Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
abi 80 deilde ben şimdi abi şimdi todayde 60 kadran var 55 hatta 58 gördüm abi görüorumda şimdi sorum şu anlatabilirsem hocam beatte 100 kadran var halk dilinde 110 ee bu şimdi 95 nasıl göremez yaa:(: hayret ediorum:(:(: valla ama alıcam şu 2 3 güne kadar netlik kazanacak peki bn o hızla pendikden karşıya geçebilirmiyim mecidiyeköye stada mesela:):) ayak uydururmuyum trafikde:)
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
heyy selam millet bende beat alıyorum todayden sonra inşallah tabi kafalayabilirseim:) motor 2004 model 4000 km de enteresan dimi ama öle ett 4000 km dee mavi renkli gitim gördüm alıcam almaya karar verdim ne dersniniz benim için hız önemli ben todayde 60 kadran var 55 görüor bunda 100 var 95 görürmü?? şimdiden sağolun bide kötü olumsuzlukları neler bide son sorum olucak sizlere dörtlüleri yakabiliyıormuyuz beatte öle özellik varmı sinyallerin hepsini yakabiliozmu?

Arkadaşım beat 40.000 de bile olsa sorun çıkartmayacak kadar sağlam ve kaliteli bir makine. Hız göstergesi 100 değill. 110 ayroca eer Shell' den benzin alırsan düz yolda 90'a çıkıyorsun. Eğimli yolda ben 100+ yapıyorum ama tabi moturum daha 6000km de idi ve zaman geçtikçe dahada açılıyor. Karşıya defalarca geçtim ve ben beat ile çanakkaleye gittim geldim.
Olumsuz yanları belki tekerler daha büyük olabilirdi.
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
her yere gıdersın trafıkta kesınlıkle yetersız kalmıyor kafanı takma sen...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
peki 90 a çıkıyorsun da abi titriyor dimi motor yani?? de bide egzostu çok kötü yaa şekili dışarda duruor çok duuro hemde sağa çıkık duruor
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
44
Titreme (0) ...Beat'e güvenim tam.Rampa aşşa Allah ne verdiyse..
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
ya mesela today le 55 e geldinmi acayip titriordu titrior dedim sesi acayip değişiodu:) abi dırrrrrrrrrrrr drrrrrrrrrrr die çıkıoo:D:D bundada ölemi işte
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
44
Yok kardeş.Beat'te sadece sınırları zorladığında motor bağırır.Titreme falan yaşanmaz.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
beat'te titreme olmaz ne kadar basarsan gider. Ancak güvenlik açısından 100cc motosiklette 90'ı geçmemeni tavsiye ederim. İlla hz diyorsan biraz paran varsa 2.el dylan bakabilirsin. düz yolda 120-130 yokuş aşağı 140 basarsın.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
haklısınız abilerim valla yaş 18 şuan ehliyetimde var alalı 4 ay oldu(gelişim sürücü) şöle bakarsam beat yalan olmaya başlıyor:(:( valla askere gidene kadar today le idare edicem gbi geldikden sonra dylan yada cbr 125 alıcm bakalım bana yardımlarınız için çok teşekür ederim aslında todayimi satsam alırım beat 2 el 1200 ytl istiorum 2006 model 2500 km de garantili muayene sigorta herşey okdır herşey orjinal motorda bi cızık bilenem yok tek şikayetim şimdiye kadar far yandı ampul yandı onuda servisde 10 ytl karşıığında deişdirdiler tek bu oldu eğer satarsam alırım beat:(
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
öle erfer kardeş bakalım ama satıyorum yani gerçekden todayimi:(:( 1200 almak isteyen buyursun :(:(:( BEAT İSTİYOMMM:(:(
 
Katılım
18 Eyl 2007
Mesajlar
35
ya arkadaşlar bende beat war 2500 km de motor rampada bile en fazla 85 gördüm çıkmıyo daha yukarı nasıl oluoda 90-100 görüyorsunuz bi açıklığıa kavuştururmusunuz
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
merhaba ark.daşlar bn yeni üye oldum ant.dan 2008 model beat2im var ve ilk motorum ama daha önce 4 yıl boyunca YBR 125 kullandım.Sizden istediğim daha beat hakkın da pek bir şey bilmıorum eğer ant.olan varsa aranızda ve beatten çok ii anlıorsa bana yardımcı olurmu..

s.a millet herkezse bn antalyadan faruk.daha yeni üye oldum siteye bnmde beat'im var 2008 model ve ilk motorum.daha önce 4 yıl boyunca kusenımin YRBsine biıordum.Beat'ten pek anlamıorum aranızda ant.olupta beatten çok ii anlayan ark.varmı bana yardımcı olursa çok sevinirim tabii diğer ark.görüşlerini alcam yavaştan :D
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst