Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
İSTANBUL MT yarın mahkememiz var sarp erdemin taksicinin vurup kaçtığı kişi hani arkadaşımız öldü onun mahkemesi var yarın crş saat 9.30 sultanahmet adliyesi herkesi bekliyoruz ve dayanışma istiyoruz fransada devlet kariştı burda tınlayan yok hadi istanbullu motorcu kardeşler hepiniz bekleniyorsunuz

arkadaşlar yer ve zaman belli herkesi bekliyoruzzz 28.11.2007ÇARŞAMBA saat 9.00 AYASOFYA CAMİİ buluşma saat 9.25 te hareket sarp erdem makkemesine gidiyoruz arkadaşımızı yanlız bırakmayalım katılım bekliyoruz uyanın İSTANBUL MT
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
arkadaslar noldu yaw canlanın bıraz ne bu boyle herkes uyuyoı olmuyo valla..yenı kasa beatlar ıcın dusuncelerınızı alalım.. ben ığrendım cok kotu olmus....
 
Katılım
12 Ağu 2007
Mesajlar
50
bencede çok kötü erfer.hele çift renk olması yok mu kesinlikle iğrenç olmuş
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Bence de eskilerin yerini tutmaz gibi geliyor.Renkleri çok itici...
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
79
Arkadaşlar yeni aldığım ( 2008 ) Honda Beat'i satıyorum DYLAn ile takas ta edebiliriz.
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
bencede olabılır...hadı bı konu acıyım...usumeden kısın motora nasıl bınılır.....???
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
walla daha bu gece bindim motoruma soğuk çok sağlamdı walla üşüdüm biraz
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
usuyor ınsan gercekten sıkı gıyınmek lagzım........
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Beat'lerinizin yeni resimlerini koysanızda gözümüz bayram etse :)
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
79
selam

Arkadaşlar BEAT'in tekeri malum küçük bununla ilgili aklımda şu sorular var cevaplayabildiğiniz kadar cevaplarsanız sevinirim

1-BEat'in tekerleklerini büyütebilir miyiz ? Yani daha büyük ebatta LASTİK+JANT takılabilir mi ?

2-Pirellinin yağmurda kaymayan lastiğini yazında kullanabilir miyiz

3-Biraz daha kalın lastik taksak benzin sarfiyatı artar mı ?

4-Lastiği biraz daha kalın taksak ve içinde bi jant kapağı var sanırım o çıkıyor onun yerinede güzel gösterişli bi jant kapağı taksak olur mu bu mümkün mü ?

yani ne yapsakta şu beat'in tekerlerini hem görsel açıdan, hemde işlevsel açıdan iyileştirsek ?

cevaplar için teşekkürler.

IMG_6366.jpg


Son soru : Lastikleri kaç km'de bir değiştirmek gerekir ?
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
my beat pırellı sl 26 vıraj ıslak zemın lastıklerı sıddetle onerıyorum.yaz kıs dere tepe bın bıse olmaz yakıtta oynama fln olmaz...ayrıca beata baska bı jant takmak gıbı bı luksumuzde yok .....:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst