Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
bencede guncel olsun bakalım artık ne alcaz ehlıyete az kaldı kasım da yazılıyorum.bakalım artık.....
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
yokmu temiz çıkma beat parçaları nerede beat'cılar:)

abi kusura bakma yeni gördüm bu mesajını sahibinden.com sitesinde honda beat diye arat orda war bi kaç bişi ama satıcı izmirden inşallah işine yarar







inşallah hayırlı olur ehliyetin erfercim




bide bugüm motorumu 16000 km bakımına götürdüğümde gördümde artık bütün beatler kadirkobe nin motorun son hali gibi bitek motorun ön tarafının renkleri faklı arkalarda sabit gri aslında fena deil ama ne bileyim göz alıştı bi kere eski beatlere pek hoşuma gitmedi yaaww
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abı dyla beattan daha ıyı bence yanı bıraz daha fzla para ver dylan al derım
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
ben böle servisin waryaa .....


dün motoru bırakmıştım 16000 bakımına bugün gittim almaya kaç para tuttu dedim 45 ytl dedi ayıp yaa yemin ederimben kendim yapsam yaparım yaptıkları da bişey deil haa bi yağ deişmiş bide buji bunlara 25 milyon işçilik alıyolar bundan sonra orjinal bayisine gidersen adam deilim walla
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
44
Beyler, Benim beat'imin yağını değiştirmek istiyorum..Nasıl yapılacağını tarif ederseniz çok memnun olurum...
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
tam bilmiyorum ama altta yağ tıpası war on u açıp eski yapı boşaltıyosun sonrada yeni yağı kafana göre deil ölçüsü war o ölçü kadar koyuyosun yani ben öle biliyorum ama dier arkadaslarda ilgilenirler
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
32
selam _ehir içinde beat üstüne tan1mam bende beat motorda va r _sehir iç1 onu kullaniyorom. yakiti süper
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
44
Saol cem-beat . Bu konudan daha iyi anlayan bi arkadaş yardımcı olabilirmi?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
erbn sağ altta egsozun önüne doğru tapa var onu çıkartıp (mümkünse bir tas koy altına) yağı boşaltıyorsun daha sonradan tapayı yerine takıp. biraz üstünde olan yağ çubuğunu çıkartıp yeni yağını oradan bir huni yardımıyla boşaltabilirsin, not ne eksik ne fazla koy. 1 litreden biraz az alması lazım diye hatırlıyorum beat yanlış hatırlamıyorsam 900ml idi
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
erbn sağ altta egsozun önüne doğru tapa var onu çıkartıp (mümkünse bir tas koy altına) yağı boşaltıyorsun daha sonradan tapayı yerine takıp. biraz üstünde olan yağ çubuğunu çıkartıp yeni yağını oradan bir huni yardımıyla boşaltabilirsin, not ne eksik ne fazla koy. 1 litreden biraz az alması lazım diye hatırlıyorum beat yanlış hatırlamıyorsam 900ml idi

wall bende 800ml die biliyorum öyle deilmiydi yaa
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
87
BEAT almak isteyen veya kullanıcılara kısa notlar;
*bir depo benzinle yazın 200 kışın 185 km yapar depo 15 ytl civarı full olur
*95 km hızdan fazla yapmaz(yokuş aşağı 95)
* uzun yolculuklarda sırt ağrısı yapar :)) (ist-karasu arası)
*2000km de bir yağ 40ytl,5000 km de yağ,filtre,buji değişir (90 ytl)
*kışın eğer kaymaz lastik takmazsanız kesinlikle kullanmayın (accayip kayar)
kışlık lastikleri çifti 80 ytl dir sökme takma 10 ytl
*lastikleri orjinalde çift kat şamprellidir patlasın patlamasın 5000 km de değiştirin(yoksa itmek zorunda kalırsınız)
*frenleri kesinlikle ön-arka beraber kullanın(savrulma yapar)
*5000 km de bir frenleri ön-arka bir tur sıkın
*virajlarda fazla yatırmayın (virajlara yavaş girin hızlı çıkın)
*çukurlara dikkat edin lastikler küçük olduğundan düşebilirsiniz
*son moda çenesi açık kask kullanmayın,mümkünse çeneli kask kullanın,(küçük teker olduğu için diğer motorlara nazaran devrilme olasılığı 2 kat fazladır o yüzden güvenlik çok dikkat edilmelidir)
*uzun yolculuklarda eldiven-dizlik-sırtlık veya bellik kullanın
*motor hacmi küçük olmasına bakmayın 10 saniyede 80 km hıza çıkar o yüzden yavaş yavaş hızlanın(motor ömrü için)
*motoru yetkili honda servislerinden başka biryerde bedeva olsa bile tamir-bakım yaptırmayın
*kışında kullanacaksanız orj akü yerine sulu akü taktırın(-3 derecede bile jikleyle tek marşta çalışır)
*rüzgarlı havalarda özellikle kışın köprüden geçerken ayaklarınızın altına ağırlık (taş-kum torbası gibi) mutlaka koyun,ne olduğunu anlamadan en sağ şeritten orta şeride geçersiniz(bu tecrübeyle sabittir)
*sizden büyük motorlarla yarışa girmeyin(unutmayın bu hobi-gezi motoru dur yarış motoru değil)
*son ve en önemlisi !!!
kesinlikle ama kesinlikle KASKSIZ motor kullanmayın

HERKESE KAZASIZ KEYİFLİ SÜRÜŞLER DİLERİM
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
çok saol bilgiler içn silverdiver kardeş


walla ben coğuna uyuyom ama son kuralı genelde çiğniyorum ama yanlışta yapıyorum
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
88
Honda beat bilgi paylaşım konusu.arakadşlar bura bırbırımıze bıldıklerımızı anlatırsak bızım bıldıklerımızı baskalarıda ogrenebılır.ıns bu topıc herkese yararlı olur..umarım konumuzda hos vakıt gecırırsınız...



Teknik Özellikler
Motor Kuvvetlendirilmiş hava soğutmalı 4-zamanlı SOHC tek silindirli
Motor hacmi (cc) 102.1
Silindir çapı & strok (mm) 50x52
Sıkıştırma oranı 9 : 1
Yakıt sistemi 18mm´lik VK tip karbüratör
Max güç (ps @ dev/dak) 7 / 7500
Max tork (Nm @ dev/dak) 7,5 / 5500
Ateşleme Kapasitör deşarjlı (CDI)
Çalıştırma Elektrikli/marş pedalı
Şanzıman V-matik
Güç Aktarımı V-kayışı
Boyutlar (UxGxY)(mm) 1845x710x1110
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1235
Sele yüksekliği (mm) 765
Yerden açıklık (mm) 145
Yakıt kapasitesi (litre) 6
Tekerlekler
Ön/Arka Çelik döküm
Lastikler
Ön/Arka 90/100 10 53J
Süspansiyon Ön Yağlı amortisör, 80mm esneme aralıklı, aks çatalının önünde
Arka Tek amortisörlü arka çatal, 71mm esneme aralıklı
Frenler
Ön/Arka 130mm kampana
Ağırlık 100,5 kg
Gövde Plastik
Renk seçenekleri Gümüş, Mavi, Kırmızı, Füme

Erfer, önceden bildirmeden, ürünlerinin model, teknik özellik ve renklerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. :queen:

FİYATI:3.600YTL


Ahanda piyasaya yeni bi firma girmiş heralde dedim! Model de tabi tanıdık geldi! Meyersem feykmiş....! :queen:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
:queen:


sılvercım guzel olmus ellerıne saglık....
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
44
Beyler teşekkürler.Bilgileriniz için..900Ml mi? 800Ml mi??:)Bu arada Yağ ne alim?
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
44
Beyler, servisi aradım. 800Ml koyulcakmış castrol 4 zamanlı 20w40..
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
en iyisini yapmışın kardeş bende 800 ml biliyodum zaten

iyi yolculuklar
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
44
Beyler beat'in yağını kaç km'de bir değiştirmek sağlıklıdır.?Motor ömrü açısından?:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst