Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
bu topıc sureklı guncel kalmak zorunda beyler.............
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
4
selam arkadaşlar bende honda beat var fakat modifiye olarak ne yapacağımı bilmiyorum bana yardımcı olurmusunuz????


mesela ne gibi modifiye yapmam gerek bana yazabilirmisin

örn:egzoz olarak ne yapabilirim vs. işte acil yardımınızı bekliyorum
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
nerde oldugna baglı heryerde beat modıfıyesı olmuyor kardeşş.......
 
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
15
Motoru çok güzel yapmışsın tebrikler.
Lastikleri boyamak ayrı bi hava katmış.
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
abı antalyalısın ve ayna kullanıyosun..oldu mu sımdı... şaka şaka.:mrgreen:..gayet şık olmuş...
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
hurdamı olur len......olmamasından ıyı bıde bana baksana...:salut:
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
7
nasıl hurda değil 600 YTL lik masraf ama allahtanki bu nadide 250 YTL değerindeki kaputumn kırılmadı :)

bu arada videolarıda ekledim
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
kardeşim bu ön grenajı böle yapınca farın camı bi sorun çıkarmıyomu bizim motorlarda farların camıo biraz dışa doğru nasıl oluyo anlamadım gitti bütün anlatya yaptırmış böle

gerçekten 250 milyonamı yaptırdın merak ettim

bide ön kafayı seninkini söküp böle şekilmi weriyolar yoksa adamlar sıfırdan yeni baştanmı yaratıyolar ön kafa grenajını
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
67
Dostum motoru ara sıra babamda kullanıyor o yüzden aynaları çıkarmıyorum.Bir kere denedim tekrar geri takmak zorunda kaldım.Bana kalırsa çıkarırım.Hem Antalya Beat modifiyesi için en uygun mekan.Burada sanayide Modifiyeden anlayan kimse yok.Malzemeleri alıp kendimiz yapıyoruz.boya olsun yanlara yaptığımız şeyler,Filmler kendimiz yapıyoruz
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
67

S.a arkadaşlar motora şunları yaptım:
1-Egzoz koruyucusu ve demiri METALİK GRİ ye boyandı.
2-Çamurluğa Metal Çubuk çekildi
3-Gösterge Işığını Mavi yaptım
Fakat 3.resmi yok en yakın zamanda buraya koyacağım.Saygılar...
 
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
15
Arkadaşlar acil yardımınızı bekliyorum honda BEAT alıcam ama benim için güvenlik çok önemli jantlar kapalı tekere kilit nasıl vurulacak veya başka sağlam ne gibi güvenlik önlemi alabiliriz alarım demeyin :D kilit lazım bu işe çözüm bulursak aranıza katılacağım inş sevgilerr..
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
67
tetikçi;706815' Alıntı:
arkadaş motoro ne yaptıysan yakışmış kaça mal oldu

-Filmler ve yandaki Honda Beat TYPE-R modeli toplam 15 Ytl
-Yan çıkartma 2 adet 4 ytl
-Işık Sistemi(2 tane Mavi Gösterge Işığı,1 tane Mavi Park Lambası,1 tane Mavi Ledli Neon) toplam 20 Ytl
-Çamurluk metal çubuğu 1,5 Ytl
-Koltuk Kılıfı 15 Ytl
-Egzoz Boyama METALİK GRİ 7,5 Ytl
-Lastiklere 4 adet Panter 10 Ytl
-Gri 2 Adet Elcik 7,5 Ytl
-------TOPLAM 80 YTL--------
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst