Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
evet doğru diosun abicim haklısn işte gittim servisede şansa pazr ya kapalıydı gidicem yarın bir daha kısmet olursa varsa gri yada kırmızı renkli alıcam kırmızı gidr todaye mavi çünkü bide dediniz gibi gerçekten yağmur çamur vs derken atmaya açılmaya başlar bazı jant şeritlerinde olduğu gibi
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
mevlut hocam yakıt tüketiminde bana takan war mı diyodum ya todayi saymıyorum ha bu kıyaslamada =)

sitikır bulursan bana da fiyatını söyleyiwer ya şahane olucak
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Arkadaslar temiz durumda olan Beat fiyatları ne kadar ortalama olarak ?

Almama daha var ama şimdiden taktım kafama iyice. Ya Today ya Beat ya Activa :silent:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
saydam boy kac ya..rakırla senin motor ustunde duruslarınız cok farknı da dedim ben hangisi gibi duruyorum.

Yüni hoşgeldin özletme kenni foto koy accık gözümüz açılsın.

bay moto dostum sıfırı 4070 plaka takılınca %25 her sene dolunca %10 duser demişti bi abim. istanbuldaki fiyatlar icin sayibindenkoma bakıwer.
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
25
Jr. benim boy 1.70 ama biraz zayıf olduğum için uzun gösteriyorum. Sürüş benim için çok rahat, ata atlar gibi atlıyorum beat'e veriyorum gazı, uçuyo mübarek. :cherry:
Ben kış başında rölanti ayarını da yükselttimbiraz , karda yağsa, selde gitse tek marşta olay bitiyo. :cat:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Ben 1,74'üm ayak uçlarım basıyo yere ya. Gerçi senin de öyle görünüyo. Ama benimkisi pek uçmuyo =) bi de kışın yattı şimdi akü dolmuyo gunlu 15 dakka çalıştırıyorum ama yetmiyo sanırım. Allahtan kiksıtart war.

Motor boyuna gore tam duruyo. Heralde bende de öyle duruyodur.

Hadi arkadaşlar akü sorusu war kayış sorusu war bu ne ilgisizlik bakın keserim teknik desteği size ha =)
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
25
Ben sağanak yağış altında bile tepeden tırnağa ıslanana kadar kullandım :cherry:
Kayış konusunda bugune kadar tüm bakımlarını yaptırdım (şuan 9 bin küsürdeyim) hiçbirinde değiştirmediler, 20 binlerde değişiyo diye biliyorum bende.
Ayrıca Jr. senin boy iyi, bence bizden bile iyi duruyodursun motor üstünde
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
evren abi (jr.) sedefli beyaz boyaya bende bakınıyorum ama göremedim daha bence sen beate dewam etmeye karar verdiysen değiştir aküyü çünkü verdikleri akü çok kötü gerçekten sulu yada susuz iyi bişi al 3-5 sene kesin idare eder seni. bu arada niye bu kadar kayışa taktın ? :) ben 1.82 filanım ondan küçük kalıyor altımda biraz zaten hala depoda aküsüz bir şeklide yatıyor en kısa zamanda toparlamam lazım ama üşengeçlik işte :pr:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar sizin 2 kişi çıkamadığınız yokuş oluyormu?
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
mondiizzet bende şööle bişey oldu ben 86 kız arkadasım 55 kilo inanılmaz bi rampada az kaldı gider haldeyken duruyoduk. Ben o gün erkek arkadaşlarımla o rampayı çıkamayacağımı düşünüp motoru satmaya karar werdim. Yani rampalarda sukutırlar kayışı uygun pozisyona getirip de devir aynıyken hız düşürüyor yola devam ediyor ya. Devir de düştü motor durdu duracak oldu bende, ama durmadı. Ama o yokusu yuruyerek bi kere cıktık bir daha tovbeliyiz yürümeye. Öyle bir rampaydı.

Saydam saol.

Mertçim Börgmın kayışı 600 kaat diye okudum da bizimkini merak ettim.
-Kuru akü daha mı paalı?
-Kaç para sulu ve kuru?
-Arada kuru almaya değecek kadar fark var mı?
-Ne marka olsun
-Serviste satılır mı?
-Satılıyosa piyasadan pahalı mıdır?
-Piyasada nerde bulurum? oto aküsü satanlarda bulunuyo mu?
-biz kimiz? yaşam amacımız ne?
-nerden geldik nereye gidiyoruz?
-uzayda hayat va.........
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Abi bizim kayışın aşırı pahalı olacağını sanmıyorum.

Akü konusunda fazla bir bilgim yok ama tabiki kuru akü daha pahalıdır suludan yeni teknoloji olduğu için çin haricinde her akü ve kaliteli bir marka işini görür bence ama araştırmakta fayda var :)

biz kimiz sorusuna şöle diyim :silent:

her yerin dümdüz oldugu hiç bayır olmayan yollar hayal eden kalbi büyük cc si küçük motorcularız :cat:

nerden geldik nereye gidiyoruz ?

buda güzel bir soru ama bence sen abi eymir gölüne gidiyosundur :p :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
biz kimiz sorusuna şöle diyim :silent:

her yerin dümdüz oldugu hiç bayır olmayan yollar hayal eden kalbi büyük cc si küçük motorcularız :cat:

Olay budur..Kızılderililerin öbür dünyayı mawi sonsuz cayırlar olarak taswip etmesi gibi olmus..

Bi tane de benden:

Her inişin bi çıkışı olmayan bir dünya hayal eden, 6,6 beygirlik canawar terbiyecileriyiz.

Mert o ne güzel bi laciwerttir senin motor ya

Eymir nerdeeeeeeeee..daha çıkaramadım ki motoru..otoparkta kullanıyom yuwarlaklar çiziyom

Bakın size dün ankara mtye yazdıım yazıyı gönderiym bu konuda:

"yaamur war dediler cıkarmadım motoru..camdan gecen mutlu motorları izliyorum yok boyle bişiy =)

Hani yemekler müsilli diyolar da müdür onlara yedirip izlerken onlar sırıta sırıta yiyo ya onun gibi ehah =)"
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Olay budur..Kızılderililerin öbür dünyayı mawi sonsuz cayırlar olarak taswip etmesi gibi olmus..

Bi tane de benden:

Her inişin bi çıkışı olmayan bir dünya hayal eden, 6,6 beygirlik canawar terbiyecileriyiz.

Mert o ne güzel bi laciwerttir senin motor ya

Eymir nerdeeeeeeeee..daha çıkaramadım ki motoru..otoparkta kullanıyom yuwarlaklar çiziyom

Bakın size dün ankara mtye yazdıım yazıyı gönderiym bu konuda:

"yaamur war dediler cıkarmadım motoru..camdan gecen mutlu motorları izliyorum yok boyle bişiy =)

Hani yemekler müsilli diyolar da müdür onlara yedirip izlerken onlar sırıta sırıta yiyo ya onun gibi ehah =)"

Abi senin söz çok daha güzel olmuş bestekar adamın hali başka oluyor tabi :p

Sağol abi bildiğin mavi beat işte :)

Abi yağmur soğuk dinlemeyelim çıkaralım artık şu motorları ben aküyü bulamıyorum :mrgreen: :mrgreen:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ben bi cıkarcam bakıcam yolda sarj oluyosa ertesi gun calısmamazlık etmiyosa bi sezon daha giderim deeştirmem yoksa deeştircem. bulamassan benim cıkmayı gonderrim. seytan diyo alma aku falan sök olanı da motor hızlansın..
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
tmm tmm buldum babam sarja vermiş aküyü :) aküsüz de çalışıyor bizim motor ama sinyaller ve malesef korna çalışmıyor :p
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
BEatin kayışı serviste 25 ytl galiba
ayrıca kuru aküde 60-80 tl arasında değişiyor diye biliyorum...
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
BEatin kayışı serviste 25 ytl galiba
ayrıca kuru aküde 60-80 tl arasında değişiyor diye biliyorum...

CBA sen bilirsin bu beate daha kaliteli perfomansı az da artırcak bir kayış takılıyomu peki dylan da böyle bir şey vardı hatırladığım kadarıyla :silent:
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
CBA sen bilirsin bu beate daha kaliteli perfomansı az da artırcak bir kayış takılıyomu peki dylan da böyle bir şey vardı hatırladığım kadarıyla :silent:




valla bi zamanlar beate aramıştım ama bulamamıştım diye hatırlıyorum..
Dylan için dayco marka kayışlaın performansı etkilediği söyleniyor, Belki dayco markasının beate görede kayışı wardık bakmak lazım

dylana malossi multivar varyatörle kevlar kayış taktınmı baya bi hoş oluyomuş ama tabi bunlar çok masraf..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst