Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
boyayıp boyayıp satıyorlar cba 2009 filan değil o mavi 600 rr da öyle fuardaki hep boya jantlar boya motor blok kapağını boyamışlar o kadar
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
tabi canım stickerları bide jantla debriyajın kutusunu siyah yapmışlar ama hoş olmuş benim hoşuma gitti
bende beat varken kaç sene jantları boyatcam diye uğraştım bi türlü yaptıramamıştım adamlar şimdi siyah satıyolar bendeki şansa bak :)

jantlarde tam şeritlik olmuş yanii
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
Tecrübelilerin Yardım ve desteklerini bekliyorum!!!

REV'IT H20 STRADA MONT (WATERPROOOF)
http://www.gungormotor.com/urun-763-...MONT_YENI.html

ÖZELLİKLERİ :
Revit Strada H20 Mont
-Kalitesi ve fiyatıyla tam anlamıyla yüksek performanslı 4 mevsimlik bir monttur
-Çift kattan oluşan montun her 2 katı da çıkartıldığında 4 noktadan havayı doğrudan içeri alır
-Bu sayede yaz aylarında da rahatlıkla kullanılabilir
-Cordura ve Schoeller- Dynatec dış kumaş
-Hydratex iç malzeme ve omuzlarda kevlar kumaşla çok kullanışlı ve dayanıklıdır
Fiyatı: 404 YTL

ALPINESTAR RHOMA DRYSTAR MONT(WATERPROOF)
http://www.otosever.com.tr/pinfo.asp?pid=291
ÖZELLİKLERİ :
RHOMA DRYSTAR JACKET
· Aşınmaya karşı PU kumaşla birlikte 600 Denier Poly kumaş kullanılmıştır.
· 100% su geçirmez(waterproof) ve havaalan kumaş.
· CE Sertifikalı çıkabilen dirsek ve omuz korumaları vardır.
· Ürünün arkasında ayrı bölmede sırt koruması mevcuttur.
· Renkler : Siyah, Siyah/Mavi, Siyah/Kırmızı
-Fiyatı 585 YTL
Motorum bi honda beat..scooter da olsa sonuçta 2 teker ve kazası büyük motor kazasına eş değer olabiliyor bazen..Bu yüzden kaskımla olsun yeni alcağım montla olsun güvenliğime her zaman önem veririm..Şimdi sizlerden ricam bu montlar hakkında bilgisi olan kullanan warsa bu montlar arasında bana bi kullanım kıyaslaması yapmanız ve tercihimde bana yardımcı olmanız..Malum mont alıyoruz ve bu konuda fazla bi bilgim olduğunu söyleyemem..Bu yüzden burdaki tecrübeli abilerimin yardmına ihtiyaç duydum..Sizce Hangisi benim için daha kullanışlı olur..??Yorumlarınız ve tavsiyelerinizi bekliyorum..Fiyat konusunda bi düşüncem yok çünkü kendi güvenliğim söz konusu olduğu için maddiyat benim için iki planda ve ortalama 2 sene içerisinde minimum bi 250 lik motor alma düşüncemde war..Niyetim 500 lük ama nasip kısmet bakalım..Bunun için ileride de benim için kullanışlı bi mont olsun diye düşünüyorum..Ve bazen haftasonlarında da arkadaşlarımızn büyük motorlarıyla çevre şehirlere geziler düzenliyoruz..Antalya ve çevresine..Şimdi bu verileri de ele alırsak hangi model ağır basıyo sizin tercihinizde? Ben de Alpinestar Rhoma Drystar...,Ya sizin Tercihiniz Hangisi Olurdu?
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
şark aldım 180 gayme..140a bıraktı bence yeterince iyi korumaları falan..
Şiir yazdım:

Beat için o fiyatlar fazla derim..
bilmem dooru mu? yanlış mı derim?
o montlar hakkında bilgim yok annown kardeş..
zaten ben anca bu kadar yardım ederim =)
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
49
sllm beatçi kardeşler

arkadşlar yeni modifiyeli beatlerle piyasaya çıkıyozzz

beklerim antalyalı beatçi kerdeşlerimi
 
Son düzenleme:

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
resim bekleriz yanlız

antlayada fena modlu beatlar var
:)
seviyonuz valla faça yapmayı :=):)
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
walla jr abicim öncelikle tavsiyen sonrada şiirin için çok ama çok teşekkür ederim...ama zaten abicim biliom beat için çok ama en fazla allahın izniyle minimum bi 250 lik twister yada yapabilirsem en iisi bi suzuki 600 lük naked alma düşüncesindeyim..suzuki naked için ancak 2 sene beklerim en fazla ama..yani bu tercihleri yapmamda birazda ileriyi düşünmek yatıyo altında.. ;)
Warmı başka bu konuda bilgisi olan şu iidir diyen ? yardımlarınızı bekliyorum..

bu arada bende bugün emrah kardeşimle konuştum antalyadan..şu anda ıspartadaymış ama mart sonu antalyada olcakmış..ve bende motoru onla birlikte götürüp sağlam bi faça yapmayı planlıyom o zaman koyarım resimerini ;) Tabi bu arada cem kardeşimden de destek almayı düşünüyorum..gerçi bayadır buralarda yok cem(erfer)..
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla jr abicim öncelikle tavsiyen sonrada şiirin için çok ama çok teşekkür ederim...ama zaten abicim biliom beat için çok ama en fazla allahın izniyle minimum bi 250 lik twister yada yapabilirsem en iisi bi suzuki 600 lük naked alma düşüncesindeyim..suzuki naked için ancak 2 sene beklerim en fazla ama..yani bu tercihleri yapmamda birazda ileriyi düşünmek yatıyo altında.. ;)
Warmı başka bu konuda bilgisi olan şu iidir diyen ? yardımlarınızı bekliyorum..

bu arada bende bugün emrah kardeşimle konuştum antalyadan..şu anda ıspartadaymış ama mart sonu antalyada olcakmış..ve bende motoru onla birlikte götürüp sağlam bi faça yapmayı planlıyom o zaman koyarım resimerini ;) Tabi bu arada cem kardeşimden de destek almayı düşünüyorum..gerçi bayadır buralarda yok cem(erfer)..

yaw iki montta aynı kategoride, bu yüzden üstünde hangisiyle daha rahat ediyorsan onu tercih et derim.. sonuçta scooterla bu montları kullanırken tek problem kat kat giyinmek yüzünden hareket zorluğu.. büyük motora geçtiğinde kollarından çok bedenin çalışıyor.. bu yüzden pek fark yaratmıyor.. fakat scooterda kollarının rahat olması en önemli nüans.. ben revit kullanıyorum altımda 800cc touring.. montumdan gayet memnunum..
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
oo renklenmiş buralar. satamadım gitti şunu. goturup antalyada satacam ha.

gene boyamışlar koymuşlar hondanın siteye cihazları =)

mert baktın mı dediim renk spreye war mıymış?

bu arada bugun akusu sokulmus mondi 100 kh ı kiksıtartla tek denemede calıstırdım ya o benim bittiğim andır.

annown kardeşim cok para ya o 200 liraya kadar guzel seyler war derim ben. ama paran warsa o başka.
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
oo renklenmiş buralar. satamadım gitti şunu. goturup antalyada satacam ha.

gene boyamışlar koymuşlar hondanın siteye cihazları =)

mert baktın mı dediim renk spreye war mıymış?

bu arada bugun akusu sokulmus mondi 100 kh ı kiksıtartla tek denemede calıstırdım ya o benim bittiğim andır.

annown kardeşim cok para ya o 200 liraya kadar guzel seyler war derim ben. ama paran warsa o başka.

Abi o konu hakkında bakındımda biraz bazı arkadaşlar balkon demiri gibi olur filan dedi ürküttüler beni :)

airbrush istersen bi abim çok güzel şeyler yapıyor...

sagol kardeşim ben de bursada buldum bir tane yapan ilk önce kaskımı yaptırmayı düşünüyorum işçiliği görmek için sonra sökçem götürcem grenajları :)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
haklısın abi ya bahara dolu senin yardımlarınla o işi halletcez :) sırt çantamda güzeldir ama geceleri reflektör görevi yapıyor :p
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
pembe diyl mi o? :queen::p
ne zaman istersen dostum. ne lazımsa gonderrim yarı fiyatına burda.
Lazım gelirse gri-siyah biğt bile war bizde.
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
selam sperdoo_07..nasılsın? bu arada ortaya bi laf attın ama hani nerde modlu beatler...ha bu arada yaza antalyadayım...benbim mavi meleğimide modlucaz ;)ona göre yani..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst