Saol cavit ben bağcılardayım.
Ara sıra sirkeciye uğruyorum. Ama ben orda bi ara sormuştum orjınal olanını bulmuştum 100 ytl istedi bende vazgeçmiştim.
Senin ki orijinalinden daha güzel. Ben işten fırsat bulduğum bi ara uğrarım oraya bidaha.
Birde arkadaşlar Honda yazısı yaptırdım bakalım beğenicekmisiniz
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.sahibinden.com/simdi_hon...a_taksitle-33WQQaXQQ7907213WQQpXQQdisplayitem
ne bu yaww tam 4000 tl ye yuvarlamışlar valla yuh artıkk..
vayyy cba cımon numara olmuş ya ama ben aynısının aynı boyutta
kırmızını istiyorm bende gidiyim matbaacılar yapmaz dimi?