- Katılım
- 19 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,724
Benim Beat 6.000 km'de,düzde en fazla 85 yapıyor.100 cc scooter'a göre çok iyi bence.![]()
budur mondiz kardeş :cat:aynı ben =)
Benim Beat 6.000 km'de,düzde en fazla 85 yapıyor.100 cc scooter'a göre çok iyi bence.![]()
olm sen kullanmayı bılmıyon heralde rakır...![]()
olm sen kullanmayı bılmıyon heralde rakır...![]()
valla gazı köklüyom ama olmuyo kader diyip geçcem artık:mrgreen:
yannız jr. mondializzet ve benim motorlar 85 geçmiyo sizinkiler uçuyo heralde gaza sol elle basıyoz biz![]()
![]()
10 hp 125 cc YBR125 bile 105'i geçemezken,7 hp 100 cc Scooter Beat'ın 100-105 yapacağına ihtimal vermiyorum.Alınmayın..
ısı bılen bılıyor arkadas..