Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
olm sen kullanmayı bılmıyon heralde rakır... :p

:queen: hahahahah cewaba bak ehemehe

valla gazı köklüyom ama olmuyo kader diyip geçcem artık :p :mrgreen:

yannız jr. mondializzet ve benim motorlar 85 geçmiyo sizinkiler uçuyo heralde gaza sol elle basıyoz biz :p :)

abi beatman demiş ki dier forumda motorunuzu acmassanız 85i geçmez tabi =)..bunnar yelken mi takıyo alete yaw:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
walla ben daha bugün yine açmak için yokuş aşşağı basıyodum..yokuş aşşağıda 100-105 arasında değerler gördüm...sonra düz yolda çevreyoluna çıktım basıyom düz yolda 90-95..hafif aşağı rampa warsa 100 rahat görüyo..bu arada benim beat de 29000 de...2006 model..baya geziom walla :D
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
Selam beyler uzun zaman sonra tekrar dödüm aranıza...
Beyelr 2008 model siyah beat'imi satıyorum.Alıcı varsa tanıdıklarınız filan yönlendirebilir...Haberinz olsun.10000KM'de daha...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10 hp 125 cc YBR125 bile 105'i geçemezken,7 hp 100 cc Scooter Beat'ın 100-105 yapacağına ihtimal vermiyorum.:)Alınmayın..
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ya uni geldin die sewindiydik sen toptan gidiyon..ne alcan motor?
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
giderim ama gelırım yne siz rahat olun beati satıom dıe sizleride satmıomya ;) YBR 125 alıorum onun yerine...
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
yapan yapıyor arkadas hangı ybr 105 geemıyo onuda anlamadım..
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
ben 2007 model YBR ile 110 yaptım bunuda gelin antalya kanıtlayım...Kendi Beat'im ilede rampa aşşağı net 100'ü gördüm...İhtimal vermemekle geçinme bence.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ya gencner..paso hız muabbeti ya..beat mi alsam diip de forumu okuyannar diycek ki bu adamnar kompleksli =) demek ki motor yawas..halbuki soolemiyelim bilmesinner alsınnar guzel guzel gitsinner..memlekete faidamız dokansın..yawas gitmek iidir =)

ankara 9 derece..beni bugun motorda gormusler, BRRRRRR reklamı icin teklif geldi..yawastan kaldırmak zamanı gelmiş motoru.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
walla abi doğru diolar..yokuş aşşağı bascan baya bi motoru ısıttıktan sonra..yokuş aşşağı bas..çık tekrar yukarı tekrar bas..bak ben bunu denedim..benim motor 29000 km de..ve şimdi düz yolda 90-95 yapıo tereddütsüz..yokuş warsa en son yaptıımda 105 gördüm walla ..o da bizim burda bi dağ yolundan aşağı inerken bi düzlük wardı orda yani..gerçekten motoru açıcan bu şekilde..ama ağır ağır..aceleye getirip de motoru rektefeye sokmayalım yani..ilgilenenlere duyuralım o açıdan :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
yokus assaa iniyonuz. motor freni sayesinde frene basmanıza gerek yok motor kenni kenne yawaslıyo. skutırların bu ozellii hosunuza gidiyo sırıtıyonuz. frene basıp acaip yawasladınız. motor hızını yeteri kadar dusurunce kenni kenni bosa aldı we bostayken frenneri bıraktınız motor hala bosta olduundan yokus assaa hızlanıyo bu durumda gecikmeden gaz werip motoru vitese almanız gerekiyo. cunku hızlandıkca gaza dokunduuuz anda vitese gecerken motor daha bi kotu silkeliyo sarsılıyo. sanırım bunun zararı wardır. bu konuda fikri, bilgisi olan war mı?
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
walla bence bunun zararı wardır..teknik açıdan bi yorum yapamıcam ama mantık yürütecek olursak 1. vitesin olması gerekeninden karşılayabileceği bi güçten daha fazlasını motor boştayken yaşıyoruz ve yüksek devirde bi anda birinci vitese girdiğini düşünürsek sanırım gereknden fazla bi sürtünme olacağı için dişliler arasında bu da motora zarar verir die düşünüyorum..ya bu olay sanki hani arabayla 3 ile giderken aniden 2 ye aldıınızda araç nasılki öne yığılıp sonuna kadar yırtınıyorsa motor bu bizim beat ler içinde geçerlidir gibi düşünüyorum..bilmem yanlışmı ama..

ısı bılen bılıyor arkadas..

burda yorumumdan sonra gelen bu laf için üstüme alınmalımıyım sence kardeşim :)
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
skutırlarda 1. vites ve dişli olmaz bunlar cvt şanzmanlıdır (honda jazz ve city gibi). yani iki konik silindir arasında gezinen bir kayışla aktarmayı saalar. kayış motorun hızı arttıkca koniler uzerinde gezinerek maksimum cekişi sağlayacak sekilde kendisini ayarlar. yani tek bir deisken vitese sahiptir. tam gazla rampa cıkarken devirin sabit kalıp hızın azalması da kayısın kendini yeni duruma gore ayarlamasından olusur. motor aynı deviri cevirerek daha yawas gitmeye baslar. yarım gaz kalkarsanız da motor sesi (yani devir) aynı kalırken motorun hızlandıını farkedersiniz. işte bu surec icerisinde kayıs yer değiştiriyodur. bu kayısı bisikletin zincirine, koniyi de bisikletin dişli sistemine benzetebilirsiniz. bence zararı kayışa veriyo olması lazım yukarda bahsettiim durum yasanırsa.

Ama dediin mantık gene de dooru annown sonucta makine hızlıyken kalkıs konumuna gecirmeye caıscak kayısı we beklenmedik bi yuklenme olcak:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
36
yokuş aşağı giderken kontagı kapatıyorum sonra çalıstırınca motor kendi kendine fren yapıo ve acaip bi yük biniyo. Heralde motorumun ömrünü kısaltıyorum...
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
herkesin kafasını kurcalıyan bişi demek ki. bence kontak kapatma..nazlı calısan (belki acılmıs motorlar icin gecerli diildir) beat motorları yokusun sonunda biraz nazlanıp calısmassa trafikte tehlikeli olabilir. zaten ne yakıyo ki motor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst