- Katılım
- 19 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,724
aaaaaaaaah!! başlıımız kurumuşşş =) yazın bişiler doldurun fıkra felan annatın ya da ben bişi soriym siz cewap werin. bu benzin mustnuu olan motornar war. bunun amacı nedir. bizimkinde niye yok? mesela cbf 150de war onun teknoloci bizimkinden kotu mu ki yani?
yaw "gugıldan gorsellerden "scooter sidebags" diye aratınca 5. resimde muhtesem bi scooter yan cantası resmi, cıkıyo. bu cihazlardan bi kac sitede buldum ama 150 kaatla 150 dolar arası rakamları war. bunların ucuzunu bulabilceemiz biyer biliyo musunuz. bence cok yakısıyo" mesajıma kimsenin fikri yok muydu
yaw "gugıldan gorsellerden "scooter sidebags" diye aratınca 5. resimde muhtesem bi scooter yan cantası resmi, cıkıyo. bu cihazlardan bi kac sitede buldum ama 150 kaatla 150 dolar arası rakamları war. bunların ucuzunu bulabilceemiz biyer biliyo musunuz. bence cok yakısıyo" mesajıma kimsenin fikri yok muydu
Son düzenleme:

