Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
aaaaaaaaah!! başlıımız kurumuşşş =) yazın bişiler doldurun fıkra felan annatın ya da ben bişi soriym siz cewap werin. bu benzin mustnuu olan motornar war. bunun amacı nedir. bizimkinde niye yok? mesela cbf 150de war onun teknoloci bizimkinden kotu mu ki yani?

yaw "gugıldan gorsellerden "scooter sidebags" diye aratınca 5. resimde muhtesem bi scooter yan cantası resmi, cıkıyo. bu cihazlardan bi kac sitede buldum ama 150 kaatla 150 dolar arası rakamları war. bunların ucuzunu bulabilceemiz biyer biliyo musunuz. bence cok yakısıyo" mesajıma kimsenin fikri yok muydu
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
14
Benim beat ' i peder ilk aldıında yanda demirler arkada çanta önde rüzgarlık:D aman tanrım bi an için motor tutkumun sona erdigini sanmıştım ama alıştıra alıştıra modifiye yaptım evet şimdi gerçekten bi honda beat e benzio
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
hmm feyizoolunda da aynı fiyatnar saol rakır..ya ne paalı bisimis bu ya..bullcum ben cok direndim arkaya canta takmamak icin bence fabrika cıkısı harika bi tasarım ama tak tak dediler taktım fena olmadı..bu arada ustunde "maxem" yazan yerli cantalar war onnardan taktım. canta deestirmek isityenner warsa bu aletin cizgileri motoru tamamlıyo cok guzel bi canta 40 liraya aldım tawsiye ederim. yeterince buuk branda kilit falan sııyo aynı anda.
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
arkadaşlar benim beat de yan demirler var onlar ağırlık yapıp hızı etkilermi sizce ???
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ben o cihaznarı sokuk haldeyken elimde tartmıstım 5 kiloyu gecmiyceeni tahmin ediyorum..yani bence pek etkilemez. ama goruntuyu bozduu icin karizmayı etkiler =)
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
33
arkadaşlar benim beat de yan demirler var onlar ağırlık yapıp hızı etkilermi sizce ???

Etkiler tabi. Hatta grenajları felan söküp hep at. Sadece motor aksamı kalsın :)
Ya yok ne etkileyecek bilader. Onları çıkarıp elinde tutsan gıdımcık bir ağırlık zaten. Honda beattan fazla hız beklememek lazım. Eğer sen bu soruyu sorduysan büyük bir motora geçmenin zamanı gelmiş demektir. Anlaşılan o ki beat yeterli gelmiyor sana. 250 lik birşey alabilirsin mesela. Yeter artık honda beat ;)
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Etkiler tabi. Hatta grenajları felan söküp hep at. Sadece motor aksamı kalsın :)
Ya yok ne etkileyecek bilader. Onları çıkarıp elinde tutsan gıdımcık bir ağırlık zaten. Honda beattan fazla hız beklememek lazım. Eğer sen bu soruyu sorduysan büyük bir motora geçmenin zamanı gelmiş demektir. Anlaşılan o ki beat yeterli gelmiyor sana. 250 lik birşey alabilirsin mesela. Yeter artık honda beat ;)

onuda denedim bi ara fotoları atarım bi ara sadece motor kaldı hayır ben şeyden sormuştum arkadaşım beatte demir yok o beni gecıyo benımkı bıraz gerı kalıyo mesela o 90 yaparken ben 85 de kalıyorum onla ilgilimi diye merak etmistim sadece bu arada bahar gibi cbr 125 gecmeyı planlıyorum 250 lige maddi durumlar el vermiyo daha :)
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
33
ruckerpark arkadaşın tıfıl biriyse senden hızlı gidebilir. Eğer uzun boyluysan rüzgar müthiş derecede engelleyecektir hızını. Ben çok etkileniyordum beat kullanırken. Gerçi her motorda etkilenirsin fakat cc leri büyük motorlarda fazla sorun olmaz hele race motorlarda asla sorun olmaz. Bir de motor kullanırken eğilmeyi dene. O zaman gerçekten 90'ı geçtiğini göreceksin :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
cbr 125:farao:.... cbf 150 :cat: arastırdım..sorusturdum..daha hızlı, daha rahat, daha konforlu, daha buyuk, parcaları daha ucuz (onda biri kadar)..siyahı muhtesem =)

sukredin ya ben 85i yatarak goruyorum. guzel bi rodaj gecirdim..makine 1900de ama ben 86 kiloyum. ben derim ki kullanıcı kilosu fark ettirebilir rakırcım
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
cbr 125:farao:.... cbf 150 :cat: arastırdım..sorusturdum..daha hızlı, daha rahat, daha konforlu, daha buyuk, parcaları daha ucuz (onda biri kadar)..siyahı muhtesem =)

sukredin ya ben 85i yatarak goruyorum. guzel bi rodaj gecirdim..makine 1900de ama ben 86 kiloyum. ben derim ki kullanıcı kilosu fark ettirebilir rakırcım

abi daha rahat daha konforlu ama kesinlikle daha hızlı değil arada tork farkı var parçaları konusunda gerçekten haklısın ama artık aşık olduk yapcak bisi yok ama su sıralar hyosung 250gtr si aklıma yatmaya başladı baya :wiinkk: beatbull motorun gerçekten çok güzel siyah çok yakışmış :cat:
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
beatbull resim iimiş..bu arada hemen jackass logoda koymuşun walla :)bende sewerim o adamları ve yaptıklarını :D
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
cbf forumunda cbrleri geciyoz diyolar ben denemedim walla iki motoru da onnarın yalancısıyım. daha 40 kmdeki makine kolaylıkla 120ye cıkıyomus. mantık olarak 3,5 kaat ile 5,5 kaat arasına jupiter sııyo. ki 125lik bi makine sana yetmiycek 250lik istiyceksin bunu da hesaba katıncaaaaaaaaa..cbf alıp kullan cok para hakkını da 250r'ye harcarsın hemen bıkcaan motora dunyanın parasını werme simdiden gozun gt 250rde. gt250 nakeda oturdum bayide harika makine para biriktiriyorum ben de.

ayrıcanak ufak arastırma sonucu:

cbf 150 11,28 ps 7000 dewirde weriyo
torku da 12,7nm 5250 devirde

cbr 125 13,2 ps 10000 dewirde weriyo
torku da 10,1 nm 8000 dewirde

buna gore son hızı tork belirlediinden cbf daha cok torku daha dusuk dewirde uretiyo torku daha az diil yani. aldı mı goturur gozukuyo

bi de 2 beygir fark icin 3000 dewir daha istiyo..belki de 7000 dewirde urettii beygir gucu bile cbfden azdır

butuuuun bu paragraflara gore cbfden sasmiycan hem daha iri olduundan daha sık duruyo bence
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
valla bende yakın bir abimde var cbf ne zaman cbr la kapışşa geçilyirum diyor ve iyi bir motorcudur bu arada cbf forumuna fazla güvenme kendi araçları uzay aracı gibi geliyodur :) zaten cbr ikinci el istiyorum geçiş motoru olduğu için ama abi cbf tarzı bişi almak istesem ybr alırım çünkü o model kendini kanıtladı artık :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ybr hem zayıf hem uffacık..ama zewk meselesi =) dun 250lik supershadow kullandım..250den assaaya binmem artık cok keyifniydi.
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
10
arkadaşlar siteye daha yeni üye oldum. antalyadan satılık ikinci el beat piyasası ne kadardır.ikinci el almayı düşünüyorum.0 almak istiyorum ama motoru koyacak yerim olmadığı için apartmanın dışında duracak.veya suzuki an 125 var onumu düşünsem diyorum.suzuki biraz küçük gibi.ilk motorum olacağı için tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
jr. ;

Dostum canını sıkmak gibi olmasın ama CBF150 CBR125R'yi geçemez..

CBR125R 5.viteste CBF150'yi geçer 6.viteste gözden kaybolur..:)

Ayrıca CBF150'nin düzde en fazla yapacağı 115-120'dir..

CBR125R ise düzde 135-140'a kadar çıkabiliyor..

Ha..! Şimdi sen dersin nasıl CBR125R bu kadar fark yaratabiliyor..

Haklısın..bunun sebebi CBR125R'nin Su Soğutmalı olmasıdır..

Rahatlık dersen CBF150 derim..bende CBF150 kullandım..çok rahat..

Ama hız dersen..CBR125R

Sevgiler..:wiinkk:
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
14
arkadaşlar siteye daha yeni üye oldum. antalyadan satılık ikinci el beat piyasası ne kadardır.ikinci el almayı düşünüyorum.0 almak istiyorum ama motoru koyacak yerim olmadığı için apartmanın dışında duracak.veya suzuki an 125 var onumu düşünsem diyorum.suzuki biraz küçük gibi.ilk motorum olacağı için tavsiyelerinizi bekliyorum.

Bn 3200 e satıom evet biraz ucuk fiyat ama yeni aldım bnde ....
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst