Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
44
Beyler,beat'in sol marşbiyelini değiştirdim.Motor mavi ama takılan parça daha koyi bi renk olusturdu.Orjinal parça eminim,ama iğrenç bi görüntüye sebep veriyor.Servistekiler güneş gördükçe parçanın rengi açılır diyolar.Dorumudur acaba???:pr::pr:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
15
ben 4 sene kullandım mükemmel bir motor yanlız suda bale yapmaktan canım cıkıyordu
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
Beyler,beat'in sol marşbiyelini değiştirdim.Motor mavi ama takılan parça daha koyi bi renk olusturdu.Orjinal parça eminim,ama iğrenç bi görüntüye sebep veriyor.Servistekiler güneş gördükçe parçanın rengi açılır diyolar.Dorumudur acaba???:pr::pr:



kardeş zaten şuanki reenk farkıda boyanın solmasından dolyı olmuştur yeni takıln parça daha canlıdır rengi ondan sana öle geliyodur bi süre sonra renkteki fark azalır die düşünüyorum
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
44
kardeş zaten şuanki reenk farkıda boyanın solmasından dolyı olmuştur yeni takıln parça daha canlıdır rengi ondan sana öle geliyodur bi süre sonra renkteki fark azalır die düşünüyorum


Kardeş,değişen parça daha koyu duruyo.Güneş gördükçe renk uyumu sağlar dediler ama o zaman motor güneşin altında kala kala beyazlaması gerekmezmi??Pilastik sonuçta.
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
anladım kardeşim dediğini hatta senin dediğin yere daha az güneş vuruyo servisin dediği gibi güneşin vura vura rengi deiştirmesini beklersek yandık sen git bi daha sor noluyo buna die
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
44
Aynen öle kardeşim.Acaip az güneş vuruyo oraya.Beklersem motor yandı bitti kül oldu,,.
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
öel walla bence o parça orji olmaya bilir eminmisin orjinalolduğuna paketini önünde açtılarmı
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
44
Evet açtılar.Belki hakıda olabilirler neticede pilastik,ama bende motoru öle dışarda bırakan biri dilim.Motor full garajda durur.
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
walla anlamadım kardeş nasıliş peki senin motorun üstündeki parçalar orjimi yani sen motoru sıfırmı aldın yoksa 2. elmi anladınmı demek istediğimi acaba 2. el aldıysan senden evvelki sahibi dier parçalarımı deiştirdide renkler tutmuyo acaba diorum anladınmı


yaaa bide belki boyada fabrikasyon hatası warıdr yeni aldığın parçada sen en iyisi bi git servise başka bi tane daha açtır baktır renkelr nasıl die
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
44
Kardeş motoru 0 aldım.Konyadan Elit motordan.Zaten stok yapmıyolar sipariş üzerine getirdiler..
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
duydum duydum benim beattede olmuştu böle bişiler debriyajda sorun olmuştuda ondan merak ettim aynı sorunmu die çözüldüyse ne güzel kazasız belasız kullansın enişten
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
duydum duydum benim beattede olmuştu böle bişiler debriyajda sorun olmuştuda ondan merak ettim aynı sorunmu die çözüldüyse ne güzel kazasız belasız kullansın enişten

eyvalla sağol bide benzin tasarrufu için bişi yapmişlar onu düzelttirdim yada kaltırttırdım dedi
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
delı adamlar nabarsınız cılgınlar...........erbn kardes o renk acılır zamanla sana garantı verırım....
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
celıl ybr
Bws'yi almadan önce düşünmek lazım..Yani motor 125 cc'ler in 2 katı yakıyor ve 125cc lerden daha yavaş..Hem scooter'im hemde off-road yapsın diyorsan bws idealdir..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst