Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onun beat ı yokki onun bunun resimleriyle hasret gideriyo..
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
kerem kalbımı kırıdın olm...yakında gorursun yokmu varmı...ayıp ettın vala...:pr:
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
88
arkadaslar beni ikna edinde beat alim :p:p
ya beat
ya BWS
yada cygnus rs ..kymco agilty 125???


hangisini alm
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar beni ikna edinde beat alim :p:p
ya beat
ya BWS
yada cygnus rs ..kymco agilty 125???


hangisini alm

hız istiyosan bws al 2 zamanlı 100cc 110 - 120 km görür kmde 90 - 100 ykr yakar.

görünüş istiyosan beat al 4 zamanlı 100cc 80 - 90 görür km de 80 - 90 yakar.

cgynus pek hoşuma gitmiyo 4 zamanlı 125 cc 90 - 100 görür km de 90 - 100 yakar.

kerem kalbımı kırıdın olm...yakında gorursun yokmu varmı...ayıp ettın vala...:pr:

hade len zırto ben senin zamanındayken bende böyleydim milletin arkasından bakardım iç çeker fotolarla avunurdum 2 zamanlı motorların egsozunu bilerek severek koklardım..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siyah beat a beyaz yada krom çok güzel yakışır dememe rahmen uni_akrep denen şahış motorunu siyah turuncuya boyatmakta kararlı..:pr:
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
88
yaw nie bukadar çok seviyonuz ki beat'i
1-activanın aynısı
2-cok pahalı
3-lastikleri ince
4-disk fren yok
5-.....6.....7...
 
Katılım
4 Nis 2008
Mesajlar
104
aslında aktivanın aynısı olma görüşüne katılıyorum. ama tam alt sayfadaki activa sayfasına maalesef talep yok. herkes beat başlığında
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
44
Yaw Erfer sen komisyon falanmı alıyosun kardes :queen: .Wala almıyosan sen bence en yakın honda bayinde çalısyama başla kardeş :D
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
88
lan bendemi beat alsam ama modifiye edecem motorunu ne yapim hızlansın şöle gazı köklediğmde 110-120 yapsn fikr vern napm motora

ceğap verin lo . .
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
al kardeş de o kadar gazı kökleyim 120 yapsın dionda biraz zor yani
sonuçta 100lük motor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne 120 si ya 90-95 yapsa öpüp başına koy

foruma eski nickle giriş yaptım çaktırmayın:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
yapma yaw olsun beatsiz olarak takılan çok var zaten en oldu dylan işi 0 mı aldın yoksam 2. el mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst