celıl ybr Katılım 13 Ocak 2008 Mesajlar 1,903 30 Nis 2008 #1,021 evet yaa kerem olmasa eğlenemiycez gülemiycez adam haklı ama yaş 24 :cat:
celıl ybr Katılım 13 Ocak 2008 Mesajlar 1,903 3 May 2008 #1,022 ne oldu antalyalı beatçiler öldünüzmüü
uniAkrep_07 Katılım 4 Mar 2008 Mesajlar 387 3 May 2008 #1,023 yk kardeş burdayız ölürmüyüz hiç biz aaaa ayıpsınız yanii
celıl ybr Katılım 13 Ocak 2008 Mesajlar 1,903 3 May 2008 #1,024 uniAkrep_07' Alıntı: yk kardeş burdayız ölürmüyüz hiç biz aaaa ayıpsınız yanii Genişletmek için tıkla ... hee ozaman bı ses verın yaww 3. sayfalarda surunuyodukta ben kurtardım :mrgreen:
uniAkrep_07' Alıntı: yk kardeş burdayız ölürmüyüz hiç biz aaaa ayıpsınız yanii Genişletmek için tıkla ... hee ozaman bı ses verın yaww 3. sayfalarda surunuyodukta ben kurtardım :mrgreen:
cem-beat Katılım 31 Ağu 2006 Mesajlar 241 4 May 2008 #1,025 erfer yokmu yaa antalyadan modlu beat resmi özledik
06bluedragger Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 29 Ara 2007 Mesajlar 2,819 5 May 2008 #1,026 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. onun beat ı yokki onun bunun resimleriyle hasret gideriyo..
Erfer Katılım 18 May 2006 Mesajlar 1,153 6 May 2008 Konu Yazar #1,027 kerem kalbımı kırıdın olm...yakında gorursun yokmu varmı...ayıp ettın vala...r:
madbatur Katılım 17 Nis 2008 Mesajlar 88 6 May 2008 #1,028 arkadaslar beni ikna edinde beat alim ya beat ya BWS yada cygnus rs ..kymco agilty 125??? hangisini alm
arkadaslar beni ikna edinde beat alim ya beat ya BWS yada cygnus rs ..kymco agilty 125??? hangisini alm
06bluedragger Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 29 Ara 2007 Mesajlar 2,819 6 May 2008 #1,029 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. madbatur' Alıntı: arkadaslar beni ikna edinde beat alim ya beat ya BWS yada cygnus rs ..kymco agilty 125??? hangisini alm Genişletmek için tıkla ... hız istiyosan bws al 2 zamanlı 100cc 110 - 120 km görür kmde 90 - 100 ykr yakar. görünüş istiyosan beat al 4 zamanlı 100cc 80 - 90 görür km de 80 - 90 yakar. cgynus pek hoşuma gitmiyo 4 zamanlı 125 cc 90 - 100 görür km de 90 - 100 yakar. Erfer' Alıntı: kerem kalbımı kırıdın olm...yakında gorursun yokmu varmı...ayıp ettın vala...r: Genişletmek için tıkla ... hade len zırto ben senin zamanındayken bende böyleydim milletin arkasından bakardım iç çeker fotolarla avunurdum 2 zamanlı motorların egsozunu bilerek severek koklardım.. Son düzenleme: 6 May 2008
madbatur' Alıntı: arkadaslar beni ikna edinde beat alim ya beat ya BWS yada cygnus rs ..kymco agilty 125??? hangisini alm Genişletmek için tıkla ... hız istiyosan bws al 2 zamanlı 100cc 110 - 120 km görür kmde 90 - 100 ykr yakar. görünüş istiyosan beat al 4 zamanlı 100cc 80 - 90 görür km de 80 - 90 yakar. cgynus pek hoşuma gitmiyo 4 zamanlı 125 cc 90 - 100 görür km de 90 - 100 yakar. Erfer' Alıntı: kerem kalbımı kırıdın olm...yakında gorursun yokmu varmı...ayıp ettın vala...r: Genişletmek için tıkla ... hade len zırto ben senin zamanındayken bende böyleydim milletin arkasından bakardım iç çeker fotolarla avunurdum 2 zamanlı motorların egsozunu bilerek severek koklardım..
by_cnrz Katılım 18 Eyl 2007 Mesajlar 35 7 May 2008 #1,030 hakikaten modlu beat lar nerde erfer hadi bakalım da esinlenelim biraz
06bluedragger Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 29 Ara 2007 Mesajlar 2,819 7 May 2008 #1,031 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. siyah beat a beyaz yada krom çok güzel yakışır dememe rahmen uni_akrep denen şahış motorunu siyah turuncuya boyatmakta kararlı..r:
siyah beat a beyaz yada krom çok güzel yakışır dememe rahmen uni_akrep denen şahış motorunu siyah turuncuya boyatmakta kararlı..r:
madbatur Katılım 17 Nis 2008 Mesajlar 88 7 May 2008 #1,032 yaw nie bukadar çok seviyonuz ki beat'i 1-activanın aynısı 2-cok pahalı 3-lastikleri ince 4-disk fren yok 5-.....6.....7...
yaw nie bukadar çok seviyonuz ki beat'i 1-activanın aynısı 2-cok pahalı 3-lastikleri ince 4-disk fren yok 5-.....6.....7...
Ticaretisyen Katılım 4 Nis 2008 Mesajlar 104 7 May 2008 #1,033 aslında aktivanın aynısı olma görüşüne katılıyorum. ama tam alt sayfadaki activa sayfasına maalesef talep yok. herkes beat başlığında
aslında aktivanın aynısı olma görüşüne katılıyorum. ama tam alt sayfadaki activa sayfasına maalesef talep yok. herkes beat başlığında
Erfer Katılım 18 May 2006 Mesajlar 1,153 8 May 2008 Konu Yazar #1,034 bıt var huzur var..............
erbn Katılım 13 Ağu 2007 Mesajlar 44 9 May 2008 #1,035 Yaw Erfer sen komisyon falanmı alıyosun kardes :queen: .Wala almıyosan sen bence en yakın honda bayinde çalısyama başla kardeş
Yaw Erfer sen komisyon falanmı alıyosun kardes :queen: .Wala almıyosan sen bence en yakın honda bayinde çalısyama başla kardeş
madbatur Katılım 17 Nis 2008 Mesajlar 88 9 May 2008 #1,036 lan bendemi beat alsam ama modifiye edecem motorunu ne yapim hızlansın şöle gazı köklediğmde 110-120 yapsn fikr vern napm motora ceğap verin lo . . Son düzenleme: 9 May 2008
lan bendemi beat alsam ama modifiye edecem motorunu ne yapim hızlansın şöle gazı köklediğmde 110-120 yapsn fikr vern napm motora ceğap verin lo . .
cem-beat Katılım 31 Ağu 2006 Mesajlar 241 10 May 2008 #1,037 al kardeş de o kadar gazı kökleyim 120 yapsın dionda biraz zor yani sonuçta 100lük motor
celill Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 28 Eyl 2007 Mesajlar 129 11 May 2008 #1,038 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. ne 120 si ya 90-95 yapsa öpüp başına koy foruma eski nickle giriş yaptım çaktırmayın:mrgreen: Son düzenleme: 11 May 2008
cem-beat Katılım 31 Ağu 2006 Mesajlar 241 13 May 2008 #1,039 arkadaşlar artık aranızda beatsiz olarak takılıcam dün sattım motoru
celıl ybr Katılım 13 Ocak 2008 Mesajlar 1,903 13 May 2008 #1,040 yapma yaw olsun beatsiz olarak takılan çok var zaten en oldu dylan işi 0 mı aldın yoksam 2. el mi?