Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2007
Mesajlar
35
yaw bnm beatın da aküsü arızalıymış serwis halledermi hiç bi dış etkiye maruz kalmadı hemen hemen aldığımdan beri çalışmıyo yani zor çalışıyo walla pişman olmak üzereyim yases war dedim serwise görütdüm yapamadılar kendim hallettim kendi yöntemlerimle ne yapacağımı şaşırdım sinirleniyom artk ya.offff
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Selam arkadaşlar,
Malum dersler dolayısı ile foruma giremiyorum.Beatten çok memnunum.Harika bir motor.1100kmdeyim dün bakıma götürdüm.Dönüşte 85km hız yaptı maks.Bana göre yeter bu hız.Yakıtta harika son ölçümlerimde 2,2lt. yakıyor.Tabiki innovaya göre biraz fazla yakıyor.Şehir içi kullanım için harika bir motosiklet.Şehir dışı düşününce gider fakat fazla degil.50km falan.Mondialden sonra honda hayat ondaymış dedim.Titreşim var ama az.

Neyse arkadaşlar hadi görüşmek üzere.:cherry:

Şehirler arasıda gider istanbul-çanakkale arası Beat ile 1 kere benzin almak için durdum o kadar. Sen yorulmazsan Beat heryere gider...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
3
arkadaşlar merhaba ben aranıza yeni katılıyorum. artık benimde bi honda beatım var
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Selam arkadaşlar,
Malum dersler dolayısı ile foruma giremiyorum.Beatten çok memnunum.Harika bir motor.1100kmdeyim dün bakıma götürdüm.Dönüşte 85km hız yaptı maks.Bana göre yeter bu hız.Yakıtta harika son ölçümlerimde 2,2lt. yakıyor.Tabiki innovaya göre biraz fazla yakıyor.Şehir içi kullanım için harika bir motosiklet.Şehir dışı düşününce gider fakat fazla degil.50km falan.Mondialden sonra honda hayat ondaymış dedim.Titreşim var ama az.

Neyse arkadaşlar hadi görüşmek üzere.:cherry:

mustafa suzukı mı aldın neden suzukı yazıyo :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam millet geri geldim cezam kalktı..

şu beat lerin en çok tercih ettikleri lastik hangisiydi..:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
he yaw herkesde ondan var bide lastik yanaklarındaki yazıyı beyaza boyuyolar..

ben yazı işini dakstil ile hallettim..
bende hussar var..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elimi öpene 1000 ytl ye motoru verecem..

kanuni hussar 150cc modifiyeli..
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
napalım olum hussarı bıze adam gibi makinelerle gel yok elımı op yok şeyimi öp töbe töbe :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
celil ayıp oluyo ama şeyimi öp filen lan gırgır amaclı satış yapıyoz sende içine ediyon ben illa size vereyim demedimki antalyada 1000ytl veren ilk kişiye motoru satacam dedim..

seni beat lee senii..!!!!:queen:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
yok kanka bende zati gırgır amaçlı söylediydim artık beatli değilim beat şampuanıyla yıkandım tüüüüüümm bitlerden arındım :mrgreen:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
yaaa bu kerem siteye geldi yıne ortam karıştı yaa olm 2 dk susta motorun soğusun yahuu alalallala
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaaa bu kerem siteye geldi yıne ortam karıştı yaa olm 2 dk susta motorun soğusun yahuu alalallala

faruk seni bi soğuturum gıçın başın buz tutar pis alkolik...:queen:

olm forumun neşesi benim ne atlıyon dikkat çekmek için..:queen::queen:

olm 24 yasındayım oyuncağınız değilim biraz seviye..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst