Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
byjeoloji' Alıntı:
Dostum verdiğin bilgiler için çok teşekkürler sen nasıl ve nerede kitliyosun motorunu ya bizim buralarda motoru görünce herkez cunnnncuıııkk diyo yaw:queen: :queen:

Ben de senin gibi apartman girişine bırakıp demire bağlıyorum. Ama daha önemlisi kasko yaptırdım, en iyi emniyet kasko. Bunun için sana özelden mesaj geçiyorum, bir bakıver:) Bir de motorunun üzerini branda benzeri birşeyle ört ki dikkat çekmesin, hem nazar da deymez böylece :queen:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
29
Ya dostum bi fiyat verseydın barı Adanadayım ben...Yinede özel mesaj için sağol dostum...
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
49
hiç vitesli motor kullanmayanlar için sürüşü nasıl bide arka fren ayakla kontrol ediliyo buna alışmak kolay oluyor mu?
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ROCCO_MCT250' Alıntı:
hiç vitesli motor kullanmayanlar için sürüşü nasıl bide arka fren ayakla kontrol ediliyo buna alışmak kolay oluyor mu?


benim önceden motor tecrübem yoktu. ilk motorum yarı otomatikti. alışması en fazla 2-3 gün sürüyor.
arka fren konsuna gelince alışması çok kolay. ayrıca unutmayalım ki büyük motorların çoğu ayaktan fren yani arka frenleri. ben bu motoru kullandıktan sonra diğer vitesli motorlarda fazla zorluk çekmiyorum.:)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
172
hayırlı olsun aldığın motorda rodaj diye bir şey yoktur bu motorun motoru çok sağlam bir motordur ilk aldığında istediğin kadar bağıttır zorla farketmez
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
hyosung150' Alıntı:
hayırlı olsun aldığın motorda rodaj diye bir şey yoktur bu motorun motoru çok sağlam bir motordur ilk aldığında istediğin kadar bağıttır zorla farketmez

bu kadar kişi bişey bilmiyor heralde. bi sen böyle demişin. ayrıca motorları üreten mühendisler bile kullanma klavuzlarına rodajı yazmış:farao:
 
Katılım
6 Ocak 2006
Mesajlar
188
hyosung150' Alıntı:
hayırlı olsun aldığın motorda rodaj diye bir şey yoktur bu motorun motoru çok sağlam bir motordur ilk aldığında istediğin kadar bağıttır zorla farketmez

motorda rodaj olmaz olurmu ya motorun sağlığı için belli bir km içerisinde düzgün rodaj yapmak lazım ama sen eşşek niyetine bineceksen o ayrı tabi :farao:
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
byjeoloji' Alıntı:
Ya dostum bi fiyat verseydın barı Adanadayım ben...Yinede özel mesaj için sağol dostum...

Ben 280'e halletmiştim. Daha ucuza yaptırmak da mümkün olabilir sanırım.
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
49
Sorularımla başınızı ağrıttım ama ilk kez motorum olacak ve bu motoru ciddi bir şekilde düşünüyorum ama vitesli tecrübem yok ve daha önceki sorularımda bu yönde oldu zaten şimdi bu motorla yokuşa çıkarken vitesi hesap edemedim ve yüksek vitesle girdim diyelim yokuşun bir yerinde vitesi düşürsem motor yokuşun ortasında durup kalmaz dimi
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ROCCO_MCT250' Alıntı:
Sorularımla başınızı ağrıttım ama ilk kez motorum olacak ve bu motoru ciddi bir şekilde düşünüyorum ama vitesli tecrübem yok ve daha önceki sorularımda bu yönde oldu zaten şimdi bu motorla yokuşa çıkarken vitesi hesap edemedim ve yüksek vitesle girdim diyelim yokuşun bir yerinde vitesi düşürsem motor yokuşun ortasında durup kalmaz dimi


bu motorlarda rampada vitesi düşür artır istediğin gibi. nasıl arabada yokuş çıkarken vites düşebiliyorsun bu motorda da düşebilirsin vitesi. zaten cup motorların avantajıda bu. vitesi düşersin scooterları arkada bırakırsın rampada :cherry:
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
5
bence çok iyi bir seçim yapmışsın bu motor başlangıç için süper bu motoru hızlandırmak istiyorsan şunu yapacaksın motorda pis gaz çıkartmayı engelleyici bir sistem var onu çıkarttırcan hem güzelde ses çıkarıyo,sarsmaya gelince aynaları çok büyük onları çıkarırsan sarsma azalıyo+hayırlı olsun
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
innova92' Alıntı:
bence çok iyi bir seçim yapmışsın bu motor başlangıç için süper bu motoru hızlandırmak istiyorsan şunu yapacaksın motorda pis gaz çıkartmayı engelleyici bir sistem var onu çıkarttırcan hem güzelde ses çıkarıyo,sarsmaya gelince aynaları çok büyük onları çıkarırsan sarsma azalıyo+hayırlı olsun

ilk önce çevre arkadaşım. bu tür bilgiler vermeyin lütfen. hızdaki 10km/h artış çevreden asla önemli değildir. arabalarda da katalizatörün çıkarılmasına karşıyım ben.:farao: :farao:

bu arada aynaları çıkarırsan aynaya bakmadan giden bilinçsiz motorcular arasına girersiniz. aynasız motor olur mu? sonra şerit değiştirirken arkadan geleni görmezsiniz suçu araba sürücülerine atarsınız.:pr:

motorun orjinalini bozmayın. aynalar da ekzoz sistemi de mühendislik hesaplarına göre çevre performans ve yakıt oranlarına göre tasarlanmıştır.:bounce:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
ROCCO_MCT250' Alıntı:
bu otomatik debriyajlı motorlarda hız keserken vites düşürmek sorun olmuyo mu?


ben yapıyorum sorun olmuyor :mrgreen: tabiki yöntemini yaparak..:) vites düşüreleceği zaman vitesi düşürür düşürürmez gaz verilmeli.böylece devir düşmesi engellenir ve motor yığılmaz.


birde cuplarla fazla tek teker yapmayın debriyaj balataları gidiyor:queen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
sonix' Alıntı:
birde cuplarla fazla tek teker yapmayın debriyaj balataları gidiyor:queen:

ben değiştirdim debriyaj balatasını. tek teker yapıncaya kadar ... çıkıyo zaten motorun. 7,5hp :queen:
 
Katılım
22 Nis 2006
Mesajlar
6
Vites Sorunsalı?

Selam arkadaşlar. Bewn moped kullanıcısıyım ve yakında anf 125 innova almayı planlıyorum. Şöyle bir sorum olacak örneğin mopedle yokuş aşağı inerken boşa atıp boşta gitme şansım yok yani yokuş inerken motor devri ile iniyor. Acaba innova 125 yarı otomatik vitesli motor, veya benzerleri misal yokuş aşağı inerken 3. viteste gaz vermezsem boşa atmadan (N konumu) motor devri ilemi iner yoksa boştaymış gibi tekerlekler motordan bağımsız yokuştaki ivmesine bağlı olarak hızlanır (Yakıt sarfiyatı için bence önemli)?

Bu aslında uzun süredir kafamda olan bir soru. Ayrıca bu motoru niye 3,5 litere benzin deposu koyarlarki :( 10 LT benzin deposu olsada 1 ay rahat bi şekilde gezilebilse, benzicinin yolunu unuturuz diyemi depo kapasitesi az :)) Depo modifiye yapılarakdan büyütülebilirmi :cherry:
(Yaw bende ne çok soru soruyom...:pr: )
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
suphickr' Alıntı:
Selam arkadaşlar. Bewn moped kullanıcısıyım ve yakında anf 125 innova almayı planlıyorum. Şöyle bir sorum olacak örneğin mopedle yokuş aşağı inerken boşa atıp boşta gitme şansım yok yani yokuş inerken motor devri ile iniyor. Acaba innova 125 yarı otomatik vitesli motor, veya benzerleri misal yokuş aşağı inerken 3. viteste gaz vermezsem boşa atmadan (N konumu) motor devri ilemi iner yoksa boştaymış gibi tekerlekler motordan bağımsız yokuştaki ivmesine bağlı olarak hızlanır (Yakıt sarfiyatı için bence önemli)?

Bu aslında uzun süredir kafamda olan bir soru. Ayrıca bu motoru niye 3,5 litere benzin deposu koyarlarki :( 10 LT benzin deposu olsada 1 ay rahat bi şekilde gezilebilse, benzicinin yolunu unuturuz diyemi depo kapasitesi az :)) Depo modifiye yapılarakdan büyütülebilirmi :cherry:
(Yaw bende ne çok soru soruyom...:pr: )

vitesi N konumuna yani boşa alamıyorsun giderken. fakat vites koluna hafifce basarak debriyaja basmış gibi boşa alabilirsin. ayağın vites kolundayken inersin yokuşu.
benzin deposu değişmez sanırım. hem yer sorun olur hem de gereksiz şekilde para harcarsın. 3,5 lt az tabi ama idare etmek en iyisi.
 
Katılım
22 Nis 2006
Mesajlar
6
ylmzzz' Alıntı:
vitesi N konumuna yani boşa alamıyorsun giderken. fakat vites koluna hafifce basarak debriyaja basmış gibi boşa alabilirsin. ayağın vites kolundayken inersin yokuşu.
benzin deposu değişmez sanırım. hem yer sorun olur hem de gereksiz şekilde para harcarsın. 3,5 lt az tabi ama idare etmek en iyisi.

Ayrıntılı bilgi için teşekkür ederim. :cat: Yalnız ufak bir sorum daha vites pedalına hafifce basınca boşa alınıyor ama debriyazj baskı balatasına zarar verirmi veya vites sistemine?

Teşekkürler türkiyem :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
mesajı görmemişim pardon.

debriyaja zarar vermiyor. ama boşa alıp gaz verirsen ve ayağını vites kolundan çekersen zarar verebilir.

gaz vermeden çekin ayağınızı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst