arkadaşlar herkese selamlar ..bende motorumu yeni aldım 1 hafta oldu 2007 model 800 km de gri .innova.şimdi 1000 e yaklaştı...tam 1000 km demi götürmem lazım bakıma.birde faturası yok sadece kitabı ve bayi kaşesi var garanti için yeterlimi...1000 bakımında ne yapıyorlar ve ücreti nedir bilen var mı?birde ben istanbul anadolu yakasındayım ve motoruma arka çanta almak istiyorum fakat biraz büyük olsun diyorum ama çok pahalı olmasın

))tavsiyeleriniz neler kaç lt ve ve ne marka almalıyım,fiyatı nedir?birde takmak için özel demirde almak gerekiyormuş galiba?kask ve montta lazım marka tavsiyelerinizi ve önerilerinizi bekliyorum....