işte hayat bu başka bişey demiyorum vaybe biri honda'sını satıyor biriside alıyor ve mutlu n kadar üzücü bir durum bu yaa:salut:
arkadaşlar motoru sattım bugun.. kurtuldum çok şükür.. şimdi gidip hemen bi dylan alıcam inşallah. kamyoncularla öpüşmekten kurtuldum.
Mikuni,İnnovayı almadan önce sende biliyordun rüzgar da savrulacağını şimdide motoru kötüleme lütfen.Senin o dylan dediğin 100 km'de 3,5 lt yakan motor innovanın tırnağı olamaz.
doganaslan,Hayırlı olsun dostum,iyi bir fiyata almışsın,kazasız belasız sürüşler.
aykan abı kesın sor benım msn yı ekle konuslaım 3300 plaka+ruhsat ıcınde ve sıyahsa bodrumdan alırız
evet abı sıyah bı de taksaıt olayını sor pesın alamam pesın fıyatına taksaıt yapıyolarmı?hangı karta yapıyolar
abı saolasın verırım adını
aykan muarat abımın slmı var dıyeyım...)