Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
117
aykan abı ruhsat+kasak felan 3500 bulcak ozamn baya pahalıya gelır ya
neyse sen bana msn versene bea abı
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
bu resim bnm arkadaşımın motorunun resmi alalı daha 4,5 ay ya oldu olmadı şanzuman mil yatağını dağıtmış nedeni ise zincir'i aşırı derecede germekten..
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
20
bende aldım sonunda arkadaşlar....2007 model 800 km de gri renkte....2250 nasıl fiyat sizce...
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
arkadaşlar motoru sattım bugun.. kurtuldum çok şükür.. şimdi gidip hemen bi dylan alıcam inşallah. kamyoncularla öpüşmekten kurtuldum.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
işte hayat bu başka bişey demiyorum vaybe biri honda'sını satıyor biriside alıyor ve mutlu n kadar üzücü bir durum bu yaa:salut:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
satanlara hayirli olsun bende ps 150 alicam ama innovayi satmam bidaha bole saglam motor zor gelir...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
ne olursa olsun innovanın yerini tutamaz:)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mikuni,İnnovayı almadan önce sende biliyordun rüzgar da savrulacağını şimdide motoru kötüleme lütfen.Senin o dylan dediğin 100 km'de 3,5 lt yakan motor innovanın tırnağı olamaz.
doganaslan,Hayırlı olsun dostum,iyi bir fiyata almışsın,kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
117
aykan abı kesın sor benım msn yı ekle konuslaım 3300 plaka+ruhsat ıcınde ve sıyahsa bodrumdan alırız
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
20
Mikuni,İnnovayı almadan önce sende biliyordun rüzgar da savrulacağını şimdide motoru kötüleme lütfen.Senin o dylan dediğin 100 km'de 3,5 lt yakan motor innovanın tırnağı olamaz.
doganaslan,Hayırlı olsun dostum,iyi bir fiyata almışsın,kazasız belasız sürüşler.

saol kardeşim teşekkür ederim..şimdi portbagaj,takmak için demir ve kask lazımmm.nerden alabilirim istanbuldan :?
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
117
evet abı sıyah bı de taksaıt olayını sor pesın alamam pesın fıyatına taksaıt yapıyolarmı?hangı karta yapıyolar
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
evet abı sıyah bı de taksaıt olayını sor pesın alamam pesın fıyatına taksaıt yapıyolarmı?hangı karta yapıyolar

tamamdir devrancim ama odeme konusunu kendin arayip sorsan daha mantikli olur ..

bayi telefonu

02523191134kivrak motor bodrum benim adimi sole adim murat.(aykan murat de)
kararini ver yardimci olurum sana:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
motor 1800 de tek sorun on kafa sesi bunun haricinde bi sorun yok onuda en yakin surede cozucem.

abı saolasın verırım adını


aykan muarat abımın slmı var dıyeyım...:))

aykan murat murat aykan farketmez sen dilek hanimi veya murat beyi iste forumdan oldugunuda sole:cat:arada onlarda takip ediyor bu sayfalari.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
178
Arkadaşlar benim innovanın rodaj süresi daha dolmadı 450 km deyim.Full depo ne kadar gidecek diye bir denemek istedim km tuttum yarım litre yedek benzin koydum koltugun altına.yolda kalmayalım :) 170 km gitti tam depo sizce bu normal mi? Benzini ben aldığımda 3,5 ytl idi litresi.Yorumlarınız nedir?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
tam tamına normal gitmiş kardeş buda makinanın nekadar homajen olduğunu gösterir
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
76 binlira yakmış.. rodaj süresinde çok yakar. ilk 1000 km de yağ değişir. bundan sonra 65 bin filan yakar zaten.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst