Honda 1000RR cartman ne aramaz :)

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hayırlı uğurlu olsun
kazasız belasız..
2007 gibi görünüyo makina, banamı öle geldi yoksa??
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
evet bu konu cok sorun old sanırım

Oldu tabi
Hele türkiye de ehliyet almaya üşenmek çok şaşırtıcı
Benim motorum yoktu kursa yazıldım hiç kursa gitmeden 3 ay sonra sınavdan geçip ehliyet aldım.

Her polis gördüğünde yusuf yusuf etmek yerine
Sende alsan rahat rahat gezsen
Daha hoş olmaz mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
Oldu tabi
Hele türkiye de ehliyet almaya üşenmek çok şaşırtıcı
Benim motorum yoktu kursa yazıldım hiç kursa gitmeden 3 ay sonra sınavdan geçip ehliyet aldım.

Her polis gördüğünde yusuf yusuf etmek yerine
Sende alsan rahat geçsen
Daha hoş olmaz mı?

illa ki ben onu övünmek için yazmadım zaten.ehliyetsiz kimse kullanmasın.bildiğim kadarıyla şubat ta bi sınav var. en kısa zamanda yazılmayı düşünüüyorum...
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
hayırlı uğurlu olsun.. ehliyet i de en kısa zamanda edinmen dileğiyle.. bir konuda dikkat gaz gidonuyla biraz iyi geçin olurmu..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
hayırlı olsun kazasız surusler dılerım arkadasım.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
hayırlı olsun kazasız belasız cezasız sürüşler:rendeer:.kafanda paralansın:p. ben olsam davul zurna felan çaldırırdım herhalde hayalimdeki motor oluyoda o yüzden
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yaa kusura bakmayın ama sıkıcı bi topic gibi geldi bu bana.
Biri 1000 rr aldım diye topic açmış doğal olarak mt ailesi hayırlı olsun güle güle kullan diyo filan, topiği açan kişi sadece tanıdıklarına cvp yaziyo diğerlerine teşekkür bile edilmiyo. Hani ortada topluca bi teşekkür bile yok. Egolarını tatmin içinmi açtı bu topiği anlayamadım. Ya da sadece arkadaşlarına hitaben bi topic olduğunu mu belirtmeliydi sizce?????
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Bi hayırlı olsun demek yerine, ehliyet tartışmasına çevirmeyin forumu..:farao:
Yoksa yok .. Orasını o düşünsün.. Cezasını siz mi ödeyeceksiniz?:silent:

Çağatay abim ehliyetini çok az bir süre sonra alacak...:cat:

Tekrar hayırlı olsun Çağatay abi.. :rendeer:
Sen güzelce sür yeter.. :bounce:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
"KuLa BeLa GelMez Hak YazMayıNca , HaKtan BeLa GelMez KuL aZmayInca."
diyesim geldi bi an.Seninde aklında bulunsun gazı açarken:wiinkk:

Dikkat Et Kendine!!

Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan kazasız belasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
Pınarr;835646' Alıntı:
Yaa kusura bakmayın ama sıkıcı bi topic gibi geldi bu bana.
Biri 1000 rr aldım diye topic açmış doğal olarak mt ailesi hayırlı olsun güle güle kullan diyo filan, topiği açan kişi sadece tanıdıklarına cvp yaziyo diğerlerine teşekkür bile edilmiyo. Hani ortada topluca bi teşekkür bile yok. Egolarını tatmin içinmi açtı bu topiği anlayamadım. Ya da sadece arkadaşlarına hitaben bi topic olduğunu mu belirtmeliydi sizce?????

elimden geldiğince herkese cwp yazmaya calıştım. mutlulugumu mt ailesiyle paylaşmak amacım.Tanımadıgım ark lar da tşk etmişler sitem etmişler elimden geldiğince yazmyaa calıştım....


Alıntı:
By Mükemmel´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Hayırlı olsun, iyi günlerde kullan...
tşk ederim msj yazan herkese...

bu msjımda herkese tşk etmiştim zaten pınar hnm....ego tatmini falan beni tanısaydın bunu sölemezdin sanırım.

hayırlı uğurlu olsun.. ehliyet i de en kısa zamanda edinmen dileğiyle.. bir konuda dikkat gaz gidonuyla biraz iyi geçin olurmu..

cok masum bişe gibi dursa da 172 beygire hükmediyo yani. tehlikeli bi kol...

Yavaş git uzun yaşa, hayırlı olsun, iyi alet.

herkes bu konuda cok hassas.tşk ederim düşünmeniz yeter....

hayırlı olsun kazasız surusler dılerım arkadasım.

tşk ederim hepimize kazasız sürüşler

hayırlı olsun kazasız belasız cezasız sürüşler:rendeer:.kafanda paralansın:p. ben olsam davul zurna felan çaldırırdım herhalde hayalimdeki motor oluyoda o yüzden

davul zurna caldırmadım ya ne o görgüsüzler gibi...inşallah sen daha iyisine sahip olursun...

hayırlı olsun:rendeer:allah kazasız belasız surusler versın

saolasın

Bi hayırlı olsun demek yerine, ehliyet tartışmasına çevirmeyin forumu..:farao:
Yoksa yok .. Orasını o düşünsün.. Cezasını siz mi ödeyeceksiniz?:silent:

Çağatay abim ehliyetini çok az bir süre sonra alacak...:cat:

Tekrar hayırlı olsun Çağatay abi.. :rendeer:
Sen güzelce sür yeter.. :bounce:

Serhat güzel kardeşim ii temennilerin için saol. Zaten acıkcası şu ehliyeti alana kadar foruma yazmamayı bile düşünür hale geldim....

"KuLa BeLa GelMez Hak YazMayıNca , HaKtan BeLa GelMez KuL aZmayInca."
diyesim geldi bi an.Seninde aklında bulunsun gazı açarken:wiinkk:

Dikkat Et Kendine!!

Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan kazasız belasız sürüşler diliyorum.

evet cok doğru bi laf....yaşanmış ve sonuçları görülmüştür....takdir i ilahi ama tedbiri de almak gerek....

Hayırlı olsun, güle güle kullan.

Depo üstü çanta plastik aparatlı vidalanan tipten mi?

Hem avatarının altında 06 yazıyor ama grenajların 07 gibi, çıkartmaları sonradan mı taktırdın :silent:

trafige cıkış 2006 12.ay :) ben ruhsattakini yazdım.... canta bahsettigin gibi vidalı tip ama benzin deposunun üstüne vidalanıyor üzerinde vardı aldıgımda...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
soncbrmi0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
70
her koyun kendi bacağından asılır..umarım talihsiz bir anı yaşamazsın hayırlı uğurlu olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst