Hızlıcesi2 yeni motosikletini aldı.

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Birkaç hafta önce motosikletini satan Cesur sezonun ortasında 2 tekerden mahrum kaldığı için çok şiddetli Motorcu Abazalığı Sendromu yaşamaktadır,

“Birkaç haftadır cesur ne arar?” diye soracaksanız söyleyeyim, kendisi bir honda arar ve sonunda bulur,

Hızlıların en Cesi’si, Cesilerin en 2’si :p, İzmirin Hızlıcesi2’si, Kadim dostum Cesur artık daha grenajlı, daha siyah.
Bugün ikindi saatlerine doğru Şampiyonumuz Kenan’ın Şampiyon Motosikleti simsiyah bir CBR 600 RR ‘07 sahibi.

Yeni Motosikletinle Keyifli km.ler yapman dileğimle, Allah kazadan beladan uzak tutsun seni, tekerine taş değmesin, grenajına böcek çarpmasın, benzininden solvent çıkmasın....

Hayırlı olsun :rendeer::rendeer:


dscf3503ml1.jpg



dscf3493iz9.jpg



dscf3506mw6.jpg



dscf3486pq8.jpg



dscf3507bg9.jpg



dscf3491gq1.jpg



dscf3499bl9.jpg



dscf3500wx7.jpg



dscf3508kn4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
hayırlı olsun iyi gunlerde kullanman, aklın başında basman dileğyle =)
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Waaawwww abilerin en CESURu hayırlısı olsun;kazasız belasız kullanman dileğiyle...:rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Eh be o kadar söyledik enduro al diye boşuna gitti,SS aldı.
Neyse hayırlı ugurlu olsun bu tur sürmeden bırahmam ama :queen::queen:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
tamam resim gelsin de bakalım eli yüzü nasıl öyle yorum yazalım:p
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
deyerli dostlar allah hepinizin gönlüne güre versin allah hepimizi kazalardan bellalardan korusun başta izmir mt ve bütün dostlarımı beklerim not.saygıyı deyer can dostum mustafam ilk topiyin inşallah hayırlı olur ve allah sanada en iyisini nasip etsin sevgi ve saygılarımla .:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Z750s'i birak 600rr'a bin. Oldu mu simdi? :p
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Allah kaza bela vermesin tekerin düz bassın.Bende cbr 125 'i sattım bugün.15 gün sonra izine gidicek olan bi arkadaşımın 600f 'ini aldım.yani 15 gün motorum yok.Nasıl geçicek bu kadar zaman merak ediyorum.
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Allah kaza bela vermesin tekerin düz bassın.Bende cbr 125 'i sattım bugün.15 gün sonra izine gidicek olan bi arkadaşımın 600f 'ini aldım.yani 15 gün motorum yok.Nasıl geçicek bu kadar zaman merak ediyorum.

sağol arkadaşım evet dostum bir motorcu için en kütü şey motorsuz kalmak inşaqllah en kısa zamanda motoruna kavuşursun :rendeer:

cesi tekerin düz bassın, kazasız belasız :rendeer:

aykut çok sağol kardeşim :rendeer:

Waaawwww abilerin en CESURu hayırlısı olsun;kazasız belasız kullanman dileğiyle...:rendeer:

deyerli kardeşim çok sağol allah kimseye kaza bela vermesin :rendeer:

Hayırlı olsun kazasız belasız binmen dileği ile hızlıcesi :rendeer:

erhancım çok sağol kardeşim allah seninde günlüne güre versin :rendeer:

Hayırlı olsun Cesur kardeşim...

çok sağol abicim her şeyin hayırlısı :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Hayırlı olsun.:rendeer:
Kazasız belasız sürmek nasip olsun.:cat:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Ooo Cesur bey:)
Hayırlı olsun efenim...
Bol bol gezersiniz atrtık zati durduğunuz yoktu:)
kazasız belasız sürüşler dilerim, adına çok sevindim..:rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah kazadan beladan uzak etsin.
Gule gule kullan arkadasım. :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst