Hız yapanların penisi küçüktür

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Hayabusa kullanan zencilerin neden yavaş gittiğini şimdi anladıııııııım. :p
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
düz mantık gidersek bisiklet sürücüleri isteselerde rampa hariç hz yapamazlar o zaman onları kafamda canlandırmak istemiyorum :p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
polis : çek bakayım oğlum sağa
motorcu: niye? Ölçümmü yapacan? :queen:
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Ben yeni başladım motora, rodaj aşamasında yavaş takılıyorum,
eee ben hızlanınca küçülecek mi? :silent: :queen::queen::queen:
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Evet.. hızlı süren, sabırsız ve aynaya bakmayan kadınlar için ne yapıcaz? kollarımızla leğen şeklimi yapıcaz:cherry:

Hayrettin bu reklam filmini iyi çeker:queen::queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------

Reklam biraz cinsiyetçi olmuş

:flower::cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hiçbir zenci 55 i geçmez mi yani
puhaha xD
ibresi uzun olanın şeyide uzun olur desek daha doğru olur
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Rossi yandi desenize...:cyclopsan

Turkiye de olmaz bu is, hayirdir altima mi yatcan diye lafi tikarlar adamin agzina.

Bide bayanlar boyle ciddiyetsiz bi olayda bile kaile alinmamis.
Hemde sozde gelismis ulkelerden birinde reklam, uzuldum acikcasi bayanlar adina.
 
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
120
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bülük diye de bi laf vardı lan. ne güzel, ne masum bi laftı. onu hatırlattı bana bu haber. 80lerde çocuk olmak güzeldi. ayrıca bunu bilen lisesi değildir de diyeceğim ama emin değilim.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
konudan çok yorumlar süper olmuş türk deilmiyiz abi konu bel altına gelince nasılda hayal gücü tavan yapıyo:D
kadını nerde salladıkki trafikte sallıyalım öle bi işareti bizimkilere yapsa biz direk slm veririz lan olum kız bana yavşadı deriiz:D
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Kimse onemli olan islevi dememis bende demimde ufak sanmasinlar :) benimki 650 lik ama ha 50 lik ha 2000 lik binmesini bilirsen hepsi ayni zevki verir.

Ben gazi verip cekiyorum verip cekiyorum o yuzden boy cok degisken :) bi ayari yok :p
Bu reklam bana uymaz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Muhim olan boyu degil islevi derler sonra!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ağalar yanlış anlamayın ama atışmanızı okudukça gün içinde sık sık karşılaştığım evli çiftler aklıma geliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst