hız - kalıte - fiyat

Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
meraba arkaadaslar suanda 150 mc kullanmaktayım sehirler arası yolculuk yaptım bir kac kez max suratı 125 zorlasan oda . norma seyir olarak 90 - 100 km / s bu bana yetmıyor suanda kafamda bi kaç model var okudum yazdım cızdım ama karar veremedim yardıma ihtiyacım var . aklımdakıler

2007 ustu gt250 comet ( km ları cok fazla kac km ye kadar alınır )
0 km gv250 ( max hız nedir süreklı gidiş ve hızlanma )
cbf250 ( parçası pahalıymıs 40 -50,000 den assagı yok )
aprilla pegaso 650 ( oncelıklı ama parça + masraf olayı varmıs )


bunar benden arkadaslar sizlerin tavsiye oneri neden sonuc larınızı beklıyorum tesekkurler simdiden herkese

bu aradA ortlma 7,000 tl lik birseyer arıyorum
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
cbr250r yide al bence listene uygun fiyatlı alırsın,satması kolay,az yakar,yedek parça ucuz,dediğin süratlerdede çok rahat gider.:)
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
7000 liraya çok rahat bir şekilde az km yapmış comet alabilirsin 2008 yılından sonrakiler enjeksiyonludur

şu an bayiler 2012 modelleri 9500 civarı satıyor sanırım 7000 lirayla arasında çok fark yok iyi bir araştırma sonucu çok güzel

bir comet alabilirsin
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2011
Mesajlar
292
GT 250 Comet öneririm. 30.000 km den fazla olmasa daha iyi olur ama şansa bağlı, bazı motorlar 10.000 km' de pert oluyor. Motordan anlayan biriyle gidip almanızı öneririm.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
yalnız arkadaslar benm motorun hızı yemedıgı ıcın biraz daha hızlı bise istiyorum mesela zorlayarak 120 deilde kolaylıkla 130 la gicek bise
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
hzistatistii.jpg
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051

Hız kabul tehlikelidir ama bazende gerekmiyor değil.200 cc'lik cross motesikletim var ve maksimum 100 km'Ye çıkıyor.Bir kere uzun yol yaptığımda ben de 130 km hızı çok aradım.Sollarken çok problem oluyor.Sanırsam arkadaş bu yüzden istemiş önceki motosikletinin hızından yakındığına bakarsak.

Bence aprilla pegaso 650 al gitsin. Temiz bir aprilia bulabilirsin o bütçeye.Olmadı comet 250 tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst