@matteo
Selamlar bundan 2yaz önce motor kullanmaya başladım
Şimdi baya iyi bir motorcuyum diyebilirim
Kimse iki sene motor kullanıp, ben iyi bir motorcuyum diyemez. İstanbul'da oturuyorsan, istersen bir geziye geldiğinde iyi bir sürücü olmadığını uygulamalı olarak sana ispatlayabilirim. Özellikle motosiklet konusunda kendinize bu kadar çok güvenmemenizi tavsiye ederim. Deneyim zamanla artan bir kavramdır. Bazıları yeteneklidir ama motosiklet deneyimi iki senede kazanılmaz, uzun seneler gerekir. Bunu da hala yaşıyorsanız yaşadığınız olaylardan çıkartabilirsiniz.
İyi sürücü hızlı kullanan sürücü demek değildir. Güvenli sürüş denen bir olay var. 30km/h süratle bile güvensiz kullanıyor olabilirsiniz, 200km/h süratle güvenli kullanabileceğiniz gibi. Sürat konusuna gelince... Sürat kötü birşey değildir. Uygun araçla, uygun yolda, uygun şartlarda ve uygun şekilde yapıldığı sürece!