- Katılım
- 24 Haz 2005
- Mesajlar
- 2,329
- Konu Yazar
- #1
arkadaslar bu sıtede her gun bırının motoru calınıyo bu benım cok dıkkatımı cektı.... bız artık bıraz kafa yorup bu motorların calnmaması ıcın neler yapmalıyız onu dusunmeye baslasak ıyı olur... yoksa cok gec olabılır... sızce neler yapılmalı..????