hırsızlarla nasıl baş edeceğiz

Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
359
arkadaşlar bu gün acayip dertliyim,sebebi binanın giriş katında bulanan motorumu gece hırsızlar tarafından çalınmak istenmiş,sabah motorun yanına gittiğimde vicdansızlar kontağ'ı parçalamış,ve koltugu kırmışlar ama arka kilitleri açamadıklarından bırakmışlar,bende bu gün çift kilit taktım ve gece nöbet'e başladım.
 
Katılım
3 Haz 2005
Mesajlar
803
Ya arkadaşım geçmiş olsun..Benim motorda dışarda duruyo..Ama en kısa zamanda bi alarm taktırcam.En azından öter zırt zırt :)
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok abi bu hırsızlar bu şekilde akıllanmaz.Başta,hırsızlık yapanı iki gün nezarette tutup bırakıveren bir zihniyet olduğu sürece hiç birimizin burnu b.ktan kurtulmaz.Sende takıcan beline silahını,adam çalmak mı istio senin motorunu,paranı...vs. sıkıcaksın iki tane şerefsize bak ondan sonra kaç tane kalıyor hırsızlık yapan.En kolay ve en hızlı yol bu diye düşünüyorum.
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
630
Dostum geçmiş olsun yaa.Giriş katı demişsin yani motor merdiven boşluğunda falan mıydı,eğer öyleyse nasıl kimse duymadı ki tangırtıyı.Bir alarm falan taktır bari...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanırım arkadaki kilitleri fark etmemişler ve motorun anahtar bölgesini parçalayıp motorunu çalıştırmışlar ve gitmeye çalıştıklarında kilidi fark etmiş olsalar gerek çünkü kilitli motoru bukadar parçalayıp bırakmaz bu pislik herifler...

zaten motorun anahtar bölgesini parçalayıp çalıştırmak çok kolay. arabalarınkinden daha basit ama zincir olunca böyle kala kalıyorlar işte

abi eline silah alıp indirecen olayına katılıyorum.. geçenlerde arkadaşımın komşusuna hırsız girmiş,, gidip yakalamışlar ve ellerini bağlamışlar biraz da dövmüşler tabi :p polisde çağırmışlar, fakat polis gelince elemanlara demişki hırsızın elini bağladığınız için mahkemeye çıkacaksınız demiş :pr: yani hırsız eve giriyor ve sonra serbest bırakılıyor ama bizim elemanlar hapise girecek nerdeyse.... olaya bak yaffff. böyle böyle işte güzel türkiyem ne hallere geldi yafffff
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
7
Merhaba Arkadas ! Gecmis olsun olayina üzüldüm !

Arkadaslarinda söyledikleri gibi bende Zincir ve klit olayina katiliyorum cünkü bu isler hirsizlari ugrastirdigi icin zincirli bisiklet ve Motorlarlar uzak duruyorlar.

Sizlere tavsiyem... Zincirini ve klitini cok acik ve Parlak renkten al cünkü böylesi boyalar ve renkler gecede parliyor ve hirsiz i.....:farao: daha cabuk ellemeden ayriliyorlar Kontak filan enazindan saglam kalir.

Bu bilgiyi Alman kirminal Polis reportajindan dinlemistim.....

Selam
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Bunları vurmak da çözüm değil ki :pale:

Demir çubukla adamın vücudundaki kemik sayısını +400'e çıkartmak bi çözüm olabilir belki.
 
Katılım
1 Ocak 2006
Mesajlar
55
2 sene önce ben serefsizi motoru iteleyerek götürürken yakaladım.
eşek sudan gelinceye kadar dövdüm.
ben 1.5 ay yattım.
o serefsiz 1 ayda çıkmış.
anlayacağınız dövmek de çözüm değil.suçlu sen oluyorsun.
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
86
digital senin olayda çok traji-komikmiş be abi. çok geçmiş olsun. Ayrıca eline sağlık
 

gdm

Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
93
digital kardes cok gecmis olsun

merak edicem sen dusunmussundur olaydan sonra kanunlarida az cok ogrenmissin eger biz boyle durumda kalirsak ne yapmaliyiz ne soyluyor senin tecruben ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
digital

türkiyem ne hallere geldi. adamı dövüyon ceza yiyon... elini bağlıyon (yakalayınca) mahkemeye çıkıyon. hakkına tacizden dolayı ama adam evine girmiş .. hırsız evi taciz etmekte tutmasan soyup gidicek yaff...

polis olan varsa bu sitede lütfen yapılması gerekenleri yazsında bizde öyle davranalım...

yoksa höytddd diyene al sana döt mü diyecez yaffff :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst