hırsız

Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok geçmiş olsun canım kardeşim.Allah belasını versin böyle şerefsizlerin.Gerçekten ne desek boş.Ama cana gelmesin mala gelsin be kardeşim.Üzme canını:salut:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok çok geçmiş olsun:pale: İnsan hakkı zerre kadar kursağından geçen insanlar için cehennem kaçınılmazdır,kaldı ki bu yaratıkların bütün hayatı insan emeğini çalarak geçiyor...Ne desem acını dindiremem,allah tekrarını yaşatmasın kardeşim:cat:Umarım allah başka bi yerden,beklenmedik bi yerden istediğin motoru alman için sana fırsat verir,sen üzme canını...
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
130
Geçmiş Olsun kardeş.

Böle durumda gücünüz yetiyorsa ve yakalayabiliyorsanız boynunu saat yönünde veya aksi yönde çıtlama gelene kadar çevirip camdan-balkondan (uygun bi katta iseniz)atabilirsiniz, bu durumda kaçmaya çalışırken düştü şeklinde kayıtlara geçebiliyor... Kimsede size bulaşmıyor..
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
152
offf yaaa insan ne diyeceğini bilemiyor. Allah belalarını versin adi şerefsizlerin. Sağlığın yerinde olsun yine çalışır kazanırsın arkadaşım. Büyük geçmiş olsun.
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
Dostum çok üzüldüm okuyunca. benim abim polis onun da arabasından teybini çaldılar suçlular bilinmesine rağmen bişi yapamadık o kadar yani...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst