hırsız kedi etlerimizi çaldı =))

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün akşam arkadaşlarla beraber yazlık evimizde mangal keyfi yapalım dedik,
neyse tavuk kanat ve but alıp evimizin yolunu tuttuk, masaları ve tabakları hazırladık, mangalıda yaktıktan sonra tavukları üzerine koyduk, tavuk etinin pişme süresi uzun olduğu için mangalın başında bekleyemiyoruz, mangalın üzerinden pişenleri alıp odaya geçip tavuklarımızı yerken muhabbet ediyoruz, tam oturdum kafamı çevirdim bir baktımki, hırsız kedi mangalın üzerinden etlerimizi çalıp kaçtı, :queen:ya mubarek hayvan nasıl olduda sehpanın üzerine çıkıp etleri ayağınla almaya çalışıyordu anlamadım, tavuk eti sıcak olduğu için ağzında tutamıyor kovalamama rağmen hala daha etleri almaya çalışıyordu, tabi sonra mangalın üzerindeki etleri kedi ellediği için yiyemedik, ve kedilere verdik, allahtan 2kg almıştık, geçen sabahta poçamı çalmışlardı, 2dk içeri gittim gitmemle geri dönmem 2dk sürdü bir baktım poçamı çalmış kenarda yiyordu:mrgreen:
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
bırakında kediler yesin,sizler yiyip içip kilo alıyorsunuz, havanlar formunuzda kalmanız için size kıyak yapıp eti çalmışki, fazla kilo yapmayın diye üstelik birde kediye teşekkür borçlusunuz.....
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
hırsın kedi, etlerimizi çaldı = )) olmalı bende kedi eti yediniz sandım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hırsın kedi, etlerimizi çaldı = )) olmalı bende kedi eti yediniz sandım :)
bizim burda bilmeden kedi eti yiyenler vardır kesin, seyyar satıcılar tanesi 50kuruştan nasıl lahmacun satabilirler:silent: geçen dikkat ettim bir kediye araba çarptı kedi kesin ölmüştür, seyyar lahmacuncu kediyi alıp gitti, acaba kedi etinden lahmacunmu yapıyor, bu insanların para için yapmayacağı birşey yok:silent: alacağınız birşey ucuzsa kesin bir sahtekarlık vardır, ucuz etin yahnisi tatsız olur derler:cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst