Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 27 Mar 2009
- Mesajlar
- 526
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün akşam arkadaşlarla beraber yazlık evimizde mangal keyfi yapalım dedik,
neyse tavuk kanat ve but alıp evimizin yolunu tuttuk, masaları ve tabakları hazırladık, mangalıda yaktıktan sonra tavukları üzerine koyduk, tavuk etinin pişme süresi uzun olduğu için mangalın başında bekleyemiyoruz, mangalın üzerinden pişenleri alıp odaya geçip tavuklarımızı yerken muhabbet ediyoruz, tam oturdum kafamı çevirdim bir baktımki, hırsız kedi mangalın üzerinden etlerimizi çalıp kaçtı, :queen:ya mubarek hayvan nasıl olduda sehpanın üzerine çıkıp etleri ayağınla almaya çalışıyordu anlamadım, tavuk eti sıcak olduğu için ağzında tutamıyor kovalamama rağmen hala daha etleri almaya çalışıyordu, tabi sonra mangalın üzerindeki etleri kedi ellediği için yiyemedik, ve kedilere verdik, allahtan 2kg almıştık, geçen sabahta poçamı çalmışlardı, 2dk içeri gittim gitmemle geri dönmem 2dk sürdü bir baktım poçamı çalmış kenarda yiyordu:mrgreen:
neyse tavuk kanat ve but alıp evimizin yolunu tuttuk, masaları ve tabakları hazırladık, mangalıda yaktıktan sonra tavukları üzerine koyduk, tavuk etinin pişme süresi uzun olduğu için mangalın başında bekleyemiyoruz, mangalın üzerinden pişenleri alıp odaya geçip tavuklarımızı yerken muhabbet ediyoruz, tam oturdum kafamı çevirdim bir baktımki, hırsız kedi mangalın üzerinden etlerimizi çalıp kaçtı, :queen:ya mubarek hayvan nasıl olduda sehpanın üzerine çıkıp etleri ayağınla almaya çalışıyordu anlamadım, tavuk eti sıcak olduğu için ağzında tutamıyor kovalamama rağmen hala daha etleri almaya çalışıyordu, tabi sonra mangalın üzerindeki etleri kedi ellediği için yiyemedik, ve kedilere verdik, allahtan 2kg almıştık, geçen sabahta poçamı çalmışlardı, 2dk içeri gittim gitmemle geri dönmem 2dk sürdü bir baktım poçamı çalmış kenarda yiyordu:mrgreen: