Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
O değilde geçmişten bu güne üzeri çizilen ne kadar forum kullanıcısı varmış. O zamanlar kullanıcı banlamak daha kolaymış heralde. :mrgreen:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
ahhahaha gece gece bu nasıl bi hortlatmadır nasıl bir başa vurmuşluktur :mrgreen:
 
Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
165
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konuyu açan arkadaşın , muhtemelen çocuğu falan olmuş anaokuluna gidiyordur şu aralar :)
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
9 senenin hortu olmus :queen: dayiyi bulunda evlenmistir simdi,iki gulsun :D
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
Son yılların en acımasız işkencesi olan"Trip" yememiş şanslı kişidir bırakın kendi haline..
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Yıllarca sevgilim olmamıştı, 2 sene önce sevgilim oldu ve arkadaşı aradım.
-kankaaa artik sevgilim var!
+kız mı?

Dedi ya. Resmen kız mı dedi. Neyseki uzun yillardir devam ediyor eheheh
 
Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
34
Ben böyle bir hortlama görmedim yav bu konu açıldığında ben ergenlik yaşiyordum....valla helal olsun... :)
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
Yalnız baya hortlatmışınız, temiz hortlatmışınız :queen: +1 forever alone. manita var dediler geldik :rendeer:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Hiç sevgilisizlik nedir lan? Olm nasıl kafalar bunlar. Nerde yaşıyorsunuz?

Biri bana sevgilim yok dese hiç mi yok diye sorarım :D o ne demek lan :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst