ahhahaha gece gece bu nasıl bi hortlatmadır nasıl bir başa vurmuşluktur :mrgreen:
Hiç sevgilisizlik nedir lan? Olm nasıl kafalar bunlar. Nerde yaşıyorsunuz?
Biri bana sevgilim yok dese hiç mi yok diye sorarımo ne demek lan
![]()
"Kız mı ?" diye sorulmasından iyidir. :mrgreen:
Bizde rusmu diye soruyorlar![]()
Malum.. En nihayetinde eski sovyetler birliği her çeşidi var![]()
bir gitarım var şu hayatta... motorum da yoq...