Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
yurtdışına gitmiş olmasamda gitmiş görmüş tüm arkadaşlarım oradaki kadınları ertuğrulun anlattığı gibi anlatıyor.
peki bu fark neden; kadın orda da kadın ama bizim erkekler adam değil bence(kısmen tabiki).
diyorum ya ağzını açıp bakmayacaksın o da kendini bişey zannetmeyecek.
kadir inanır olun diyorum varsın böyleleri ilgilenmesin lazım değil, adamdan anlayacak bir kız da çıkar karşınıza elbet(acaba çok düşük bir ihtimal olabilir mi bu :queen: ).
ha ben aceleciyim derseniz göreceğiniz muamele ortada.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tigermbz' Alıntı:
peki bu fark neden; kadın orda da kadın ama bizim erkekler adam değil bence
kadir inanır olun diyorum varsın böyleleri ilgilenmesin lazım değil, adamdan anlayacak bir kız da çıkar karşınıza elbet(acaba çok düşük bir ihtimal olabilir mi bu :queen: ).
ha ben aceleciyim derseniz göreceğiniz muamele ortada.

fark şundan.ırkımız artık çorbanın çorbası olmuş.bizde güzel kadın çok az . orda fazla.burda kızlar çok erken nişanlanıp,evlenip gidiyor,,,,,, orda öyle bir olay yok, kadınlar erkeklere bu kadar zorluk çıkarmadığı için erkeklerin çoğu boşta değil.boşta erkek yoğunluğu daha düşük olduğu için ordaki erkeğin yenisini nerden bulucam derdi yok. ayrılsa bile medenice ayrılıyor biizm gibi kavga dövüş pek yok.ya "benim olacaksan ya torpagın" olayı yok.

kadını biizmki kadar ilgi görmediği için megaloman değil..erkeği de bizimki kadar bezdirici zorluklarla karşılaşmadığı için ısrarcı değil ve uygar kalmış.bizde kene gibi yapışmazsan ısrar etmezsen kız kendini özel hisetmez.anında zamparaya kaptırırsn.,daha ilk andan itibaren yazmazsan anında "kendine güveni yok,ezik hatta İZİK!" damgası yersin yalakanın birine kaptırırsın.

unutmamak gereken bir şey var ki, kadına rahat batar ve herşeyden çabuk sıkılır.yaşamında değişiklik yapmış olmak için değişiklik yapar bunlar.kadir takılırsan seni eğlenceli bulmazlar.monoton adam damgası yersin. ve anında sepet havası olusun. unutma ki kadın gençken heyecan ve eğlence arar.huzur aramaz.(onu huzurevine kaldırılacağı yaşlarda arar) mehmet ali erbil isterler.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
FieRyiCe_' Alıntı:
Benim hiç motorum olmadı amca:salut:
Size motor die bilirmiyim :queen:
Hmm....



pauhzuahuahua :mrgreen: :mrgreen: :queen: :queen: :queen: :queen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
raflar' Alıntı:
anlayış gösterir sarı bıyıklarımın altından kıçımla gülerim.:mrgreen:


sen insan degil miydin? yani.. sari biyiklarinin altinda agzin yok mu???
yoksaa... 16 ya da 17. sayfalardan birinde dedigin gibi.. "delik deliktir" diip gecelim mi?

:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
104
ben de bu durumdaydım 5 yıl önce. Sonra salladım. bi anda yağmur gibi gelmeye başladı. Kazıklarda yedik. Ulen bi kızda olan şey öbürsünde ters tepiyo. Sonuçta kendin olacan. En önemli kural bu. Diğeri nabza göre şerbet verecen... Zamanla zaten herşey kolay...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kız arkadaşın yokken çevrende hiç kız olmaz sonra biriyle çıkarsın hooop bütün kızlar etrafında dolaşır bu nasıl oluyor bende anlamadım ha bide ben askere gitmeden 1 ay önce baya bir trafik yaşamıştım yani ne zaman dar vakitte olsam üşüşürler başıma:)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
cezerye' Alıntı:
sen insan degil miydin? yani.. sari biyiklarinin altinda agzin yok mu???
yoksaa... 16 ya da 17. sayfalardan birinde dedigin gibi.. "delik deliktir" diip gecelim mi?

:queen: :queen: :queen:

PPCaps.jpg


desco_urun.jpg


Seç beğen al.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hep şunu düşündüm sonunda ağlamak varken neden gireyim sonucu belli birşeye girmem
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
246
Moderatörlere Duyuru

Arkadaşlar Ruh Sağliğim Açisindan Bu Başliğin Kilitlenmesini Istiyorum. Her Gördüğümde Moralim Bozuluyor Yaw. Hala Mi Tek Takiliyorum Diye Soruyorum Kendime,keyfim Kaçiyor!!!!
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben hiçbişi anlamadım:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cezerye' Alıntı:
sen insan degil miydin? yani.. sari biyiklarinin altinda agzin yok mu???
yoksaa... 16 ya da 17. sayfalardan birinde dedigin gibi.. "delik deliktir" diip gecelim mi?

:queen: :queen: :queen:
delik deliktir deyip geçenler kesinlikle çok midesiz ama çok mutlu adamlardır.onlardan olmayı çok isterdim .

giallorosso' Alıntı:
kız arkadaşın yokken çevrende hiç kız olmaz sonra biriyle çıkarsın hooop bütün kızlar etrafında dolaşır bu nasıl oluyor bende anlamadım ha bide ben askere gitmeden 1 ay önce baya bir trafik yaşamıştım yani ne zaman dar vakitte olsam üşüşürler başıma:)
kız arkadaşın yokken sen onların gözünde abazasındır ve zaten çantada kekliksindir.kolay lokmasındır. ancak kadına rahat battığı için zoru sever.o yzüden de yanlız olup da adam gibi yığınla genç varken gider kelli felli evli adamı ayartır.ayrıca da ben onun sevgilisini ayartamicak kadar çirkin miyim mantığı vardır bunlarda orda hedef sen değil hiç hak hukuk tanımadığı zavallı sevgilindir.adamı sevgilisinden ayırıp da elde edince de bu artık cepte diye iki günde adamdan bıkar bu tipler.kadın mazoşisttir kendine saygısı yoktur zoru sever.sevgili varken üşüşmeleri ve askerlik öncesi yoğunluğu aynen yaşadım.

musti81' Alıntı:
hep şunu düşündüm sonunda ağlamak varken neden gireyim sonucu belli birşeye girmem
sonunda ağlamak olması da gerekmiyor.çok fazla belrisizlik görüyorsan hiç bulaşma dön arkanı git. zaten kadın canı isterse gelir.sana ilgi göstermeyen kadın zaten seni sevmiyordur.

Odyessa' Alıntı:
Ulen bi kızda olan şey öbürsünde ters tepiyo. Sonuçta kendin olacan. En önemli kural bu. Diğeri nabza göre şerbet verecen... Zamanla zaten herşey kolay...
evet bunlar çeşitli cap ve ebatlardadır. hepsinin huyu suyu değişiktir.tek bir tarz yetmez. ama güce tapma ve seni zayıf görünce ezme huyları standarttr.formul, kendinle ilgili hiç tiyo vermeden çok hızlı şekilde muhabbete girip , hiç konuşturmadan onu bol bol konuşturup nasıl biri olduğunu anlamaktır.kızın tarzını kapınca da o tarzın hoşlandığı erkeği oynarsın kesin bağlarsın.kızın istediği adam olamazsan hiç şansın yok.onun istediği adamı oyna ama sana hemen ulaşamasın
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
daral geldi ya bu topikten. herkes habire aynı şeyi söylüyor. düşüncelerinizi farklı örneklerle savunamayacaksanız yazmayın yav. aynı şeyi 100 kere okuya okuya baygınlık geldi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet bu konular bence de çok baydı.bir anımı anlatayım içimden geldi.derya. isimli bir kızla ilişki yaşadım.saçma sapan bir laf ettiği için terk etmeye karar verdim.o ara burcu isimli kız da 5 aydır askıntı oluyordu.neyse ben deryayi terk ettim(5 hafta sonra ortamdan bir ortak bir arkadaşımızla çıkmaya başladı şimdi nişanlılar. kızımız yabancıya gitmedi:) ,

herneyse,deryadan sonra burcu ile çıkmaya başladım

.tabi burcu beni derya nin elinden aldığını düşündüğü için egosu tavan yapmış hatta tavanı da delmiş geçmiş gökçeada semalarında dolaşıyordu.neyse ben burcu yu derya ile eskiden gittiğim bir cafeye götürdüm ve eski sevgilimle oturduğum masaya oturduk.kıza "sen şuraya otur geliyorum" derken yanlışlıkla burcuya "derya" hitap ettim.allah dedim kesin terk der bu şimdi.ama duymamış .derin bir oooeeeyhh çektim.bu olayı aylar sonra geyik olsun diye anlattığımda duysaydım kesin terk ederdim dedi.bu da böyle bir anım.(not:isimlerin baş harfleri gerçek olup başka isimlerle kamufle edilmişir)
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
92
Ne zaman 99 yılında MZ lerden scooterlardan sonra ilk büyük racig motorumu aldığımda 1 ay peşinden koşsam ayarlayamayacağım kızlar etrafımda pervane oldular. tabii bende popüler biri oldum en iyi yerlerde en iyi giyinen biri. Sonra herşeyimi kaybettim 2001 de çöküş dönemi ve 2002 de hiç bişeyim kalmadı hatta arkadaşlarım bile sattı beni kız arkadaşım Seninle tanıştığımızda herşeyin vardı şimdi hiçbirşeyin yok dedi. Bitirdi beni bu söz. Baktım olmayacak tutundum hayata 2003 te İnternet cafe açtım borçla şimdi 2006 megan 2006 R1 kanuni 125 dayalı döşeli evim ve en önemlisi itibarım var. Kız falan hikaye Sen en iyi oldunmu kızlar seni bulur. "Her zaman En iyiler En iyileri götürür" Benim Atasözüm.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
onemlı olan senı senın kadar seven bıısının olması. anlayıs,guven,durustluk ve sevgi-saygı; bunları senın ona verdıgın kadar alabılcegın bırı olursa guzel.tabı hersey karsılıklı.varmıdır:silent:utopyadan baska bısey degıl herhalde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst