Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
istisnalar varsa burda kendini bütün kadınlar öyledir diye paralamıcaksın o zmn

ayrıca kendini ezdirmeye müsait biriysen ezilirsin kusura bakma yani.O zmn ezdirmiceksn kendini
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hiç bir zaman bütün kadınlar demedim ama çoğu öyledir.peşinde 22 tane erkek olan kadınla bir kişi bile olmaysn erkeğin ilişkisinde erkeğin ezilmemesi imkansızdır.gak desen terk edilirsin guk desen terk edilirsin.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
al birini vur ötekine:mrgreen:
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
speedygonzales' Alıntı:
raflar çok emin konuşuyosunda bizim başımıza hiç böyle bi şey gelmedi

ewt mesela ben de hiç rafların söylediği düşünce yapısına sahip olmadım:silent: :silent:
şimdi bilinçaltın öyle düşünüyodur da farkında deilsindir de der raflar:p :p :queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çikarken Kizin PeŞİnde Çok Adam Vardir Kiz Çok GÜÇlÜdÜr Erkek Ezİlİr, Evlenİnce De Kadin Pencerelerİ Kapatmak Zorundadir, Erkek Kafasina GÖre Takilir .toplum Dengeyİ BÖyle KrumuŞ. 15 30 Arasi Sİz Ezİyosunuz, 30-45 Arasi Bİz Ezİyoruz.dÜnyanin DÜzenİ BÖyle.
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
raflar' Alıntı:
Çikarken Kizin PeŞİnde Çok Adam Vardir Kiz Çok GÜÇlÜdÜr Erkek Ezİlİr, Evlenİnce De Kadin Pencerelerİ Kapatmak Zorundadir, Erkek Kafasina GÖre Takilir .toplum Dengeyİ BÖyle KrumuŞ. 15 30 Arasi Sİz Ezİyosunuz, 30-45 Arasi Bİz Ezİyoruz.dÜnyanin DÜzenİ BÖyle.


ne iş yaptığını bilmiyorum ama iyisimi sen senaryo yaz bu konuda çok başarılısın:cat:
 
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
60
Ahahah birinin seni ezmesi, senin ezildigini dusunmenle mumkun derler. Ezildigini mi dusunuyorsun ki arkadasim ezilesin. Ezilmede cesit cesit bazisi ezildigini anliyabilecek kapasiteyede sahip degil, adama napsak bos ilk once seviyesine ineceksin sonra onun seviyesinde olsam ne dusunurdum diyeceksin, ondan sonra laf soliceksin.
Ama tabi bundan evelde yazildigi gibi erkek olmak icin en azindan cebinde nakit bugun deseler bastirabilcegin bi 100bin dolarin olcak. Yoksa ben erkegim demekte sacma sonucda toplumda erkek guclu kisi olarak goruluyor malum kapitalist duzende de para guclu e cepte yoksa yapacak fazlada bisi yok.
Kendime Not:
Bugun soru-cevap oynuyorduk hatunlarla bana kisa, celimsiz, sisko ama zengin adam mi olmak istersin yoksa fakir ama uzun boylu yakisikli genc mi olmak istersin diye sordular ben uzun boylu fakiri sectim. Demekki halen dusunuyorum ::cat: Neyseki kisa boylu olma ihtimalim yok, yaslaninca cekersek o ayri tabe. Insanin zaman zaman kendi dusuncelerine ters dusmesi de zaten halen dusundugunu gostermiyor mu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kiz ArkadaŞim Teelfonu ÇaldiĞinda Arayan Kİmdİ DedİĞİmde İlkokul ArkadaŞim Murat Derse Ve Ben De Buna Tepkİ GÖsterİnce ,"kocam Misin NİŞanlim Miisn Sen Kİmsİn "havasi Yaparsa O Anda Bana Ayari VerdİĞİnİ DÜŞÜnÜrÜm Evet. Ben De Hak EttİĞİ Cevabi Verİnce Aninda Terke Der.ben O Moralle Kİmseye Şaklabanlik YapamadiĞim İÇİn Ve PeŞİmde De 20 KİŞİ OlmadiĞi İÇİn 8 Ay Sonra Yenİsİnİ Ancak Bulurken 3 GÜn Sonra Zuladan Yenİssİnİ Çikarip Çikar. Bİr Erkek BÖyle Bİr Durumda Ezİlmez De Nasil Ezİlİr.

ben erkegim demekte sacma sonucda toplumda erkek guclu kisi olarak goruluyor malum kapitalist duzende de para guclu e cepte yoksa yapacak fazlada bisi yok................HAYAT VE KADINLAR BANA PARAN KADAR SEV DİYORSA BEN DE PARA OLUNCA NEDEN FİYATIN KAÇ DEMEYEYİM ARKADAŞIM.

musti81' Alıntı:
ama canım cicim gidersen ezerler:)


[/B]
BEN HAYATIM BOYUNCA HİÇ BİR ZAMAN CANIM CİCİM DEMEDİM. ÇÜNKÜ KADİR EKOLÜNDENİM VE ÇOK DA ELEŞTİRİYOLAR O YÜZDEN.DERSEM AĞZIMDA EMANET GİBİ DURUR KİMS EİNANMAZ ZATEN. BAŞTA BEN İNANMAM.BENİM SORUNUM KADİR EKOLÜNÜN MEHMET ALİ ERBİL EKOLÜ KARŞISINDA HİÇ ŞANSI OLMAMASI.BUNA UYUZ OLUYORUUUUUUUUM!
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
şimdi ahali... sayıca eşit olsalar da 20 yaşlarında evlenip ee kapandıkları için sokakta 1 kıza 20 erkek düşüyormuş. bu 20 yaşında evlenen kızların kocaları da evde dursaydı demek ki sokaktaki kadın-erkek sayısı da eşit olacaktı. demek ki neymiş? erkek evlendikten sonra kadını eve kapatıp kendisi dışarıda fingirdeyip kadın başına düşen erkek sayısını arttırmaya devam ediyormuş. vuracan bunların kellesini.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bahis açıyorum
rafmı slinetmi :p
kim döfcek :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz çıkarken aldatılınca hatayı kendinde ara diyosunuz küstah küstah. hırsızın sanki hiç suçu yok..........kocası dışarlarda sürtüyosa kadın hatayı kendinde arasın o zaman....................ayrıca 30 a kadar sosyal güç cazibe sizde siz yaşıyosunuz 30 dan sonra sosyal güç cazibe bize....biz yaşıyoruz.toplum durumu eşitlemiş işte ne güzel.kadın erkek eşitliği var kardeşim zorunuza gitmesin.....evet evlenen adamında dışarda sürtmesi hoş değil. onaylamıyorum ama yapana da kızmam. o onun özel yaşamı.kadın gençken peşinde 20 kişi varken yediği nanelere saysın.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slientin çenesine güvenerek :p
slient diyorum :p
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
öyle bir dedin ki toplumu afrika savanalarındaki hayvanlara döndürdün. ye, iç, çiftleş ve öl...
ama haberin olsun, ben insanım. iradem içgüdülerimi kontrol edebilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
15- 30 arası siz ezerken iyi de 30-45 arası biz ezerken niye zorunuza gidiyo, hani kadın erkek eşitliği, hani insan hakları?biraz insaflı olun.bu dünya siizn çevrenizde dönmiyo. 6 milyar dünyalı var ve 3 miları erkek. paylaşmayı bilin. egoist olmayın hayat bi paylaşım.bizden ,,,,, sizi ilkokul arkadaşlarınızla MAAAAAALLEDEN arkadaşlarınızla paylaşmamızı bekelrken iyi de biz ilkokuldan kız arkadaşlarımızla MAAAAAAAAlleden kız arkadaşlarımızla takılınca niye kabahat oluyo.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
ben burada herhangi bir bayanın ben istediğim erkekle beraber olurum, onlarla günümü gün etmek istiyorum dediğini duymadım. ama ben kadınlarla günümü gün etmek istiyorum diyen erkek gördüm. burada dünya nimetinden daha fazla yararlanan erkek oluyor. yani söylediğinin aksine ibre erkeklerin lehine.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst