Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaz dishy çekinme:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
disy niye yazmıyosun ne güzel muhabbet ediyoruz şurda. ......şaka maka,spedy nin tip de tam türk kadının hasta olduğu esmer,kara erkek modeli. harbiden türk kadını içinde en popüler tiptir o..bizim tip de gerçek kesitteki sarıbıyık gibi anasını satıyım..bizi beğenmiyolar ühü ühüe!

korkuyo hatunlar...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaşlanınca kesin nouri alchoe YE benzicem ben
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dishy ben onu unuttum bile:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla açık görüşlü insanlarız görüşlere saygı duyuyoruz.kimsenin içinde bişey kalmasın.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya kiracının 8 yaşında oğlu lösemi olmuş :silent:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saçları dökülmeye başlamış:silent:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilmem evde yoklar 1 aydır:silent:
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
raflar' Alıntı:
o resim senin mi bilmiyorum ama , aynı anda 20 kişiye yazan biri çıkınca da "oeyh, bir tane buldum allah bereket versin" diyen bi adam tipi var sende............öyle bi tipim olmasını cidden çok isterdim.

onlara uyuz olurum ama erkeklerin içinde her zaman en renkli yaşayanlar mehmet ali erbillerdir.(sen öyle bi adammısın ama tipin öyle)
adamım bu resim benim kimseden korkmadığım için ve tipimden memnun olduğum için resmimi çekinmeden koydum, teşhislerinde her zamanki gibi yanılıyorsun türkiyede en az 30 milyon erkek var hepsini üç kalıba sığdırman dar görüşlülüğünün ifadesidir...
en büyük çelişkin ise beni m . ali erbile benzetmen benim gibi olmak istemen ve ben gibilerden uyuz olman
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
spedygonzales' Alıntı:
adamım bu resim benim kimseden korkmadığım için ve tipimden memnun olduğum için resmimi çekinmeden koydum, teşhislerinde her zamanki gibi yanılıyorsun türkiyede en az 30 milyon erkek var hepsini üç kalıba sığdırman dar görüşlülüğünün ifadesidir...
qroyum ezelden anlamam ben güzelden
kafamı ez der bu gönül :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
haaa haaa rafları bi grup adam kadın kılıgına girip kacırmıs bundan yıllar once...:queen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
ben türkiye'den değilim. bizim oralarda çiftler içinde sen ve ben yoktur, biz vardır. evliliğin "taktım yüzüğü, kadın/erkek cepte artık, don atlet gezebilirm artık" mantığı yoktur. ikili ilişkiler çocuk gibidir. sevgi ve ilgi ister. ilişkiyi oluruna bırakırsanız çökmesi kaçınılmazdır. bazen ilişkiye yapılan katılım eşit değildir, ama ideali eşite yakın olmasıdır. "hep"e karşı "hiç" de olabilir ama bu ilişki de "hep"in sabrı tükenene kadar yaşayacaktır.
birliktelik ilgi ister...
birliktelik özveri ister...
birliktelik, sevmediğin birşeyden sırf karşıdaki zevk alıp mutlu olduğu için mutlu olabilmek demek...
buna ne kadar yalaşırsanız o kadar doğru yoldasınız. bundan ne kadar uzaksanız, istediğiniz kadar karı/kız götürün (ne kadar iğrenç bir terim), istediğiniz kadar erkeği baştan çıkarın (bu da daha az iğrenç değil), yanlış yoldasınız...
saygılar...
watercolours :rendeer:

bir de 5x'in yaşadığı yontma taş devri var. erkek kadını ensesinden kavrar ve ağzından tükürükler saçarak şöyle der: "bana bak kadın, sen artık benimsin"
sevgiler...
w2c4 :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MUSTİ lösemili çocuğa üzüldüm , iyileştirebiliyolar, zor ama oluyor.allah sabır versin güç versin..çok üzücü.
WATER COLOURS doğru söylemiş.ama burdaki ilişkilerde ben kavramı var maalesef. kadınımız kendine tapar.
SPEDY türkiyede 30 milyondan fazla erkek var ama hepsi 3 kalıp demedim.tabi ki 3 den fazla o kalıplar,,,, ama belli modeller tabi ki var. senin tip de zampara tipi yani.tatil yörelerinden otellerde çalışan acayip zampara tipler vardır felaket hatunlarla takılırlar,, onları da andırıyosun biraz.
ALESTA ne çok bi çocuksun sen bea
OKAN çok bişey kaybetmiş sayılmazsın
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eskiden erkeklerinin ellerini öpremiş analarımız sanırım
şimdi
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
abı valla ben manıta ısıyle urasmıyorum kımsedede gozum yok evlenmeyede nıyetım yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst