ben türkiye'den değilim. bizim oralarda çiftler içinde sen ve ben yoktur, biz vardır. evliliğin "taktım yüzüğü, kadın/erkek cepte artık, don atlet gezebilirm artık" mantığı yoktur. ikili ilişkiler çocuk gibidir. sevgi ve ilgi ister. ilişkiyi oluruna bırakırsanız çökmesi kaçınılmazdır. bazen ilişkiye yapılan katılım eşit değildir, ama ideali eşite yakın olmasıdır. "hep"e karşı "hiç" de olabilir ama bu ilişki de "hep"in sabrı tükenene kadar yaşayacaktır.
birliktelik ilgi ister...
birliktelik özveri ister...
birliktelik, sevmediğin birşeyden sırf karşıdaki zevk alıp mutlu olduğu için mutlu olabilmek demek...
buna ne kadar yalaşırsanız o kadar doğru yoldasınız. bundan ne kadar uzaksanız, istediğiniz kadar karı/kız götürün (ne kadar iğrenç bir terim), istediğiniz kadar erkeği baştan çıkarın (bu da daha az iğrenç değil), yanlış yoldasınız...
saygılar...
watercolours :rendeer:
bir de 5x'in yaşadığı yontma taş devri var. erkek kadını ensesinden kavrar ve ağzından tükürükler saçarak şöyle der: "bana bak kadın, sen artık benimsin"
sevgiler...
w2c4 :queen: