Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ben sihirli kelimeleri söyledim ama bugüne kadar hiç sevgilim olmadı, sebebide sadece aşık olduğum kişilere açılmam, yani illede bi kız arkadaşım olsun diye düşünmemem, hiç te rahatsızlık duymadım bundan, kısmet, hayırlısı diyelim..
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Şimdiye kadar(17 yaşındayım) 1 kez aşık olduğumu biliyorum onada tam açılamıyordum hep beraber gibiydik arkadaş gibiydik ama açılamıyordum. Ama diğer kızlarla gayet hoş vakit geçirebiliyor birşeyler yapabiliyorduk:)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
ben sihirli kelimeleri söyledim ama bugüne kadar hiç sevgilim olmadı, sebebide sadece aşık olduğum kişilere açılmam, yani illede bi kız arkadaşım olsun diye düşünmemem, hiç te rahatsızlık duymadım bundan, kısmet, hayırlısı diyelim..

+++++ :cat:

emin bey bu arada motorsuz kalmayın bi cbr 125 satalım size :D sevgilisizliği bunla unutabılırsınız :p
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eyvallah arkadaşlar iyi yazan kötü yazan geyik yazan var saygım sonsuz yalnız kimse kimseyi sorgulamasın hayat herkeze eşit davranmıyor..Bir işyerim var evim var şükür sıkıntım yok pek yalnız işin doğrusu ailem yok umursamaz ölsem kafasını çeviren yok gün yüzü görmedim senelerdir okul iş hastalık yürütüyorum sevdiğim işi yapıyorum ama artık tek tabanca zor hani isteğim birlikte işyerimi açtığım bütün gün elinden tutup çalıştığım geceye doğru beraber işyerini kapattığım bir eşim olsun hastalıkta yanımda olsun tipi boyu umurumda değil vefalı olsun hastalığımda bana baksın sadece bana baksın gözleri elimden tutsun yeter zor tek olmak çok zor..Aynı her gün işyerini açmak kapamak haftasonu haftabaşı sabahı gecesi aynı eve tek gitmek buz gibi tek bi odada yaşamak Umarım anlaşılmışımdır.:cat: İşin aslı bağrı yanık bir eş isteğim..:salut:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Eyvallah arkadaşlar iyi yazan kötü yazan geyik yazan var saygım sonsuz yalnız kimse kimseyi sorgulamasın hayat herkeze eşit davranmıyor..Bir işyerim var evim var şükür sıkıntım yok pek yalnız işin doğrusu ailem yok umursamaz ölsem kafasını çeviren yok gün yüzü görmedim senelerdir okul iş hastalık yürütüyorum sevdiğim işi yapıyorum ama artık tek tabanca zor hani isteğim birlikte işyerimi açtığım bütün gün elinden tutup çalıştığım geceye doğru beraber işyerini kapattığım bir eşim olsun hastalıkta yanımda olsun tipi boyu umurumda değil vefalı olsun hastalığımda bana baksın sadece bana baksın gözleri elimden tutsun yeter zor tek olmak çok zor..Aynı her gün işyerini açmak kapamak haftasonu haftabaşı sabahı gecesi aynı eve tek gitmek buz gibi tek bi odada yaşamak Umarım anlaşılmışımdır.:cat: İşin aslı bağrı yanık bir eş isteğim..:salut:

Musti bu sitede seni seven çok var bilirsin :wiinkk: Sana şöyle söyliyeyim kendini hep sevgiye odaklarsan gercekten zor olur... Birde sevginin kötü taraflarını düşün... Emin ol bekarlık sultanlık diyorlarya çok ama çok doğru... Sevdiğinmi var derdinmi var bunu unutma şimdi sana ne yazsam boş bi kulağından girer bi kulağından çıkar ama elbet birgün biriyle olursan aranız kötüye giderse yada başka sebebler olursa sonra dersin crayzboyone (SELCUK) bunları dedi die :wiinkk: :rendeer:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Musti bu sitede seni seven çok var bilirsin :wiinkk: Sana şöyle söyliyeyim kendini hep sevgiye odaklarsan gercekten zor olur... Birde sevginin kötü taraflarını düşün... Emin ol bekarlık sultanlık diyorlarya çok ama çok doğru... Sevdiğinmi var derdinmi var bunu unutma şimdi sana ne yazsam boş bi kulağından girer bi kulağından çıkar ama elbet birgün biriyle olursan aranız kötüye giderse yada başka sebebler olursa sonra dersin crayzboyone (SELCUK) bunları dedi die :wiinkk: :rendeer:

Taze yedim hoca sağolasın o işin kazığını nankörlükle doluydu ben gene de doğrudan şaşmayam elbet hakeden birisi çıkar..:wiinkk: Bekarlık sultanlık değil 28 yaşında işyerini açıp kapayan tek eve gidip gelen tek bi odada yaşayan birisi için sultanlık değil be..:)

Ekleme : Şu an işyerinden yazıyorum napam ki eve gidip oysa birisi olsa işyerini kapatıp elele eve gitsek iki tek açıp sarıılıp birbirimize film izleyip yatsak..Yaygarasıda olsa çekilir be..:)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
musti, değişik bi stilin var, bazen kızsamda seviyoruz seni. akıl vermek haddim değil ama çok takıyosun be adamım. bende 30'umu devirdim ve gayet yalnızım. şikayetim yok, "Allah hayırlısını vere" der çekilirim.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
musti, değişik bi stilin var, bazen kızsamda seviyoruz seni. akıl vermek haddim değil ama çok takıyosun be adamım. bende 30'umu devirdim ve gayet yalnızım. şikayetim yok, "Allah hayırlısını vere" der çekilirim.

Sağol hocam..Şu var çevrem artık gitti evlendi çocuğa karıştı hepsinden önemlisi ailem yok ev otel gibi kullanılıyor işte anla durumu..Eminim bir ailen var ilgilenen bende o yok genede mutsuz değilim sevdiğim işim motorum var ama bir yerde tıkanıyor işte...:wiinkk:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Taze yedim hoca sağolasın o işin kazığını nankörlükle doluydu ben gene de doğrudan şaşmayam elbet hakeden birisi çıkar..:wiinkk: Bekarlık sultanlık değil 28 yaşında işyerini açıp kapayan tek eve gidip gelen tek bi odada yaşayan birisi için sultanlık değil be..:)

Ekleme : Şu an işyerinden yazıyorum napam ki eve gidip oysa birisi olsa işyerini kapatıp elele eve gitsek iki tek açıp sarıılıp birbirimize film izleyip yatsak..Yaygarasıda olsa çekilir be..:)

Ben daha birşey demek istemiyorum abi :rendeer: Ben sadece söylemek istedim yanlış anlama akıl vermedim ama sen bilirsin yinede... Sabırlı ol muradına erirsin takma kafana takarsan olmaz :wiinkk:

musti, değişik bi stilin var, bazen kızsamda seviyoruz seni. akıl vermek haddim değil ama çok takıyosun be adamım. bende 30'umu devirdim ve gayet yalnızım. şikayetim yok, "Allah hayırlısını vere" der çekilirim.

Aynılarını yazıcaktım :cat::cat::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:38 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:37 AM ----------

Sağol hocam..Şu var çevrem artık gitti evlendi çocuğa karıştı hepsinden önemlisi ailem yok ev otel gibi kullanılıyor işte anla durumu..Eminim bir ailen var ilgilenen bende o yok genede mutsuz değilim sevdiğim işim motorum var ama bir yerde tıkanıyor işte...:wiinkk:

Aileni biz olarak gör :rendeer: Öyleyiz emin ol yürekler gönüller bir olsun sanal alem filan diyorlar ya alayı yalan karşındaki adamı tanırsan inan senin en iyi dostun ve ailen olur :wiinkk:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Sağol hocam..Şu var çevrem artık gitti evlendi çocuğa karıştı hepsinden önemlisi ailem yok ev otel gibi kullanılıyor işte anla durumu..Eminim bir ailen var ilgilenen bende o yok genede mutsuz değilim sevdiğim işim motorum var ama bir yerde tıkanıyor işte...:wiinkk:

Yahu boşver ya..
Benim arkadaşlarım evlenmeye cocuğu bırak boşandılar bile :queen:
Herşeyin hayırlısı boşfer :)
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
102
Şu üçlüye bir yorum da ben yapayım. Para giyime artı etki yapar ama dürüstlüğü sarsar diye düşünüyorum.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Param yok :)
Giyim idare eder :)
Dürüst olduğumu düşünüyorum ve bitanecik keçim var :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst