dsorum kızlar için tek ilaç para,tipsizde olsan kroda olsan ne olursna ol paran warsa bitmiştir olay![]()
Alla alla sen sevgiliyi nerede arıyorsan yanlış yerde arıyorsun. Gece 1 den sonra barda aranmaz sevgili..
Alla alla sen sevgiliyi nerede arıyorsan yanlış yerde arıyorsun. Gece 1 den sonra barda aranmaz sevgili..
konuya baya geç dahil oldum ama , hiç olmaması bence daha iyi :cherry:
Ayrıca bence sen biraz gözlerini aç onlar seni bulur senin onları aramana gerek yok
Slm ne yapacan sevgiliyi kızır:
r:
Altımda Bir tane R_1 olsa olay bıtmıstır hem senı aldatmaz hemde boynuz taktırmaz
Benım yasama hevesım yamaha R_1
Seviyorum huleaaa.. Semraam![]()
kitabını yazmıştır![]()