Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
dsorum kızlar için tek ilaç para,tipsizde olsan kroda olsan ne olursna ol paran warsa bitmiştir olay ;)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
ben aramıyorum dostum içini ferah tut gelip numaralarını veriyorlar.ben hayatın çok içinden biriyim her türlü ortamada girip çıktım.devir belli milletin batılılaşma adı altındaki yozlaşması belli.kimse toz pembe tablo çizmesin.yok evlenilcek kız yok eylenilcek kız.bunlar anca televolelerde sanatçı geçinen dalkavuklarla polemik yapmaya yarar..ille ters cevap vericem diyorsanız sonuna kadar tartışırım emin oldugum konuda..unutmayın alimden zalim zalimden alim dogar.5 vakit namazında tertemiz insanın kızı berbat karakterde olabiliyor yada şerefsiz adi bir insanın kızı on numara bir insan çıkabiliyor.bardaki cafedeki kızlar yollu ama evinde oturan kızlar namuslu diye bir tablo çiziyorsan evinde oturup bar yüzü görmeyen nice kızların kadınların neler yaptıgını bi bilsen ozaman böyle körü körüne savunmaya geçmezdin.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
zaten sevgili arayınca bulunan bir şey değildir...sen kendine bakıcaksın acaba aşık olmaya hazır mısın? gerisini kızlar düşünsün
 
Katılım
23 Ağu 2007
Mesajlar
124
konuya baya geç dahil oldum ama , hiç olmaması bence daha iyi :cherry:
Ayrıca bence sen biraz gözlerini aç onlar seni bulur senin onları aramana gerek yok
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
konuya baya geç dahil oldum ama , hiç olmaması bence daha iyi :cherry:
Ayrıca bence sen biraz gözlerini aç onlar seni bulur senin onları aramana gerek yok

Yalnızlık güzel de desi hocam zor oluyor ya...:silent:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
ya inanmıcaksın ama bende senin gibi yakınıyordum ve bi anda öyle bi duruma gelmişimki şuanda çok önemli bi partide başkanlık yapan adamın torunuyla çıkıyordum.... sonrasında daha nelerrrr nelerrrrrr... sen bırak o seni bulsun :D rahat ol..
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Seviyorum huleaaa.. Semraam
drunkard.gif
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tam diyordum anlaştığım benzerim hatta aynım birisi var meğer çok farklıymışız anlamamışız anlamamaşız ilk esen rüzgarda devrildik....Şimdi anlıyorum yalnızlığımı..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm

Slm ne yapacan sevgiliyi kızı:pr::pr:
Altımda Bir tane R_1 olsa olay bıtmıstır hem senı aldatmaz hemde boynuz taktırmaz
Benım yasama hevesım yamaha R_1
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
:queen:
Slm ne yapacan sevgiliyi kızı:pr::pr:
Altımda Bir tane R_1 olsa olay bıtmıstır hem senı aldatmaz hemde boynuz taktırmaz
Benım yasama hevesım yamaha R_1




:cat::cat::cat::cat:

Karıya kıza vereceğim parayla motora benzin koyar gezerim o kızın 10 katı kız tavlama şansım olur hehee :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst