Hiç kimseden korkmadım şahincileden korktuğum kadar :)

Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
250
Neden arkadan itiş yapmışlar ki bu arabayı zamanında, nedeenn! :salut:
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
arabadan blow-off sesi mi çıkıyo yoksa bana mı öle geldi

aynen öyle kardeşim :) sahibi fena yapmıs arabayı. hanı tofascıların cogu sacma sapan modıfıye edıyo fakat boylelerıne saygı duymak lazım. adam para harcamıs tofası ayrı bı dunyaya sokmus
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
lise iki'de ankara'da drag yarışları vardı.
Atatürk kültür merkezinde yapılıyordu.
Arkadaşla gidip izeleyelim dedik.
Arabalar yarıştı felan sonra;
bir şahin ile bir rover ikiyüz bilmem kaç turbo
biz şahinle dalga geçiyoruz felan :)
sonra araçlar kalktı rover yolu yarılayamadan şahin çizgiyi geçti.
Öyle ki rover'ı kullanan adam da şaşırdı sanırım :)
sonra tekrarladılar yine şahin kazandı. Meğer Şahinci amca sağlam modifiye yapmış.

Benim lise ÇinÇin'de idi. Biz okuldan çıktığımızda gelir kızlar durakta beklerken birkaç spin atar giderlerdi.
Acayip insanlar vesselam :)

Yazılan herşeye katılıyorum. yalnız şahin değil aracına spor araba görünümü vermeye çalışanların geneli tehlikeli.
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
şahin bir hastalık felan fılan dıyıp helezonu kesip 225lastik takıp üstünede kocaman jant atan adam şahin hastası felan değil 'şahin katilidir'.
Şahin bir hastalıktan çok bir kültürdür.Bu kültürün ilk adımları şimdi 30-40 yaşlarında ve çoluk çocuga karışan abilerimizden geldi.Gençliğinde,o zamanın teknolojisiyle, bu güzelim yerli arabaları alamayan abilerimiz eli ekmek tutup çoluk çocuga karısınca ilk iş bu arabaları almış tertemiz uzun yıllar binmiştir.
Bu uzun yıllar sonunda gelişen teknolojiylede birlikte bu arabaların modeli düşmüş, eskimiş kısacası modası geçmişti.
Bu abilerimiz eskiyen arabalarını malum eski olduğundan dolayı cazip fiyatlara satılığa çıkardılar.Bu da yeni ehliyet alıp kendi arabasına sahip olmak isteyen gençler için mükemmel bir fırsata dönüştü.Bir iki üç yüz bin yüzbinleri bulan bu genclere yan sanayi modifiye firmalarınında verdiği destekle arabalarını standart halinden alıp bambaşka bi araba haline dönüştürmeleri kolaylaşmıştı. arkadan itişli fakat çok güçlü olmayan bu arabaların motorunu adana'daki ustalar, Antepteki ustalar çeşitli modifiyeler sayesinde bayağı güçlendirmiş, yarılar organizasyonlar düzenler hale gelmişlerdir. Böylece şahinci genç nesil ortaya cıkmıs ve şahin kültürü ölmüştür. yerine sözde şahin hastaları çıkmıştır. Aman yanlış anlasılmasın bende modifiyeye bayılan bi insanımdır.Fakat aşırı gösteriş ve caf caf jan jan anlamına gelmemeli bu. sade modifiyeye en güzel örnek ahmet abinin serçedesidir.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Kus serisinin arkası o kadar hafifki istemsiz bile pati cekiyor..Dönerken patiye geliyor hemen..İstemsiz yapıyorlar geneli :)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Bundan 2 ay önce, akşam iş dönüşü hergün geçtiğim bir alt geçitvar, Oradan geçerken şahinin biri kör noktadan güya drift yapa yapa geliyor, geliyor ama üzerime üzerime geliyor şahinin kıçı, hemen kontra yaptım kaçtım, nerede ise bana çarpıyordu ama oda paniklemiş olacakki arabayı toparlayamadı önce arka tamponu vurdu sonra araba iyice kontrolden çıktı gitti kafadan duvara girdi. Bunların hepsi 2-3 sn arasında oldu olmadu arabada büyük hasar var. Ben hemen durdum, sonra dedim kendi kendime ulan şahinciyle uğraş olmaz şimdi sen suçlu çıkarsın bakarsın yarına bir şahin sahibi olmuşsun dedim tekrar taktım 1 devam.. Şahinciye bulaşmıcan aga :)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Manisa drag yarıslarına gelen kus serisi araclar için ilerdeki kapılarıda acıyorlar..Kapı arkası cakıl tası ve ova zaten..Duramıyor araclar..
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Yaw arkadas nekadar dusmani varmis arabanin. Bu arac acaba neden bukadar cok uretildi. Neden bukadar cok alan oldu. Parasina gore arac oldugu icin olabilirmi. 12 yildir tofas fabrikadayim. Sahinde yaptim unoda. Halen orjinal yedek parcasini yapiyoruz. Tamam modifiyeli olarak trafikte gereksiz hava yapanlari desteklemiyoruz. Ama ustteki zati zungurun dedigi gibi frene basinca giden aracta degil. Cok satilan bi tasitin yan sanayisi bol olur. Bu aracin cinden camurluk motorkaputu gibi parcalari geliyor. Dolayisiyle kalite uretildikten sonra disarida dusuyor. Kimse bmv mersds gibi araclarla kiyaslayamaz. Bu araclarin periyodik bakim parasina komple sahin toplaniyor. At la essegi kiyaslayanda ...... Marifet dogustan guclu ile hiz yapmak degil emek harcayip guclendirerek hizlandirmaktir..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Yaw arkadas nekadar dusmani varmis arabanin. Bu arac acaba neden bukadar cok uretildi. Neden bukadar cok alan oldu. Parasina gore arac oldugu icin olabilirmi. 12 yildir tofas fabrikadayim. Sahinde yaptim unoda. Halen orjinal yedek parcasini yapiyoruz. Tamam modifiyeli olarak trafikte gereksiz hava yapanlari desteklemiyoruz. Ama ustteki zati zungurun dedigi gibi frene basinca giden aracta degil. Cok satilan bi tasitin yan sanayisi bol olur. Bu aracin cinden camurluk motorkaputu gibi parcalari geliyor. Dolayisiyle kalite uretildikten sonra disarida dusuyor. Kimse bmv mersds gibi araclarla kiyaslayamaz. Bu araclarin periyodik bakim parasina komple sahin toplaniyor. At la essegi kiyaslayanda ...... Marifet dogustan guclu ile hiz yapmak degil emek harcayip guclendirerek hizlandirmaktir..
abi mesele araba değil ki eminim bir zamanlar bir çoğumuzun ailesinde olmuştur bu arabadan mesele içindeki insana benzeyen varlıklar bunlardan gördün mü kaldırımda yürümeye korkuyorum kaldırımdayken şahin tarafından ezilme tehlikesi geçirmiştim lisedeyken adam gibi giden olsa kimse laf etmez tabikide
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Tofas sahin marka aracin görülen kullanicilari ile
Suzuki Hayabusa kullanicilari tek yumurta ikizidir.
Her iki araç sahibi de aracinin orjinal halini begenmez.
Alir almaz baslar modifiyeye.
Yani mevzunun apaçilikle alakasi yoktur.
Bu baska birseydir.
Normal insanlarin anlayamayacagi birsey.
Ya da belki de onlar normaldir aslinda da
biz de bir problem var.
 
Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
209
Cg cilerin 4 teker versiyonu...
Kesinlikle bunları yolda gördüğünüzde ya sağa çekin geçip gitmesini bekleyin yada altınızdaki motor 600 cc ve üzeriyse basıp gidin.muhattab olmayın,tahriklerine kapılmayın.Bunlar kesinlikle insani varlıklar değiller...
Bu gün 3 motor Bursaya gezi için yola çıktık,karamürsel virajlarında cg ci beyaz şahin teker teker hepimizi taciz etti,sağdan sıkıştırıyor soldan sıkıştırıyor,bide el kol hareketi yapıyor densiz.baktım olacak gibi değil gazladım ilerledim.,diğer arkadaşlarıma tacize başlamış arkada.
yasin arkadaşımı bariyerlere sıkıştırmış zor kurtarmış kendini,volkan arkadaşıma arkadan yaklaşıp sellektör korna panik yaptırmaya uğraşmış...
Ben durumu anladım başımıza iş açacak geriye düştüm, bi ara yasin arkadaşıma cg ci denyo el kol hareketi yaparak sağa çekmesi için bağırmış çağırmış,artık kafa ne haldeyse ne çektiyse anlamış değiliz.
yasin sağa çekti,sonra cg ci şahin yanında durdu,yasinin peşinden hemen ben durdum,baktım öküzherif arkadasımı tartaklıyor koşar adım uçarak buna yumruğu oturttum..
sonra tırcılar kamyoncular trafikte ne kadar araç varsa durdu bizi ayırmaya çalışıyorlar...baktım araçta bayan var.bunu yaka paça attık arabaya defol git yoluna kendini öldürteceksin başımızıa bela olacaksın dangalak herif diye ikaz ettim:) bu sefer volkan kendini kaybetti,gel şimdi volkanı zaptet :) neyse adam baktıkı karşısında harbi sert ve mert adamlar var tırstı tirtir titremeye başladı o külhanbeyinin ses kısıldı,sonra bastı gaza uzaklaştı. Allah akıl fikir versin boyle akıl yoksunlarına,hem taciz et birde delikanlılık yaparak deli cesaretiyle 3 motorcunun yolunu kes,erkeklik yap,adamın erkekliğini alırlar elinden,indirirler aşağıaya:).neyse bu bizim cg style delikanlısı ileride polis, görmüş bizi şikayet etmiş,3 motorcu bana saldırdı diye.Polis bizi görünce sağa cekmemiz için işaret etti,baktıkki oda oarada.biz mevzuyu anlattık polise .. şikayetçiymiş bizede sordu polisler şikayetcimisiniz diye,bizim işimiz gücümüz var memur bey,şimdi uğraş dur karakol falan dedik,volkan hala ateş püskürüyor..volkan sus günümüz zehir olacak boşver tamam diyorum,volkanı bıraksam adamı parça parça yiyecek polislerin önünde :)adamı yolladı polisler bizide yola salmadı,gelin size 1 çay ikram edelim o gitsin siz oyle yola cıkın diye...çaylarımız içtik sakinleştik,polislere teşekkür edip vedalaşıp karakoldan ayrıldık..
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herşeyin bir sonu olduğu gibi bu kuş serisinin de bir sonu var. eninde sonunda hepsi trafikten silinecek. kimi kaza yapacak kimi hurdaya ayrılacak kimi çalışmaz hale gelecek kimi bir yerde çürümeye bırakılacak... zaman herşeyin ilacı yani :pl: :pl:
Biz görebilecekmiyiz :pale:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------

Cg cilerin 4 teker versiyonu...
Kesinlikle bunları yolda gördüğünüzde ya sağa çekin geçip gitmesini bekleyin yada altınızdaki motor 600 cc ve üzeriyse basıp gidin.muhattab olmayın,tahriklerine kapılmayın.Bunlar kesinlikle insani varlıklar değiller...
Bu gün 3 motor Bursaya gezi için yola çıktık,karamürsel virajlarında cg ci beyaz şahin teker teker hepimizi taciz etti,sağdan sıkıştırıyor soldan sıkıştırıyor,bide el kol hareketi yapıyor densiz.baktım olacak gibi değil gazladım ilerledim.,diğer arkadaşlarıma tacize başlamış arkada.
yasin arkadaşımı bariyerlere sıkıştırmış zor kurtarmış kendini,volkan arkadaşıma arkadan yaklaşıp sellektör korna panik yaptırmaya uğraşmış...
Ben durumu anladım başımıza iş açacak geriye düştüm, bi ara yasin arkadaşıma cg ci denyo el kol hareketi yaparak sağa çekmesi için bağırmış çağırmış,artık kafa ne haldeyse ne çektiyse anlamış değiliz.
yasin sağa çekti,sonra cg ci şahin yanında durdu,yasinin peşinden hemen ben durdum,baktım öküzherif arkadasımı tartaklıyor koşar adım uçarak buna yumruğu oturttum..
sonra tırcılar kamyoncular trafikte ne kadar araç varsa durdu bizi ayırmaya çalışıyorlar...baktım araçta bayan var.bunu yaka paça attık arabaya defol git yoluna kendini öldürteceksin başımızıa bela olacaksın dangalak herif diye ikaz ettim:) bu sefer volkan kendini kaybetti,gel şimdi volkanı zaptet :) neyse adam baktıkı karşısında harbi sert ve mert adamlar var tırstı tirtir titremeye başladı o külhanbeyinin ses kısıldı,sonra bastı gaza uzaklaştı. Allah akıl fikir versin boyle akıl yoksunlarına,hem taciz et birde delikanlılık yaparak deli cesaretiyle 3 motorcunun yolunu kes,erkeklik yap,adamın erkekliğini alırlar elinden,indirirler aşağıaya:).neyse bu bizim cg style delikanlısı ileride polis, görmüş bizi şikayet etmiş,3 motorcu bana saldırdı diye.Polis bizi görünce sağa cekmemiz için işaret etti,baktıkki oda oarada.biz mevzuyu anlattık polise .. şikayetçiymiş bizede sordu polisler şikayetcimisiniz diye,bizim işimiz gücümüz var memur bey,şimdi uğraş dur karakol falan dedik,volkan hala ateş püskürüyor..volkan sus günümüz zehir olacak boşver tamam diyorum,volkanı bıraksam adamı parça parça yiyecek polislerin önünde :)adamı yolladı polisler bizide yola salmadı,gelin size 1 çay ikram edelim o gitsin siz oyle yola cıkın diye...çaylarımız içtik sakinleştik,polislere teşekkür edip vedalaşıp karakoldan ayrıldık..
Helal olsun elinize kolunuza sağlık...
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Facede paylasılan bi fotograf reno falan olsa o diregi yıkardı..

578392_460839337318425_993320310_n.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst