Cg cilerin 4 teker versiyonu...
Kesinlikle bunları yolda gördüğünüzde ya sağa çekin geçip gitmesini bekleyin yada altınızdaki motor 600 cc ve üzeriyse basıp gidin.muhattab olmayın,tahriklerine kapılmayın.Bunlar kesinlikle insani varlıklar değiller...
Bu gün 3 motor Bursaya gezi için yola çıktık,karamürsel virajlarında cg ci beyaz şahin teker teker hepimizi taciz etti,sağdan sıkıştırıyor soldan sıkıştırıyor,bide el kol hareketi yapıyor densiz.baktım olacak gibi değil gazladım ilerledim.,diğer arkadaşlarıma tacize başlamış arkada.
yasin arkadaşımı bariyerlere sıkıştırmış zor kurtarmış kendini,volkan arkadaşıma arkadan yaklaşıp sellektör korna panik yaptırmaya uğraşmış...
Ben durumu anladım başımıza iş açacak geriye düştüm, bi ara yasin arkadaşıma cg ci denyo el kol hareketi yaparak sağa çekmesi için bağırmış çağırmış,artık kafa ne haldeyse ne çektiyse anlamış değiliz.
yasin sağa çekti,sonra cg ci şahin yanında durdu,yasinin peşinden hemen ben durdum,baktım öküzherif arkadasımı tartaklıyor koşar adım uçarak buna yumruğu oturttum..
sonra tırcılar kamyoncular trafikte ne kadar araç varsa durdu bizi ayırmaya çalışıyorlar...baktım araçta bayan var.bunu yaka paça attık arabaya defol git yoluna kendini öldürteceksin başımızıa bela olacaksın dangalak herif diye ikaz ettim

bu sefer volkan kendini kaybetti,gel şimdi volkanı zaptet

neyse adam baktıkı karşısında harbi sert ve mert adamlar var tırstı tirtir titremeye başladı o külhanbeyinin ses kısıldı,sonra bastı gaza uzaklaştı. Allah akıl fikir versin boyle akıl yoksunlarına,hem taciz et birde delikanlılık yaparak deli cesaretiyle 3 motorcunun yolunu kes,erkeklik yap,adamın erkekliğini alırlar elinden,indirirler aşağıaya

.neyse bu bizim cg style delikanlısı ileride polis, görmüş bizi şikayet etmiş,3 motorcu bana saldırdı diye.Polis bizi görünce sağa cekmemiz için işaret etti,baktıkki oda oarada.biz mevzuyu anlattık polise .. şikayetçiymiş bizede sordu polisler şikayetcimisiniz diye,bizim işimiz gücümüz var memur bey,şimdi uğraş dur karakol falan dedik,volkan hala ateş püskürüyor..volkan sus günümüz zehir olacak boşver tamam diyorum,volkanı bıraksam adamı parça parça yiyecek polislerin önünde

adamı yolladı polisler bizide yola salmadı,gelin size 1 çay ikram edelim o gitsin siz oyle yola cıkın diye...çaylarımız içtik sakinleştik,polislere teşekkür edip vedalaşıp karakoldan ayrıldık..