Harçlar kalkmamış sanırım. Muaf olabilmek için mal beyanı tutanağı mı ne öyle bişey istiyorlarmış.
Araştırılıyormuş falan filan bişeyler. Sonrasında fakirlik belgesi çıkarılıyormuş. O belge ile gidersen muafsın harçtan.
Bunun adını da "Harçları Kaldırdık" koymuşlar.
Nekadar doğru bilemem ama malesef bana daha inandırıcı geldi bu haber.
Hergün 9:00-18:00 okulda olan biri nasıl fakir olmayabiliyor aklım pek almadı açıkçası :sunny:
İnşallah herkes için tamamen kaldırılmıştır diycem ama bu seferde Universitelerdeki minimum düzeydeki imkanlar bile ortadan kalkar gibi geliyor.
Bikaçyıla da gereksiz binaları kapatıyoruz derler yerine "gerekli" ler gelir
