Hero XF3R Street Fighter - Hero Yeni Çıplak Modelini Tanıttı

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Hero motosiklet çıplak modeli XF3R'ı Hindistan Auto Expo Fuarı'nda tanıttı.

Sıvı soğutmalı 300cc hacminde 4 zamanlı motora sahip Hero XF3R boru şasili ayrıca modelde iki farklı sürüş modu mevcut.
Street fighter olarak adlandırılan naked roadster modellinde arka tekerlekte tek taraftan maşa, önde ters amortisör ve bir hayli übyük bir egzoz kullanılmış.

2017 yılında satışa sunulması beklenen Hero XF3R modelinin tanıtım videosunu aşağıda izleyebilirsiniz.



zrP9DD.jpg


Go8aJ7.jpg


yL7gDa.jpg


3YbQV4.jpg


Ro72vj.jpg


knNmDm.jpg


NrvmoP.jpg


a2OmAO.jpg
 

Ekli dosyalar

  • Hero-XF3R-Street-Fighter.jpg
    Hero-XF3R-Street-Fighter.jpg
    79.3 KB · Görüntüleme: 43,282
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
909
Motosikleti
Dominar 250
Wawwwwww Makina yakıyor
Umarım uygun fiyatıyla ülkemizede gelir
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
çok güzelmiş gsr600 e benzemiş ama baya bayıldım byle toplu duran mtor yok bu memlekette.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ducati havası var bu motorda.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Hint parasından hesaplayın,üstüne yüzde 150 kar ekleyin .Türkiye satış fiyatı ortaya çıkar hacılar.Başlığı 150 cc diye korkarak açtım.Türkiyeye gelene ki gelirse temizinden 2 sen sürer.
 
Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
1,669
Güzel motor,300cc olunca daha bir heybetli yapmışlar,bence güzel naked alternatifi olur.Hero motorun zaten türkiye'de geniş bir servis ağıda var,getireceklerini düşünüyorum ama fiyat konusunda emin değilim zira japonlarla kapışması için ciddi agresif bir fiyat politikası çizmeleri lazım.
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
250 cc olaymis iyidi. Biraz benelli tnt25 e benziyor. Vergi diliminden dolayı 18-19 bin altına zor gibi.
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
transformers gibi olmuş alet,az sonra ayakalanıp yürüyecekmiş hissi uyandırıyo
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
43
Herşey güzelde o egsoz orda olmamış ktm duke gibi aşağıya biyere saklasa süper olurdu ama beğendim ben
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ne yaptınız arkadaşlar, 18 - 19'a Duke 390 satılıyor. Benim tahminim 13 - 14 bin arası satılacaktır ama 15 bin'e Japon varken bunun satış yapması için 10 - 12 civarı olması gerekir. Bu arada Auto Expo'da Extreme 200S tanıtılmış, o da buna benziyor. Bence Karizma'nın kalkacağı söylentileri doğru çıkacak.
 
Katılım
5 Eyl 2012
Mesajlar
672
Egzos olmamış, harici görüntü efsane. fiyat düşük olmazsa başını satar.
örnek bakınız tnt :bounce:

dipnot resimlerde de videoda da ekranda bi 108 sayısı var o ne ayak ?
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Bu motoru üretirken Kimse egzos konusunda bir şey söylememiş mi acaba ?
Onun haricinde gördüğüm tek güzel Hero modeli :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst