Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2017
Mesajlar
55
Arkadaşlar iyi günler yaza doğru motor almayı planlıyorum.Pulsar 150 NS ve bu var aklımda.Motorun kronik problemi var mı acaba baktığımda hep tek tük problemler gördüm.İlk motorum olacak o sebeple dengeli sağlam bir motor istiyorum ben acemi motor dengesiz çok problem yaratır gibi :D Sözün özü samimi olarak tavsiye eder misiniz ?
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Arkadaşlar iyi günler yaza doğru motor almayı planlıyorum.Pulsar 150 NS ve bu var aklımda.Motorun kronik problemi var mı acaba baktığımda hep tek tük problemler gördüm.İlk motorum olacak o sebeple dengeli sağlam bir motor istiyorum ben acemi motor dengesiz çok problem yaratır gibi :D Sözün özü samimi olarak tavsiye eder misiniz ?

bosver kardesim baska bi motora bak ilk motorunsa ugtastirir
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
34
değerli arkadaşlar hero karizma r için MİCHELİN (90/90-18) - (2,75- 18) YBR - TAKIM LASTİK olurmu veya öneriniz varmı fabrika lastiklerini değiştirmek istiyorum.
 
Katılım
22 Şub 2017
Mesajlar
118
Ybr lastik olmaz kardes arka cok kucuk olur vede jant genis oldugundan bombe yapar 100 veya 110 bul on lastik 2.75de oluyor 90.90 da farketmez denedim.Gencler BANA 520 ON DISLI LAZIM HERO ICIN HANGI MOTORUN UYAR DISLISI 13 VEYA 14 YARDIM EDIN
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Ybr lastik olmaz kardes arka cok kucuk olur vede jant genis oldugundan bombe yapar 100 veya 110 bul on lastik 2.75de oluyor 90.90 da farketmez denedim.Gencler BANA 520 ON DISLI LAZIM HERO ICIN HANGI MOTORUN UYAR DISLISI 13 VEYA 14 YARDIM EDIN

Cbf in zincir takımınıda takabilirsin öne 14 arkayada 40 oluyor ben şuan 15 ön 40 arka kullanıyorun cbf
 
Katılım
6 Şub 2017
Mesajlar
53
Arkadaslar bende aldim bunun beyazini ankaradan 1200kmde ikinci el olarak. Ama henuz acemiyiz ehliyet almaya 10 gun var ins . Suan evin etrafinda falan dolaniyorum ama trafige cikmaya korkuyorum trafik tecrubem yok , sizce trafige daliym mi yoksa biraz daha dolaniym mi:) evin etrafindan da tek tuk arac gecio ama normal yollar gibi diil ilk motor olarak bunu almakla hata mi ettim diyorum arada kendime . Sizce trafige alismanin en iyi yolu nedir biktim evin etrafnda dolanmaktan.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Arkadaslar bende aldim bunun beyazini ankaradan 1200kmde ikinci el olarak. Ama henuz acemiyiz ehliyet almaya 10 gun var ins . Suan evin etrafinda falan dolaniyorum ama trafige cikmaya korkuyorum trafik tecrubem yok , sizce trafige daliym mi yoksa biraz daha dolaniym mi:) evin etrafindan da tek tuk arac gecio ama normal yollar gibi diil ilk motor olarak bunu almakla hata mi ettim diyorum arada kendime . Sizce trafige alismanin en iyi yolu nedir biktim evin etrafnda dolanmaktan.

hata dogru almissin bi kere bence gaza cok asilmadan sagdan sagdan trafge cik yoksa cesaretin kirilir yarin bo gun trafige ciksanda su yokusu inebilirmiyim cikabilirmiyim su viraji donebilirmiyim kendine guven cesaretli ol basardin demektir ama sunu unutma yavas ol fazla gazlama
 
Katılım
6 Şub 2017
Mesajlar
53
Tmmdir hocam yavas yavas trafige cikcaz artik :) Gecen biyerde okudum yatmadan viraj donulmez diyodu sehir icinde yatmaya gerek var mi? Hic yatmayi denemedim de dusersem sikinti . Bide bazilari ilk motor olarak buyuk motor almissin dedi sizce de oyle mi ? Bunla baslangic olmaz mi bu arada boy 1.82 kilo 83
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Tmmdir hocam yavas yavas trafige cikcaz artik :) Gecen biyerde okudum yatmadan viraj donulmez diyodu sehir icinde yatmaya gerek var mi? Hic yatmayi denemedim de dusersem sikinti . Bide bazilari ilk motor olarak buyuk motor almissin dedi sizce de oyle mi ? Bunla baslangic olmaz mi bu arada boy 1.82 kilo 83

tabi boyuna gore bi motor ama motor boyla deil tecrubeyle suruluyo kim ne derse desin almissin donusu yok dusunme artik viraj yatarak rahat donulur tabiki ama bu senin icin cok erken zamanla anlarsin tavsiyem youtuben donuslerin kutsal kitabi yaz o videoyu izle bi kac kez hatta bole bi cok video var altin elbiseli adam barkin abi onu izle anlarsin
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Öncelikle ekipmansız ve kasksız binme çünki kimse düşmeden öğrenemez en kralı olsan dahi motordan düşersin o nedenle ekipmansız çıkmıyoruz trafiğe çıkma konusuna gelince eğer motorun tam kontrolünü sağlayabildiysen ufaktan ufaktan çık yollara sağ sol şeritlere geçerken dibini aynadan göremessin kontrollu şerit değişimleri yap araçlar seni görmez ve umursamazlar allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
6 Şub 2017
Mesajlar
53
Tmmdir hocam evin etrafinda dolasiyorum suan gece 11 12 gibi cikcam yavastan suan sadece dizlik yok onuda en kisa surede alcam ins . Allah hic kimseye kaza bela vermesin. Bu arada yaptiginiz kmleri gordum de motorun saglamligi yonunde suphem kalmadi:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------

sureriz tabi ama byfuat in dediklerinide dinle hatta aklina kazi bunlari en onemlisi ekipman ve dikkat
Tmm:) Ins alisiyim birazda gene yazisiriz:)
 
Katılım
27 Nis 2017
Mesajlar
1
Merhabalar, lastik bakıyorum ama uyumlu bir lastik bulamıyorum. Lastik önerilerinizi paylaşabilir misiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst