Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
kafadaki demirin titreşimini keserek sesi kesiyorlar

Tamam da işlem nedir Fuat?

Karenajda bazı yerleri mi kesiyorlar?

Pek çok plastik birleşim yeri var kafa karenajında. Bende detaylı incelediğimde buraları söküp, lastik fitil koyup tekrar monte edilebilir veya söküp silikonlayıp tekrar monte edilebilir diye düşündüm.

Sonuçta birbirinin üstüne ve yanına vidalanmış plastikler titrediği için zırhlı oluyor.
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Kafa demirinin Gövdeyle olan bağlantı yerine lastik montalaması yapılıyor grenaj larla alakalı deyil böylece kafa titremiyor ve haliyle zırıltı kalmıyor bir kaç ufak ayrıntılar var mesela depoya grenajlar birazdaha mesafeli takılıyor
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Hero dan Beklentimiz Lastik işine çözüm bulmaları 120 -80-18 Ebatlarıda çok pahalı lastikler ben 100-90-18 mevsimlik kullandım arkaya yol tutuşunda sıkıntı yok uyuyor ancak bu ebatlardada kiş lastiği bulamıyorum Bu arada Orjinal dişlisi 17.500 km yol yaptı Bilginiz olsun
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Hero dan Beklentimiz Lastik işine çözüm bulmaları 120 -80-18 Ebatlarıda çok pahalı lastikler ben 100-90-18 mevsimlik kullandım arkaya yol tutuşunda sıkıntı yok uyuyor ancak bu ebatlardada kiş lastiği bulamıyorum Bu arada Orjinal dişlisi 17.500 km yol yaptı Bilginiz olsun

Lastik konusunda Aynen katiliyorum ama orjinal dislisi 17 500 km yapti ne demek anlayamadim
 
Katılım
30 May 2015
Mesajlar
160
videoda dediğine göre 2017de tam karenaj parçaları gelecekmiş, şekli iyi olursa çok güzel bir haber.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
videoda dediğine göre 2017de tam karenaj parçaları gelecekmiş, şekli iyi olursa çok güzel bir haber.

Evet ins. Gelir bklm

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------

Motosiklette sibop ayarsizligi cok benzin yaktirirmi bi ayar yaptircam bi kac kisi soledi sbop ayarsiz gibi sikir sikir ses geliyo die servis bi halt yaptigi yok guvendigim bi usta var ona goturcem yaw ben 190 assa yaktiramiyorum ister agrasif ister normal fark etmiyo hep ayni yakiyo...
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Aynı sorun bendede var herşeyi denedim aynı bi sbablar kaldı 18.000 de motor 20.000 bakımında sbabları ayarlanıcak bende orayı öyle test edicem inşallah azalır azalmassa motor hakkatten yakıyor
 
Katılım
14 Haz 2016
Mesajlar
15
Ben kuryelik yapıyorum karizma ila günde ortalama 200 ila 300 km arası motor sağlam tek sıkıntım elciklerde aşırı titreşim olması şuan sadece ondan sıkıntım var yükseltme aparatı yaptırıyorum arkadaşıma tornada o aparatlar ağırlık vericek o ağıtlıkla belki biraz titreşim azalabilir öne 13 diş buldum honda CRF 250 kros bu motorun ön dişlisi uydu beyler muhakkak takın çok fark edicek motorunuz rahatliycaktır farklılıkları burda paylaşarak birbirimizi bilgilendirmek kullanıcılar için iyi olucaktır motor sele konfor olarak çok iyi alışınca anlıyor insan sadece direksiyon aşşada olduğu için rahat edemiyoruz ben arkadaşıma yaptırıyorum cbf i rahatlık olarak aratmiycaktır titreşimi halledersem eğer işte ozaman tadından yenmez bi hal alıcak birde geri kalan benim için ön tarafa koruma demirleri ayarlamak onuda bi şekil yapıcam inşallah

Koruma demirleri ben istanbul bahvelievlerden hero satış bayisinden aldım cengiz motor

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------

Allah kaza bela vermesin. Tekerine taş deydirmesin. Koruma demirini hallet ben gecelerde kaza yapacaktım attın motoru altimdan koruma demiri sayesinde sadece egzoz az çizildi az da ayna

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:22 ----------

12.000 e geldim ben


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/OEPrND.jpg[/url]

12 Diş orjinali 13 takınca 125 de redlayna giriyor şuan

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------

Bir dopo 75 e doluyor ben 470 km gittim

Ben bir depo 75 doldurdum 320 gittim aylardır böyle kullandım çok şikayetçiyim motorcu hep yeni açılır diye diye bi hal oldum geçenlerde karburptorden hava ayarını açtırdım daha bit depo bitmedi bitince yazarim ama bence fark etti çünki 4 çizgi var 200 gitti 200 daha gider 400 çıkar 100 km atacak gibi duruyor arkadaşlar bence benzin yerine biraz hava yaksın sıkıntı olmaz cigle de çabuk ısınıyor bu sefer çok fark etti
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Seninki de çok yakmış ve 14 ila 15 kuruş yakanlar var ben birkere 470 gittim sonraları 400 üzerine çıkamadım enteresan bi motor sağlam ayar istiyor basmakla fark eder ancak bende oynamaz ben stabil kullanan biriyim
 
Katılım
14 Haz 2016
Mesajlar
15
12.000 e geldim ben


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/OEPrND.jpg[/url]

Seninki de çok yakmış ve 14 ila 15 kuruş yakanlar var ben birkere 470 gittim sonraları 400 üzerine çıkamadım enteresan bi motor sağlam ayar istiyor basmakla fark eder ancak bende oynamaz ben stabil kullanan biriyim

Çok basıyorum yakar diye düşünüyorum ana bu kadar mı yakar bir depo 75 tl 320 km anca gittim ama şimdi biraz fark etti gibi karburptorden hava ayarı yaptırdım biraz havayi açtı depo bitsin gorucem ne yakicak

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:50 ----------

12.000 e geldim ben

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/OEPrND.jpg[/url]

Seninki de çok yakmış ve 14 ila 15 kuruş yakanlar var ben birkere 470 gittim sonraları 400 üzerine çıkamadım enteresan bi motor sağlam ayar istiyor basmakla fark eder ancak bende oynamaz ben stabil kullanan biriyim

Karburotorde hava ayarı yaptım inşallah şimdi az yakar ama sanki fark etti depo bitsin anlıycam ne yakacak

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------

http://imageshack.com/a/img922/4530/x5TDJr.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- http://imageshack.com/a/img922/2536/Oo4yyc.png

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------

http://imageshack.com/a/img923/16/vncAvd.png
 
Katılım
6 Ara 2016
Mesajlar
3
merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım
1cisi 400 km civarı gidiyor bir depo ile
2cisi direksiyon yükseltme işi ne alemde hiç bitiren yaptıran varmı?
3cüsü ön dişli 13 alıp takan kullanan varmı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst