12 Diş orjinali 13 takınca 125 de redlayna giriyor şuan
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------
Bir dopo 75 e doluyor ben 470 km gittim
Yani orjinal ön dişli sonradan takılandan daha küçük öyle mi ?
Bay Fuat teşekkür ederim ön dislinin orijinali 12 yazmışsınız 13 takmışsın 14 kurtarırmı acaba yer varmı hiç bu konuda bilginiz varmı eğer ön dişli 14 olursa daha rahat eder ve daha az yakar düşüncesindeyim saygilar
On tekere 32 arka tekere 35 mi hava basmamiz gerekiyo yoksa 30 a 32 mi
6500 km deyim ve sese ziriltiya devamArkadaşlar kafa sesi sorunu yaşayanınız varmı hağla Güzel bi işlemle halloluyor ses mes kalmıyor
Hoca anlat da biz de bilelim.Arkadaşlar kafa sesi sorunu yaşayanınız varmı hağla Güzel bi işlemle halloluyor ses mes kalmıyor