Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Nis 2016
Mesajlar
12
sa arkadaşlar bende 3000 km ye geldim de yakıttan sıkıntı çekiyorum bu 10 bin i deviren arkadaşlar motorun yakıtında azalma oldumu bi kaç ustaya gittim bana göre karbüratörüde düzgn ayarlayamadılar tavsiye edebileceğiniz bi öneriniz var mı yapmam gereken
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
12 Diş orjinali 13 takınca 125 de redlayna giriyor şuan

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------

Bir dopo 75 e doluyor ben 470 km gittim
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Yani orjinal ön dişli sonradan takılandan daha küçük öyle mi ?
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Az yakiyo diyenler nerde hani ne yaptiysam 190 dan assa yaktiramadim ve suan 6300 km deyim
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Ben 15.000 de yim 16 ile 18 krş arası yakmakta önü 13 diş yaparsan bir iki krş daha düşer
 
Katılım
31 Eki 2014
Mesajlar
31
12 Diş orjinali 13 takınca 125 de redlayna giriyor şuan

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------

Bir dopo 75 e doluyor ben 470 km gittim

Bay Fuat teşekkür ederim ön dislinin orijinali 12 yazmışsınız 13 takmışsın 14 kurtarırmı acaba yer varmı hiç bu konuda bilginiz varmı eğer ön dişli 14 olursa daha rahat eder ve daha az yakar düşüncesindeyim saygilar
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Yani orjinal ön dişli sonradan takılandan daha küçük öyle mi ?

Hintliler genelde bunu yapıyor. Tvs'nin de 13 mesela ön diş. Devir çabucak bitiyor,vites araları kısa. Ama tork açısından verimli oluyor küçük ön dişli.
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Bay Fuat teşekkür ederim ön dislinin orijinali 12 yazmışsınız 13 takmışsın 14 kurtarırmı acaba yer varmı hiç bu konuda bilginiz varmı eğer ön dişli 14 olursa daha rahat eder ve daha az yakar düşüncesindeyim saygilar

14 Kıl payı kurtarıyor ancak ben bulamadım 13 de zor buldum gayet yeterli 14 hantallaştırıcaktır

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:27 ----------

Elimde 14 520 diş var sadece göbekbtirnada ufak işleme giricek halledince 14 ü de deniycem onu takınca 5 vites sanırım boşa çıkıcak 4 te 110 7.500 devir gibi yapar hale gelicek
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bu motosiklet hafif bir sürücüyseniz 14 dişliyi de kaldırır aslında. Orjinal dişli ile düz yolda 140'ta kesiciye giriyor :)

Otobanda kaç kez kesiciye girip,acaba benzin mi bitti diye göstergeye bakmışlığım vardır :p
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Arka dişli olmadığı için mi önü değiştiriyorsunuz ? Arka değişse daha hassas denemeler yapılabilir.
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Karbüratörlü motorlarda hız kesici olmaz diye biliyorum olsa bile boş ken devire yüklendiğinde kendini belli eder kesini yok bu motorlarda dişli olayına gelince arka dişli mct nin dişlileri oluyor ancak çok ufak geliyor mu motora birde şöyle bişey var güç nerkezi önde olduğu için salıklı olanı ön ile oynamak diye düşünüyorum arkayla oybadığında ön güçü arkaya iletmek istediğinden ani gazlamalarda bol zinciri kopartabilir ben o nedenle ön dişli değişimi tayaftarıyım herzaman
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Arkadaşlar Karizma R alarak aranıza katılmayı düşünüyorum. Malum sitenin baktığım ilanlarında 4.500 liraya 950 kilometrede Karizma R gördüm. Ancak motosiklet plakasızmış ve satan adam motoru dükkandan dışarı çıkartmıyor. Kıllandım, işkillendim. Plakasız nasıl motosiklet alıyor, nasıl satmaya çalışıyor anlamadım. Motorun kilometresi oldukça düşük. Fiyatı oldukça uygun. Ağustos ayından beri de ilanda.

Motor alacak arkadaşlar buradan bilgi almak isteyebilir. Dikkatli olsunlar.
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Arkadaşlar kafa sesi sorunu yaşayanınız varmı hağla Güzel bi işlemle halloluyor ses mes kalmıyor
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Istanbulda oturanlar levent Aktaş motor Hero servisi Kafa zırıltısını kafadaki demirin titreşimini keserek sesi kesiyorlar 2 saatlik bi zaman alıyor ben hallettirdim benim kendi servisim şuan cbf ile aynı sadece motor sesi var ve çok daha keyifli oluyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst