Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Karizmayi alip garaja mi cektiniz ardslar kimse kullanmiyomu ardsin da dedigi gibi bi kac resim atsaniz
 
Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
475
Arkadaşlar artçı konforu ve artist performansı nasıl? Arada iki kişi köy yolları ve bozuk yollarda da kullanıyorum da, işimi görür mü bu motor?
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Arkadaşlar artçı konforu ve artist performansı nasıl? Arada iki kişi köy yolları ve bozuk yollarda da kullanıyorum da, işimi görür mü bu motor?

Tek kisi iki kisi bu motor icin fak etmiyo gucu iy ama formu onceki sayfalardada kontrol et sikintilari artilari hakkinda bilgi sahibi olursun motor hakkinda
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Arkadaşlar ben aldım pişmanmıyım anlatayım cbf 150 kullanıcısıydım sonra bu motor aklıma takıldı dedim aklımda kalıcana alayım ve aldım aldığımda kendi cbf im duruyordu bir ona bindim bir buna aralarında ikisininde birbirine karşı artıları var konfor olarak cbf 150 bu motora on basar gerçi piyasada inazuma peşinede cbf gelir rahatlık olarak bu neden rahatsız gidon cbr 250 tarzında bütün güç kollarda ve titreşimde olunca yoruyor bunun için kendim gidon yükseltme aparatı yaptırıyorum oturuş pozizyonu cbf tarzında olucak motorda aşırı titreşim var bu titreşim en çok elciklerde hissediliyor ayaklarda 100 km den sonra hissettirme başlıyor şoför için fazla deyil artçıyı genelde rahatsız ediyor bunun içinde ön dişli veya arka dişli arayışına girdim mondial mct 250 arka uyuyor ancak onun dişli ortalaması 30 ve 34 arası buda bu motora kücük geliyor 36 çok ideal olucaktı ama bulamıyorum ön dişliyi buldum orjinali 12 diş 14 buldum sığıyor ancak tam ortası cbf ile aynı olması gerekiyir mct nin iç hatlar kalın tornada i.celmesi gerekiyor onu halledip önde 14 T kullanıcam evet motora gelince güçlü bir makine hakkatten güçlü eğer yarış yapalım derseniz bajaj 200 ü kafadan yer top sppet ini bilemem 130 a çıkıyor ancak 6 fites istoyor son diyceklerim şunlar arkadaşlar rahat olsun parça sıkıntım olmasın cbf in hızı bana yeter derseniz kesinlikle cbf ha yok ben titreşime alışığım bastımmı ranpada bayılmasın güçlü olsun derseniz karizma ancak orjinal hali çok yorar ben çalışma yapıp katlanılacak seviyeye getiriyorum bittiğinde tekrar burdan bilgi veririm saygılar.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Arkadaşlar ben aldım pişmanmıyım anlatayım cbf 150 kullanıcısıydım sonra bu motor aklıma takıldı dedim aklımda kalıcana alayım ve aldım aldığımda kendi cbf im duruyordu bir ona bindim bir buna aralarında ikisininde birbirine karşı artıları var konfor olarak cbf 150 bu motora on basar gerçi piyasada inazuma peşinede cbf gelir rahatlık olarak bu neden rahatsız gidon cbr 250 tarzında bütün güç kollarda ve titreşimde olunca yoruyor bunun için kendim gidon yükseltme aparatı yaptırıyorum oturuş pozizyonu cbf tarzında olucak motorda aşırı titreşim var bu titreşim en çok elciklerde hissediliyor ayaklarda 100 km den sonra hissettirme başlıyor şoför için fazla deyil artçıyı genelde rahatsız ediyor bunun içinde ön dişli veya arka dişli arayışına girdim mondial mct 250 arka uyuyor ancak onun dişli ortalaması 30 ve 34 arası buda bu motora kücük geliyor 36 çok ideal olucaktı ama bulamıyorum ön dişliyi buldum orjinali 12 diş 14 buldum sığıyor ancak tam ortası cbf ile aynı olması gerekiyir mct nin iç hatlar kalın tornada i.celmesi gerekiyor onu halledip önde 14 T kullanıcam evet motora gelince güçlü bir makine hakkatten güçlü eğer yarış yapalım derseniz bajaj 200 ü kafadan yer top sppet ini bilemem 130 a çıkıyor ancak 6 fites istoyor son diyceklerim şunlar arkadaşlar rahat olsun parça sıkıntım olmasın cbf in hızı bana yeter derseniz kesinlikle cbf ha yok ben titreşime alışığım bastımmı ranpada bayılmasın güçlü olsun derseniz karizma ancak orjinal hali çok yorar ben çalışma yapıp katlanılacak seviyeye getiriyorum bittiğinde tekrar burdan bilgi veririm saygılar.

Cok guzel anlatmissin
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Arka lastigi 120/80-18 deilde 120/90-18 veya 120/100-18 taksaķ olmazmi 80-18 pahali pekde yok piyasada lastik kinusunda pek tecrubem yok ogrendigim kadariyla 120 kalunligi 80 yanak 18 jant kaligi kalinligi ayni yanak ebati farkli olsa sirun olurmu
 
Katılım
19 Eki 2016
Mesajlar
4
Benim maksimum 6bin tl'lik butcem var. Hero karizma ve Bajaj pulsar ns150arasinda kaldim. Heroların ikinci eli yaygin olmadigindan pulsar agir basiyo. Siz ne önerirsiniz?
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
120-90-18---110-90-18---100-90-18 Bu lastikler uyar

Bilgi icin Tesekkur ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------

Benim maksimum 6bin tl'lik butcem var. Hero karizma ve Bajaj pulsar ns150arasinda kaldim. Heroların ikinci eli yaygin olmadigindan pulsar agir basiyo. Siz ne önerirsiniz?

Rahat olsun diosan ikisinide alma yok guc performans istiyosan tabiki karizma

150 yi gec 200 ns ile karsilastim cocuk cok ovuyodu motorunu utancindan sadece abi sus hakliymissin dedi son hiz bilmem ama guc tork hakkini veriyo
 
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
34
Slm arkadaşlar bugün 6400 tl ye beyaz hero karizma r 233 cc motor umu aldım bu şuana kadar 4 motorum motoru yaza hazır olsun diye şimdiden aldım ömür varsa kullanırım. artıları eksileri mutlaka vardır ama hoşuma gitti amacım hız hava değil normal rutin gezip dolaşmak keyfi binmek. burda da siz kullanicilari ile irtibat içinde olupdeneyimlerinizden faydalanmak isterim
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Ben kuryelik yapıyorum karizma ila günde ortalama 200 ila 300 km arası motor sağlam tek sıkıntım elciklerde aşırı titreşim olması şuan sadece ondan sıkıntım var yükseltme aparatı yaptırıyorum arkadaşıma tornada o aparatlar ağırlık vericek o ağıtlıkla belki biraz titreşim azalabilir öne 13 diş buldum honda CRF 250 kros bu motorun ön dişlisi uydu beyler muhakkak takın çok fark edicek motorunuz rahatliycaktır farklılıkları burda paylaşarak birbirimizi bilgilendirmek kullanıcılar için iyi olucaktır motor sele konfor olarak çok iyi alışınca anlıyor insan sadece direksiyon aşşada olduğu için rahat edemiyoruz ben arkadaşıma yaptırıyorum cbf i rahatlık olarak aratmiycaktır titreşimi halledersem eğer işte ozaman tadından yenmez bi hal alıcak birde geri kalan benim için ön tarafa koruma demirleri ayarlamak onuda bi şekil yapıcam inşallah
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Arkadaşlar motorun ön dişlisi honda crf 250 nin 13 t dişi uyuyor motor inanılmaz rahatlıyor yormuyor 130 da redlayna giriyor titreşim hissedilir derecede hafifliyor bilginize
 
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
34
sanırım kış geliyor diye forum sessizleşti. herkese hayırlı günler dilerim
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
12.000 e geldim ben

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Kim ne derse desin,şu an en iyi f/p motosikletlerinden bir tanesi...

14671292_314832748873480_2188568719733812325_n.jpg
 
Katılım
31 Eki 2014
Mesajlar
31
Merhaba bey Fuat ön dişliyi 13 diş taktım diye yazmışsınız peki kendi üstünden çıkan orjinal dişli kaç diş idi kıyaslama yapmak bakımından yazarmısın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst