cbf 5800 karizma 5900
Heroyu bilmemde Honda yaz ortası 5600, sonra 5800 birsürü hintli çıkmasına rağmen cbf ten hala yürüyor, hala satıyor. rekabet Honda almak isteyen yaradı
2. el de karizma pek yok, demek ki pek tutmuyor
Titreşim demişken..test sürüşünde Karizma resmen ''hilti'' gibi titriyordu...CBF güç hariç buna her türlü 10 basaRR...Hero gelmeseydi bu fiyatlar zor du honda tabiki atak yapcak cunku karizma ne kadar az kisiye ulasirsa o kadar kar onun icin
Karizma piyasada yeni kusursuz deil hatalari var tabiki ama titresim disinda cbf ten kat ve kat ustundu bence cbf fiyati kirinca simdi denk oldular gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:58 ----------
Karizmanin Kislik tekerlerden haber varmi iii
Titreşim demişken..test sürüşünde Karizma resmen ''hilti'' gibi titriyordu...CBF güç hariç buna her türlü 10 basaRR...
Titreşim demişken..test sürüşünde Karizma resmen ''hilti'' gibi titriyordu...CBF güç hariç buna her türlü 10 basaRR...
38 sayfaya şöyle baktımda titreşim ve grenajların ses yapmasından başka sıkıntı yok gibi? 5900 liraya basit yapılı 19 hp makine çok iyi bence.
Anlattıklarınızın yarısı karbüratör ayarıyşa ilgili. Kullanıcıların bazısı az yakıyor demiş demekki ayarlarla alakalı.grenaj işi hallolmayacak iş gibi görünmüyor bakmak lazım. Zonguldak-karabük gibi yerlerde test motoru var mıdır ? Varsa test etmek isterim merak ediyorum motoru. Ybr rampalarda kesmiyor artık beni 100 le girip 70 le bitirmek kötü oluyor :/Onceki sayfalarada bakmani tavsiye ederim titresim, grenaj ses, yakit, elleri biraktiginda kafa sallamasi ( dengesizlik var uzun oldugu icin ) sâbahlari jiglesiz calismamasi, cok gec isinmasi erken sogumasi sonra yolda kelkine kelkine gitmesi gibi ama gucu tartisilmaz