Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
cbf 5800 karizma 5900

Heroyu bilmemde Honda yaz ortası 5600, sonra 5800 birsürü hintli çıkmasına rağmen cbf ten hala yürüyor, hala satıyor. rekabet Honda almak isteyen yaradı

2. el de karizma pek yok, demek ki pek tutmuyor
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
cbf 5800 karizma 5900

Heroyu bilmemde Honda yaz ortası 5600, sonra 5800 birsürü hintli çıkmasına rağmen cbf ten hala yürüyor, hala satıyor. rekabet Honda almak isteyen yaradı

2. el de karizma pek yok, demek ki pek tutmuyor

Hero gelmeseydi bu fiyatlar zor du honda tabiki atak yapcak cunku karizma ne kadar az kisiye ulasirsa o kadar kar onun icin

Karizma piyasada yeni kusursuz deil hatalari var tabiki ama titresim disinda cbf ten kat ve kat ustundu bence cbf fiyati kirinca simdi denk oldular gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:58 ----------

Karizmanin Kislik tekerlerden haber varmi iii
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Hero gelmeseydi bu fiyatlar zor du honda tabiki atak yapcak cunku karizma ne kadar az kisiye ulasirsa o kadar kar onun icin

Karizma piyasada yeni kusursuz deil hatalari var tabiki ama titresim disinda cbf ten kat ve kat ustundu bence cbf fiyati kirinca simdi denk oldular gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:58 ----------

Karizmanin Kislik tekerlerden haber varmi iii
Titreşim demişken..test sürüşünde Karizma resmen ''hilti'' gibi titriyordu...CBF güç hariç buna her türlü 10 basaRR...
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Titreşim demişken..test sürüşünde Karizma resmen ''hilti'' gibi titriyordu...CBF güç hariç buna her türlü 10 basaRR...

Piyasaya yeni giren bi markanin bu gibi buyuk hatalari kotu reklami oluyo iste hero yetkililerinin bu sikayetleri degerlendirmesi lazim ama piyasaya bunlari arastirmadan mi girdiler acep
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Arkadaşlar aranıza katılmış bulunmaktayım bu kafa zırıltısını nasıl hallederiz ve arka dişliyi küçültücem nerden temin edebiliriz
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
38 sayfaya şöyle baktımda titreşim ve grenajların ses yapmasından başka sıkıntı yok gibi? 5900 liraya basit yapılı 19 hp makine çok iyi bence.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Titreşim demişken..test sürüşünde Karizma resmen ''hilti'' gibi titriyordu...CBF güç hariç buna her türlü 10 basaRR...

Katılıyorum. CBF ve Karizma'yı ardarda deneyecek kimsenin CBF'i almasa bile Karizma'yı alacağını sanmıyorum. Titreşim olmasa zırıltı da olmaz ve alınır. Şu Hintlilerin hiçbir videosunda ne titreşiminden ne de kafa sesinden bahseilmemiş. O yüzden bu adamların hiçbir yorumuna artık güvenmiyorum. Adamlara köylü motorunu bile versen güzel derler.
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Arkadaşlar dün aldım motoru bi cbf kullanıcısı olarak cbf e göre hiç rahat bi motor deyil birincisi şu zırıltıları gidermem gerek ne denli kaybolur bilmiyorum ikincisi oturma pozisyonu cbf kullanıcılarını yorar acilen gidon yükseltme aparatı bulmam gerek üçüncüsü ise titreşim aşırı var gidonda ve ayaklıklarda düşük devirde ve yüksek devirda daha çok hissediliyor 5000 ila 6000 devir arası titreşim hissettirmiyor arka dişliyi 38 yapabilirsem biraz daha hafifleyebilir ve iyi bir motor ayarı yaptırmam gerek motorun çalışma şeklini hiç beğenmedim
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
38 sayfaya şöyle baktımda titreşim ve grenajların ses yapmasından başka sıkıntı yok gibi? 5900 liraya basit yapılı 19 hp makine çok iyi bence.

Onceki sayfalarada bakmani tavsiye ederim titresim, grenaj ses, yakit, elleri biraktiginda kafa sallamasi ( dengesizlik var uzun oldugu icin ) sâbahlari jiglesiz calismamasi, cok gec isinmasi erken sogumasi sonra yolda kelkine kelkine gitmesi gibi ama gucu tartisilmaz
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
19 beygir 20 tork motorda vites oranları 11 beygir motor gibi kısayken devirli performanlı kullanıp bu 4.5 litre yakıyor demek mantık olmadığına delalet.

cbf 150 de de bas 3.5 litreden fazla yaktırırsın ama yine gitmezken yakar:)
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
Onceki sayfalarada bakmani tavsiye ederim titresim, grenaj ses, yakit, elleri biraktiginda kafa sallamasi ( dengesizlik var uzun oldugu icin ) sâbahlari jiglesiz calismamasi, cok gec isinmasi erken sogumasi sonra yolda kelkine kelkine gitmesi gibi ama gucu tartisilmaz
Anlattıklarınızın yarısı karbüratör ayarıyşa ilgili. Kullanıcıların bazısı az yakıyor demiş demekki ayarlarla alakalı.grenaj işi hallolmayacak iş gibi görünmüyor bakmak lazım. Zonguldak-karabük gibi yerlerde test motoru var mıdır ? Varsa test etmek isterim merak ediyorum motoru. Ybr rampalarda kesmiyor artık beni 100 le girip 70 le bitirmek kötü oluyor :/
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Ben güçten yana memnunun cbf ile zar zor 80 ile gittiği ranpada karizma 110 gidiyor ve dahada istiyordu gücü tartışılmaz ancak o titreme ve oturuş pozisyonu berbat
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Aldigima pisman deilim bende sadece gucu icin aldim benim icin en onemli o zaten yaziyorumki yetkililer belki gorur duzeltir piyasaya daha guzel sirunsuz cikar bu arada eklemeyi unutmusum tekerlerde berbat az bi su gorse yalpaliyo lastigin kislik veya dort mevsimni bulabilcemiz yer varmi...
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Arkadaşlar sizin motordada ilk çalıştırdığında ısınma problemi oluyormu gaz yememe gibi bu ısınmada epey uzun sürüyor jikle epey açık çalışmak zorunda kalıyor sizdede aynı sorun varmı ayarla düzelten varmı
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
338
Sabahları ısınma sorunu benim thrillerda da var. Bence sorun demeyelimde buna, karakteristik birşey olmalı. Motor soğukken hava yakıt karışımını ayarlayamıyor. Titreşime gelince, karizma thrillerdan baya bi fazla titriyor arkadaşlar, o titreşimde gücün verdiği birşey sanırım.
 
Katılım
14 Haz 2016
Mesajlar
15
Bende her zaan cigleyle çalıştırıyorum fakat 500 metre en fazla kapatıyorum ısınıyor sorun yok rolente ayarını baya düşürdüm istop etmeyecek kadar. Şuanda güzel kafa titremesini de kendim hallettim kafayı köle soktum altına çift taraflı sünger yapıştırdım önde zırilti kalmadı . En son hız 140 yapıyor ve öyle bir titreşim var ki 130 140 lar da hiç zevk vermiyor genelde 100 120 km hız da kullanıyorum yakıt derseniz çok yakıyor 19 20 kuruş yakıyor 2400 km deyim hala yakıt düşmedi biraz daha kullanayım karburotore el atıcam. Motor tok güzel birde çin motorları gibi dandik durmuyor fiyat uygun olmasa alınmaz derim. Bu fiyata motordan memnunum şimdiden hayırlı olsun allah kaza bela vermesin. Bence çarkla hiç uğraşma büyütme küçültme yapma
 
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
49
titreşim çarkı küçültünce gidiyo.devamlı uzun yol yapan biri olarak bu yüksek devirdeki titreşimi ne yapacam derken dişliyi değiştirince gitti tık yok gayet stabil rahat...kafa zırıltı dururken yapıyorsa sorun etmeyin.çünkü boşta gaza basınca gücü aktaramadığı için kendini yer motor.çok titrer.giderken var mı zırıltı ona bakın.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Bu motoru takip ediyorum fiyatı çok uygun oldu ama konu çok ölü be arkadaş. Şöyle resim falan atsanız on numara olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst