Motosikletiniz hayırlı olsun fotoğraf çok güzel çıkmış Hero böyle resim cekememisti![]()
Teşekkür ederim
Motosikletiniz hayırlı olsun fotoğraf çok güzel çıkmış Hero böyle resim cekememisti![]()
Ben çanta demiri bulamafým nerede satýlýyo fiyatý ne kadar?
Motosikletimle ilgili ilk problemlerimi yaşadım. Bilgi amaçlı paylaşmak istedim. Motosiklet genel anlamda güzel aldıktan 2 gün sonra vites boş göstergesi sürekli olarak yanmaya başladı ve sanırım zincirin gevşekliğinden takır tukur sesler gelmeye başladı henüz daha servise götüremedim. Debriyajın ve fren kolunun alt kısmında bulunan metal kısımlar yeteri kadar sıkılmadığı için oynama yaptı ve debriyajın alt kısmı motosikletin karenaj kısmını bayağı bi çizdi sonradan farkettim ve kendi kendime sıktım. Motosikletimi orta sehpaya alıp gelen sesi kontrol etmek amaçlı alt kısmına baktığımda 2 tane biri ince diğeri kalın hortumun boşta sallandığını gördüm. Motosikletten çok anlamadığım için neye yaradıklarını da çözemedim, umarım başıma iş açmazlar. Biraz toparladıktan sonra daha güzel verim alabileceğimi düşünüyorum. Herkese iyi forumlar tekeriniz düz bassın.
Karizmanin goze carpmamasi imkansiz zaten cok guzel sadece pakete gitmez falan diolar o yuzden sordum yoksa bende mart sonu nisan basi gibi hunk a bakmaya gitmistim karizmayi gorunce hunk a bakmayi unutup gelmistim bayilere gelmeden hunk alcam dedim gelince karizma aklimi karistirdi anca toparladim o gunden beri alcam anca nasip oldu siz kullaniyisunuz takip ediyorum nasil bi motor karizma yormaz deilmi pakette uzun yolada cikcam uzun derken cankiri amasya kardeskerim var onlarin yanina
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:32 ----------
Hunk ve karizmanin youtubedeki inceleme videosunda hunk u ovuyolar ikisinide kullanamadigim ve kullanamadan alacagim icin kullananlardan yardim bekliyorum
o video inceleme videosu sayılmaz adam sıfır motoısikleti alıyuor çalıştıramıyor Hunk a biniyor daha pratik ve kolay geliyor Hunk iyi diyor ne motosikletlerin beygirinden ne gücünden hiç bir şeyden bahsetmiyor ( motosikletin deposuna oturuyor bir de sürerken)incelemeden öte karalama olmuş.
ben 2. motor olarak şehir içinde kullanıyorum haftaiçi işe gelip giderken sorun yaşamıyorum bir günde 200 km 150 km bir çok defa yol yaptım yıprandığımı hiseetmedim motosikletim suan 2200 km de
bildigim kadariyla Karizmayi kullanan tek siz yoksunuz ama diger ards lardan ses cikmiyo son gecem ardslar yarin saat en gec 16.00 itibariyla almis olcam
motor anlatildigi kadar zaten anlatildi motorun eksisi kafa ziriltisi dendi onuda kendin bile yaparsin baskada sorunu olan olmadi gözün arkada kalmadan uzun yola cikabilirsin gücü iyi cekisi güzelgüzel görüntü bence cok güzel yakit az. bundan sonra ancak sorun olursa onlar ve cözümü konusulur modifiye konusulur demekki sorun yokki kimse yazmiyoryani iyi bişey
al kardeş arkana bile bakma.![]()
Hero da entrasan firma doðrusu. Yýllardýr þu 223 cc motoru sadece bu modelde kullanýyorlar. Halbuki T-Sports veya Hunk tipi bir modeli 223 cc çýkarsalar ne kafa sesi ne de baþka bir þey olacak, çok da güzel satacak. Umarým seneye Impulse isimli enduroyu 223 cc yaparlar ve Türkiye'ye gelir.